Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annan vinkin rahattomille joilla ei ole rahaa jouluna

Vierailija
09.12.2024 |

Laita rahaa säästöön joka kuukausi 50 euroa niin ensi jouluna on sitten varaa ostaa ruokaa ja lahjoja. Niin minäkin olen tehnyt paitsi olen säästänyt 100 euroa joka kuukausi vaikka olen työtön. Ei sitten tarviii kerjätä rahaa mistään ja valittaa vauva palstalla että on kurja joulu.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne säästöt rokotetaan toimeentulotuesta. Käteissäästötkin pitää ilmoittaa. Eli ei voi säästää.

Ääliö on se, joka ilmoittaa muutaman kympin kätesvaransa(jotka on sukan varressa)  toimeentulotukihakemuksessa.

Ootko kehitysvammainen?

Olen lainkuuliainen, keskivertoa huomattavasti älykkäämpi ihminen. Minulla ei ole diagnosoitu kehitysvammaa.

Jos tuo olisi totta, et loisisi tt-tuella, vaan kävisit töissä tienaamassa rahaa elämiseen. 

Olen eri mieltä.

Vierailija
22/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassi täyteen joulukrääsää ja juoksuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne säästöt rokotetaan toimeentulotuesta. Käteissäästötkin pitää ilmoittaa. Eli ei voi säästää.

Ääliö on se, joka ilmoittaa muutaman kympin kätesvaransa(jotka on sukan varressa)  toimeentulotukihakemuksessa.

Ootko kehitysvammainen?

Yllytät rikokseen ja sekin on rikos.

Vierailija
24/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Olen lainkuuliainen, keskivertoa huomattavasti älykkäämpi ihminen. Minulla ei ole diagnosoitu kehitysvammaa.

Mutta tyhmä sinä olet

Päinvastoin. Olen erittäin älykäs. Jopa niin, että elämä on raskasta, koska joudun joka päivä olemaan tekemisissä minua huomattavasti tyhmempien, keskivertoälyisten ihmisten kanssa.

Oikeasti älykkään ihmisen ei tarvitse todistella älykkyyttään vauvapalstalla. Oikeasti älykäs ihminen ei edes harkitse tänne kirjoittelua. 

Vierailija
25/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Jos tuo olisi totta, et loisisi tt-tuella, vaan kävisit töissä tienaamassa rahaa elämiseen. 

Olen eri mieltä.

Saat olla, mutta olet väärässä. 

Vierailija
26/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Mutta tyhmä sinä olet

Päinvastoin. Olen erittäin älykäs. Jopa niin, että elämä on raskasta, koska joudun joka päivä olemaan tekemisissä minua huomattavasti tyhmempien, keskivertoälyisten ihmisten kanssa.

Oikeasti älykkään

Ja höpsis.

Vierailija
27/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Yllytät rikokseen ja sekin on rikos.

Ei ole rikos nostaa käteistä ja säästää sitä sukanvarteen. Kelakin pyytää liitteeksi vain tiliotteet, ei selvitystä käteisvaroista. 

Vierailija
28/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Olen eri mieltä.

Tämä ei pidä paikkaansa.

Vierailija
29/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Mutta tyhmä sinä olet

Päinvastoin. Olen erittäin älykäs. Jopa niin, että elämä on raskasta, koska joudun joka päivä olemaan tekemisissä minua huomattavasti tyhmempien, keskivertoälyisten ihmisten k

Oikeasti älykäs ihminen osa argumentoida. Sinä et osaa, joten et ole älykäs. 

Vierailija
30/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kehitysvammainen?

Olen eri mieltä.

<

Fakta on ja pysyy, vaikka miten jankkaisit vastaan. Sori siitä, pikkuinen. 

Vierailija
31/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeasti älykäs ihminen osa argumentoida. Sinä et osaa, joten et ole älykäs. "

Ja höpsis.

Vierailija
32/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oikeasti älykäs ihminen osa argumentoida. Sinä et osaa, joten et ole älykäs. "

Ja höpsis.

Eli sinulla on kehitysvammakin. Muutenhan et toistelisi samaa asiaa moneen kertaan. 

Vierailija
33/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku joka elää tuilla odottaa että muiden pitäisi kustantaa vielä juhlat ja lahjat? Saa veronmaksajilta lahjan joka kuukausi 

Vierailija
34/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa paljonkin sellaisia, joilla ei ole ketään joiden luokse mennä viettämään joulua? 

Vierailija
35/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku joka elää tuilla odottaa että muiden pitäisi kustantaa vielä juhlat ja lahjat? Saa veronmaksajilta lahjan joka kuukausi 

Koska mä voin. Rupea sinäkin elämään tuilla äläkä kateellisena ulise niistä muutamista satasista, joita tuilla elävät saavat. 

Vierailija
36/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suomessa paljonkin sellaisia, joilla ei ole ketään joiden luokse mennä viettämään joulua? 

Todellakin on. Missä pusikossa olet elämäsi viettänyt? 

Vierailija
37/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska meillä Suomessa on sellainen kuin laki toimeentulotuesta ja itsemääräämisoikeus on ihmisoikeus. Laki takaa kaikille tietyn minimitoimeentulon ja itsemääräämisoikeuden nojalla sen saa käyttää mihin haluaa. Vaikka huumeisiin. 

Vierailija
38/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annan ilmaisen vinkin. Älkää ostako ja juhliko joulua ollenkaan, niin ei mene pennin jeniä yhtään mihinkään.

Vierailija
39/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko vähän yksinkertainen? Näitä typerysten päivänavauksia on tehty joka päivä, aivan kuin suuri väläys olisi.

Vierailija
40/95 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vinkki, myy omaisuutta että saat vähä joulurahaa,   esim. pari kultaharkkoa myymällä tulee jo 100k euroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan