Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö suhteen kuuluisi alussa olla kiihkeää huumaa?

Vierailija
09.12.2024 |

Olen ihan hämilläni ja tuskainen kun nykyisessä suhteessani ei ole sellaista 'en-pysty-pitämään-näppejäni-erossa-sinusta-hetkeäkään' . Ollaan kuin oltais oltu naimisissa vuosia. Seksiä on, kerran viikossa

Miehellä on pari teiniä, eikä halua näyttää heidän nähden mitään tunteilua. Seksiäkin harrastetaan vain mun luona, ettei teinit vahingossa kuule mitään. Mies on kaikinpuolin kunnollinen ja sopiva loppuelämänkumppani, mutta tää asia nyt vaivaa mua.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämä on usein eri kuin Hollywood-leffat ja Disney-sadut. Se on ihan hyvä lähtökohta moneenkin asiaan.

Vierailija
22/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä kuin haluaisit että teinihormonit jylläisi edelleen täyttä päätä. Niin romanttinen kuin se ajatus onkin että ette voi pitää näppejä erossa toisistanne niin molemmat on toivottavasti jo kypsiä aikuisia jotka kykenee syvempään rakkauteen "hullaantumatta". Onneksi olkoon jos olet löytänyt jonkun jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi, tätä pulmaasi voisi käsitellä ihan ammattiauttajan kansss. Voitte mennä myös yhdessä, tekee hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aivan kamalalta tuo tilanteesi. Vaihtoon vaan löydät kyllä paremman. 

Vierailija
24/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

En ole tuntenut kipinöintiä ja meni pari vuotta ennenkuin tajusin että rakastin miestäni tasaisen hyvällä tavalla. Kumppanuutta ja syvää yhteenkuuluvuutta. Intohimo ei ollut säkenöivää mutta hyvää, taitavaa ja tyydyttävää seksiä oli paljon ihan viimevuosiin saakka jolloin miehelle tuli terveydellisiä ongelmia niihin hommiin. 28 vuotta jo yhdessä. 

Siitä olen kyllä eri mieltä että intohimo ja kipinöinti kuuluisi vain teineille! Mun isäni ja ystävättärensä nauttivat sellaisesta vielä yli 70v:nä! Itsekin tunnen niitä tuntemuksia yhä nuoruudenrakkauteni lähellä, sen kipinöinnin näkee kauas!

28 vuotta. Pitkä aika. 😂

Vierailija
25/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä kuin haluaisit että teinihormonit jylläisi edelleen täyttä päätä. Niin romanttinen kuin se ajatus onkin että ette voi pitää näppejä erossa toisistanne niin molemmat on toivottavasti jo kypsiä aikuisia jotka kykenee syvempään rakkauteen "hullaantumatta". Onneksi olkoon jos olet löytänyt jonkun jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi, tätä pulmaasi voisi käsitellä ihan ammattiauttajan kansss. Voitte mennä myös yhdessä, tekee hyvää.

Ei siinä ole kyllä mitään ristiriitaa, että voi olla voimakas fyysinen veto toiseen ihmiseen ja samalla pitää häntä muutenkin huipputyyppinä. Ei tarvitse olla teini tunteakseen niin.

M40

Vierailija
26/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa että huomioitte teinit.

Aikuisen seksuaalisuus ja lapsen/teinin seksuaalisuus ei ole samaa, vaikka vihreän liikkeen historiassa ajateltiin toisin.

Pitääkö sun mielestä teinien vanhempien pidättäytyä kokonaan seksistä?

Jos lapset on vuoroviikoilla toisen vanhemman luona, silloin voi panna vaikka koko ajan. Mutta lapsiviikolla on hyvää käytöstä ja luontaista häveliäisyyttäkin pidättäytyä lapsen kuullen. Alaikäiset lapset kun ei voi mihinkään kodistaan lähteä.

Se on heidänkin koti.

No, herran jestas, kuka nyt muutenkaan harrastaa jotain kielareita ohimennen keittiössä? 

Vierailija
27/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosielämä on usein eri kuin Hollywood-leffat ja Disney-sadut. Se on ihan hyvä lähtökohta moneenkin asiaan.

Minkälaisia Disney-satuja sinä olet katsonut? Ap puhui intohimosta. 

Vierailija
28/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että se kiihkeä huuma on sokaisevaa ja peittää pitempiaikaiset tunteet.

Henkilökohtaisesti en ole samaa mieltä miehesi kanssa siitä että hellät tunteet ja seksuaalisuus tulisi salailla lapsilta. Parempi vaan kun näkisivät puolisoiden hellivän toisiaan ja luonnossa eläinten parittelevan, niin muosdostuu oikeanlainen malli.

