Pakkorekisteröinti käyttöön palstalls
Ennen suoranaiseen haistatteluun puututtiin. Nyt palsta täyttyy asiattomuuksista. Juuri kukaan ei enää vaivaudu ilmoittamaan oksennuksista ylläpidolle kun siivous kuitenkin tapahtuisi liian myöhään.
Palsta täyttyy trollauksesta ja asialliset kirjoittajat lähtevät pois. Tämä sama on nähty ennenkin muilla jo tuhoutuneilla foorumeilla. Nyt ollaan vapaassa pudotuksessa joka päättyy palstan sulkemiseen jos tilannetta ei pian korjata.
Ottakaa käyttöön pakollinen rekisteröityminen mahdollisimman pikaisesti. Viestit saisi edelleen kirjoittaa anonyyminä mutta ilman puhelinnumeroon sidottua tunnusta ei kirjoittamaan pääsisi.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Poistoon
Kun enemmistö kirjoittajista on trolleja niin enemmistö tietenkin päättää.
Miksi et itse vaihtaisi palstalle, johon vaaditaan rekisteröitymistä?
Moderointi pitäisi poistaa kokonaan.
Mene yl i la udalle, se on jopa mennyt vielä pidemmälle, se on maksullinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellaisella jo, mutta siellä ei keskustella aihe vapaa - palstalla aiemmin esille tulleista aiheista. Eikä keskustella seksistäkään.
Haluaisin että tämä palsta säilyy. Mikä ei siis enää näytä todennäköiseltä ylilaudan muututtua maksulliseksi ja sieltä tänne saspuneiden häiriköidessä.
Rekisteröinnin jälkeen molemmat käyttäjät olisivat erittäin tyytyväisiä muutokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellaisella jo, mutta siellä ei keskustella aihe vapaa - palstalla aiemmin esille tulleista aiheista. Eikä keskustella seksistäkään.
Haluaisin että tämä palsta säilyy. Mikä ei siis enää näytä todennäköiseltä ylilaudan muututtua maksulliseksi ja sieltä tänne saspuneiden häiriköidessä.
Vaihda sinä sitten sinne ylilaudelle.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla maksullinen? En minä ole maksanut siellä mitään ja hyvin onnistuu keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda sinä sitten sinne ylilaudelle.
Ylilauta on tämänkin palstan häirikköjen lähtöpaikka ja edelleen samanhenkisen porukan kotipesä joten keskusteluun kelvoton. Itselläni on tunnus muualla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka viitsii nähdä vaivaa jonkun ajanvietteenä käytettävän palstan takia? Olen muutenkin lopen kyllästynyt pakko rekisteröinteihin. Ei tämä nyt mikään henki ja elämä olisi, että viitsin rekisteröityä.
Ei siihen tarvita kuin nimimerkit käyttöön. Sit vaan 24h aktivointiaika uusille tunnareille ja banni alkaa puremaan tyhmempäänkin kaveriin.
turha joku numerolla rekisteröityminen.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin eli täyden anonymiteetin voisi halutessaan säilyttää. Kun häirikön tunnus suljetaan niin hän joutuu ostamaan uuden prepaid liittymän hintaan useita euroja eli häiriköinnistä joutuisi koko ajan maksamaan sakkoa.
On hyvä, että on edes joku anonyymi palsta, vaikka se jonkin verran hölmöilyä aiheuttaakin, niin tärkeämpi on se, että ihan oikeat mielipiteet ja näkemykset tulevat esiin, oli ne sitten mitä tahansa, on hyvä tietää mitä ihmiset oikeasti ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
silläpä ne onkin täällä ulisemassa
Poistoon