Annan vinkin rahattomille joilla ei ole rahaa jouluna
Laita rahaa säästöön joka kuukausi 50 euroa niin ensi jouluna on sitten varaa ostaa ruokaa ja lahjoja. Niin minäkin olen tehnyt paitsi olen säästänyt 100 euroa joka kuukausi vaikka olen työtön. Ei sitten tarviii kerjätä rahaa mistään ja valittaa vauva palstalla että on kurja joulu.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että kelan päätökset kestää. Kelan hakemusten käsittely ruuhkautuu tässäkin ketjussa sekoilevan imben takia, jotka ilmoittaa kympin säästöstä, joka jäi edellisen kk toimeentulosta käteisenä säästöön.
No omaa tttukeaanhan tuollaiset tieten tahtoen pienentää seuraavalle kuukaudelle.
Tyhmästä päästä kärsii tyhmä itse.
Olen poikkeuksellisen älykäs.
Olet poikkeuksellisen tyhmä
Valitettavasti ei pidä paikkaansa.
Sun hoitavalle psykiatrille on nyt ilmoitettu, että lääkityksesi on tarkistettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että kelan päätökset kestää. Kelan hakemusten käsittely ruuhkautuu tässäkin ketjussa sekoilevan imben takia, jotka ilmoittaa kympin säästöstä, joka jäi edellisen kk toimeentulosta käteisenä säästöön.
No omaa tttukeaanhan tuollaiset tieten tahtoen pienentää seuraavalle kuukaudelle.
Sun hoitavalle psykiatrille on nyt ilmoitettu, että lääkityksesi on tarkistettava.
Ei ole.
Se on omaa tyhmyyttä jos asuu liian kalliissa asunnossa eikä jää rahaa ruokaan. Kummasti vaan tuo yksi valittaja on elossa vielä joten rahaa on ruokaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
On. Kohta tulee valkotakkiset hakemaan sinut
"On. Kohta tulee valkotakkiset hakemaan sinut"
Eivät tule.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule.
Tulee ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule.
Tulee ne.
Ja höpö höpö.
Voi myös perustaa esim verkkokaupan, jonka tulot ohjata ulkomaiselle (ainakin Saksassa on pankkeja joissa onnistuu) tilille samalla kun nostaa toimeentulotukea :) Tiedän erään, joka näin tekee.
Sanon näin, kestää kauan ennen kuin talous balanssissa, että jää edes 20 säästöön, mutta onnistuu. En usko kukaan saa vain riisipuuroa jouluna, no olisi ehkä silti onnellinen, jos kaikki ovat selvin päin.
Vierailija kirjoitti:
Joulu on jeesuksen syntymäjuhla, jota viettää vain m i e l i s a i r a a t h i h h u l i t.
Mikäs mielenvikainen ja pakkomielteinen ateisti siellä kirjoittelee?
Rahattomat ei osaa säästää. Ei ne tiedä miten 50 euroa säästetään. Ne ostelee kaikkea turhaa tavaraa mitä ei edes tarvii ja siksi niillä ei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät tule.
Tulee ne.
Ja höpö höpö.
Tosi on
Sittenhän se on ruokarahoista pois.
Annan paremman vinkin: Pestaudu jouluna pukiksi.
Joulu ei valitettavasti ole ainut isompi menoerä vuoden aikana.
Vaikka 50e laittais kuussa sivuun, niin ei se sitä takaa , että se olis juuri joulua varten tallessa. Tai jos on pienituloinen, niin kannattaako sitä edes jouluun tuhlata?