Vierailija
29/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies on sellainen. Pakottava tarve seksiin tulee keskimäärin kerran viikossa ja nykyaikana monilla penis lautautuu kuukaudenkin että herää edes jonkinlaisia teini-ikäisiä olotiloja.

Miehet on nelikymppisenä sellaisia ettei seksi kiinnosta ja ei ole niin intohimoinen enää.

Naisten pitäisi miesten kanssa olla niin että oppisi arvostamaan miehen aktiivisia vuosia parikymppisestä kolmeenkymppiin. Ne halut katoaa radikaalisti kun ikää tulee. Turha silloin on sitten itkeä että nyt kyllä panettaa, kun miestä ei enää paneta juurikaan.

Juna meni jo, paitsi Yyterin juna. Se puksuttaa menemään joka kesä.

Etenkin pitkään aviossa olleet naiset saattaa yllättyä tästä. Pitäisi osata panna nuorena, koska vanhempana ei kauheesti paneta. Tätä ei monet ymmärrä oikein ja sama muuten pätee siihen että asioita jätetään eläkepäiviin tehtäväksi.

Ei eläkkeellä kauheesti energioita ja liikkuvuutta ole tehdä lomamatkoja esimerkiksi urheilun parissa, jos niin haaveili.

Osalle tulee kyllä yllätyksenä se ikääntyminen ja ettei jaksakaan, kun aikaa olisi, mutta ei jaksakaan.

Eräänlaisen markkinoinnin ja mainonnan uhreja. Kuten ne sarjat joissa yli viisikymppinen siemailee hienoja konjakkeja.

Eipä tosiasiassa siinä iässä siemailla konjakkeja ja väkiviinoja hienostunut ilme kasvoilla kuin sarjoissa ja James Bondeissa, koska sehän on liuotin ja tietää parin päivän myrkytystilaa ja toimintakyvyttömyyttä. Pahimmillaan saa sydäninfarktin ja verenpainetaudin koko viikoksi. Kaunareiden Eric joi, niin voin minäkin juoda, mutta Eric joikin jääteetä ja sinä luulit sherryksi tai viskiksi.

Vierailija
30/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen mies on sellainen. Pakottava tarve seksiin tulee keskimäärin kerran viikossa ja nykyaikana monilla penis lautautuu kuukaudenkin että herää edes jonkinlaisia teini-ikäisiä olotiloja.

Miehet on nelikymppisenä sellaisia ettei seksi kiinnosta ja ei ole niin intohimoinen enää.

Naisten pitäisi miesten kanssa olla niin että oppisi arvostamaan miehen aktiivisia vuosia parikymppisestä kolmeenkymppiin. Ne halut katoaa radikaalisti kun ikää tulee. Turha silloin on sitten itkeä että nyt kyllä panettaa, kun miestä ei enää paneta juurikaan.

Juna meni jo, paitsi Yyterin juna. Se puksuttaa menemään joka kesä.

Etenkin pitkään aviossa olleet naiset saattaa yllättyä tästä. Pitäisi osata panna nuorena, koska vanhempana ei kauheesti paneta. Tätä ei monet ymmärrä oikein ja sama muuten pätee siihen että asioita jätetään eläkepäiviin tehtäväksi.

Ei eläkkeellä kauheesti energioita ja liikkuvuutta ol

Jotkut tosiaan keskittyvät jo nelikymppisinä tai jopa nuorempina olemaan raihnaisia, kasvattamaan vatsaa, ähkimään äänekkäästi pelkästään tuolista noustessa ja olemaan huonokuntoisia, haluttomia ja kyvyttömiä. Mutta ei tuo kyllä ole mikään vääjäämätön kohtalo eikä elämän tarvitse vanhemmitenkaan näyttää tuolta. Arkista aktiivisuutta lisää, fiksumpi ruokavalio ja aikuisviihdettä vähemmälle, niin elämä alkaa näyttää jo ihan erilaiselta.

Vierailija
31/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Itseasiassa joskus se kiihkeä huuma on varoitusmerkki ja aika usein sammuu yhtä nopeasti kuin leimahtikin. Mulla kaikki sellaiset suhteet on ajautuneet karille, mutta suhde joka alkoi rauhallisesti ilman voimakasta alkuhuumaa kasvoi liekkiinsä hitaasti ajan saatossa, kestäen edelleen.

Vierailija
32/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole kyllä mitään ristiriitaa, että voi olla voimakas fyysinen veto toiseen ihmiseen ja samalla pitää häntä muutenkin huipputyyppinä. Ei tarvitse olla teini tunteakseen niin.

M40

Muistaakseni en mistään ristiriidasta puhunut ja olen kanssasi samaa mieltä. Tuo viittaus liittyy siihen että teiniajan hormonitoiminta nyt vaan sattuu ilmenemään just tuollaisena ap:n kuvailemana hullaantumisena. Myöntänet että suhde voi toimia erittäin hyvinkin ilman vastaavaa kokemusta

Vierailija
33/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sekin on haastavaa jos itse hullaantuu eikä halua pitää näppejä erossa ja toivoo toiselta samaa, mutta toinen on viilipytty joskin välittää mutta rauhaksiin eikä samalla sykkeellä. Ja itse ihmettelee eikö tosiaan se toinen tunne samaa kipinää ja paloa.

Itse hullaantunut, mies viilipytty. Välillä kärvistelen tiloissani.

Vierailija
34/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä.

En ole tuntenut kipinöintiä ja meni pari vuotta ennenkuin tajusin että rakastin miestäni tasaisen hyvällä tavalla. Kumppanuutta ja syvää yhteenkuuluvuutta. Intohimo ei ollut säkenöivää mutta hyvää, taitavaa ja tyydyttävää seksiä oli paljon ihan viimevuosiin saakka jolloin miehelle tuli terveydellisiä ongelmia niihin hommiin. 28 vuotta jo yhdessä. 

Siitä olen kyllä eri mieltä että intohimo ja kipinöinti kuuluisi vain teineille! Mun isäni ja ystävättärensä nauttivat sellaisesta vielä yli 70v:nä! Itsekin tunnen niitä tuntemuksia yhä nuoruudenrakkauteni lähellä, sen kipinöinnin näkee kauas!

28 vuotta. Pitkä aika. 😂

Toivottavasti vielä paljon vuosia edessä. Hyvän miehen kanssa kalpaa olla:) Ystäväpareista monet ovat onnellisia vieläkin pidemmissä liitoissaan

Vierailija
35/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarve hakea jatkuvaa huumaa kertoo lähinnä käsittelemättömistä traumoista.

Monella traumataustaisella yleistä.

Siksi heidän elämänsä hyvin rikkonaista usein.

Useita avioeroja, lapsia usean eri kumppanin kanssa, patologista pettämistä useissa suhteissa jnejne.

Vierailija
36/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan ollut suhteen alussa seksiä, koska se kuuluu mielestämme vasta avioliittoon.

Vierailija
37/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kaikkea haaveilla mutta onko se sitten realismia. Itsellä kävi niin että ne naiset joiden kanssa tunsin huumaa en päässyt alkua pitemmälle vaan aina jouduin pettymään.

Nykyisen naisen kanssa päädyimme parisuhteeseen naisen aloitteesta. Fyysistä huumaa ja kiihkoa ei ole ikinä ollut. Parisuhde kuitenkin perustuu kaikkeen muuhun ja kaikki muu toimii mutta tuo asia minua on jäänyt vaivaamaan. Elämä ei tosin mene kuten elokuvissa. Valintoja...

Vierailija
38/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä kaikkea haaveilla mutta onko se sitten realismia. Itsellä kävi niin että ne naiset joiden kanssa tunsin huumaa en päässyt alkua pitemmälle vaan aina jouduin pettymään.

Nykyisen naisen kanssa päädyimme parisuhteeseen naisen aloitteesta. Fyysistä huumaa ja kiihkoa ei ole ikinä ollut. Parisuhde kuitenkin perustuu kaikkeen muuhun ja kaikki muu toimii mutta tuo asia minua on jäänyt vaivaamaan. Elämä ei tosin mene kuten elokuvissa. Valintoja...

Miten voitte sitten harrastaa seksiä jos mitään huumaa ei ole

Vierailija
39/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte sitten harrastaa seksiä jos mitään huumaa ei ole

No ei sitä paljon harrastetakaan.. mutta kuitenkin kyllä asioita alkaa tapahtumaan kun rouva kekkuloi alasti vaikka ei nyt viittä kertaa yössä olla ikinä nussittu.

Vierailija
40/72 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M40

"Muistaakseni en mistään ristiriidasta puhunut ja olen kanssasi samaa mieltä. Tuo viittaus liittyy siihen että teiniajan hormonitoiminta nyt vaan sattuu ilmenemään just tuollaisena ap:n kuvailemana hullaantumisena. Myöntänet että suhde voi toimia erittäin hyvinkin ilman vastaavaa kokemusta"

Kyllä varmaan suhde voi toimia vaikka kuinka hyvin ihan järkipohjaltakin.

Minä olen sen verran romantikko ja toisaalta itseksenikin pärjäävä, ettei suhde ilman alkuhullaantumista vetoa minuun oikein millään tasolla. En minä kuitenkaan tunne itseäni (tai aloittajaa) mitenkään henkisesti jälkeenjääneeksi, vaikka näin ajattelenkin.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi