Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoroviikkoäidin kumppanina

Vierailija
08.12.2024 |

Tiesin kyllä, että lapset ovat naiselle elämän tärkeimmät ihmiset, mutta en arvannut, miten koville se minulla ottaa huomata, että olen naisen prioriteettilistalla aika kaukana kärjestä. Lapsiviikoilla en juuri koskaan näe naista ja yhteydenpitokin hoidetaan viestein. Kohta puoli vuotta tapailtu, mutta lapset eivät edes tiedä, että äidillään on miesystävä. Välillä tuntuu kuin olisi salasuhteessa. Silloin kun lapset ovat isällään, suhteemme tuntuu ihan hyvältä.

Onko muilla ollut vastaavanlaisia kokemuksia?

T. Kakkosviulun soittaja

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tyttö oli 12 kun hän kerran sanoi mulle että äiti, mulla on suuri suru sun puolesta aina kun me (hän ja veli) ollaan iskällä ja sä olet täällä aivan yksin. Hän tietenkin samastui siihen tilanteeseen ja mietti kuinka kurjalta hänestä olisi tuntunut olla yksin. Silloin mä päätin että jos mä joku päivä vielä rakastun ja löydän ihmisen rinnalleni, kerron siitä kyllä lapsilleni heti kun itse tiedän että tässä se nyt on. 

Niin siinä sitten kävikin. Rakastuin. Siinä vaiheessa kun kerroin lapsilleni miehestä, kommentit oli että no ihan kuin me ei oltaisi huomattu jo. Lapset oli 14 ja 16 tuolloin.

En minäkään halunnut mitään uusperhettä perustaa mutta en kyllä salaillakaan sitä kun lopulta oli jotain mitä kertoa.

Olipa ihana lukea noin tervehenkistä tekstiä. Kyllä ihmettelen näitä lukioikäisten vanhempia jotka eivät lapsilleen voi kertoa, että ovat tavanneet kivan uuden ystävän. Ei niille tarvitse panopuuhistaan kertoa. Normaalit lapset suhtautuvat positiivisesti vanhempiensa tekemisiin, ei heitä tarvitse piilottaa sinne komeroon pumpulin keskelle. Itselläni on jo teini-ikäisiä lapsenlapsia ja tässä syksyllä luonani oli nykyinen tapailumieheni kun lapsenlapset tulivat viikonlopuksi luokseni. Teineille vaan sanoin, että tämä xxx on ystäväni. Mies oli koko viikonlopun luonani, toki emme nukkuneet yhdessä. Vanhemmalla (16v.) tytöllä oli poikaystävänsä ekaa kertaa luonani kyläilemässä. Saivat nukkua yhessä myös minun luonani. Eipä näyttänyt kukaan menneen rikki näistä asioista. Me kyllä lasten kanssa jutellaan kaikenlaisista asioista.

Vierailija
162/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat sille toiselle viikolle sivusuhteen.

Ei ole keltään pois.

Tietenkin sivusuhteilua salaa. Kaikki muu on sairaalloista mustasukkaisuutta, kontrollointia, kahlitsemista ja rajoittamista. Koska vapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sama mummo-hullu copypastettaa samaa saarnaa kaikkiin ketjuihin. Taitaa olla lääkitys persiillään*

Älä moiti mummon neuvoja, hän on menneinä vuosina auttanut tällä palstalla kymneniä, ellei satoja ihmisiä heidän vaikeissa elämäntilanteissan. On hienoa ja arvostettavaa, että mummon lapsenlapsi yrittää omalta osaltaan jatkaa tätä työtä.

Vierailija
164/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon pikkuisen vanhan mummon sydän oli puhdasta kultaa. Kyllä häntä sopii muistella. Olen itsekin saanut hänen neuvoistaan paljon apua ja lohtua, kun liittoni yllättäen hajosi kymmenkunta vuotta sitten.

Vierailija
165/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat sille toiselle viikolle sivusuhteen.

Ei ole keltään pois.

Tietenkin sivusuhteilua salaa. Kaikki muu on sairaalloista mustasukkaisuutta, kontrollointia, kahlitsemista ja rajoittamista. Koska vapaus.

Tuo on narsistisen ihmisen ajattelumalli. Ei ole normaalin mieleltään terveen puhetta.

Vierailija
166/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä apn vikana on kun tuohan on just parasta että saa paneskella joka toinen viikko eikä tarvi kattoa niitä lapsia missää vaiheessa.

Ei se ole kivaa viikko vetää käteen. Toki aloittaja vois ottaa toisen naisen vuoroviikolle.

No mee naimisiin ni saat vetää kätee joka viikko

Paras! 😅😅😅 Kiitos sulle ihana nauruista. N40

Vierailija
167/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä voi tietää, millä prioriteettitasolla olet. Ei se ole riippuvainen tapailunne määrästä. Itselläsi ei ole lapsia joten et voi mitenkään täysin kuvitella itseäsi kumppanisi asemaan ja pohtia, mitä Hän käy läpi. Kysyisit. Avoin keskustelu jälleen kerran. Älä tyydy olettamaan ja tulkitsemaan omaan makuun sopivaksi tuollaisia asioita.

Vierailija
168/171 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä voi tietää, millä prioriteettitasolla olet. Ei se ole riippuvainen tapailunne määrästä. Itselläsi ei ole lapsia joten et voi mitenkään täysin kuvitella itseäsi kumppanisi asemaan ja pohtia, mitä Hän käy läpi. Kysyisit. Avoin keskustelu jälleen kerran. Älä tyydy olettamaan ja tulkitsemaan omaan makuun sopivaksi tuollaisia asioita.

Moni olettaa. Eikä uskalla käydä rehellisesti avointa keskustelua vaan hautoo tai tulee kommenttipalstalle kyselemään kuin pikkulapsi kyselyiässään. Syyttää sitten toista kun toinen ei ole ajatustenlukija.

Vierailija
169/171 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni olettaa. Eikä uskalla käydä rehellisesti avointa keskustelua vaan hautoo tai tulee kommenttipalstalle kyselemään kuin pikkulapsi kyselyiässään. Syyttää sitten toista kun toinen ei ole ajatustenlukija.

Jos pidät tälle palstalle kirjoittelemista lapsellisena, niin mitä se silloin kertoo sinusta itsestäsi... ;-)

Vierailija
170/171 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä apn vikana on kun tuohan on just parasta että saa paneskella joka toinen viikko eikä tarvi kattoa niitä lapsia missää vaiheessa.

Ei se ole kivaa viikko vetää käteen. Toki aloittaja vois ottaa toisen naisen vuoroviikolle.

No mee naimisiin ni saat vetää kätee joka viikko

Paras! 😅😅😅 Kiitos sulle ihana nauruista. N40

Naisena naurattaa koska tiedät, että noin se menee 😙

Vierailija
171/171 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä tarvitse joka viikko panna?

Parisuhteen alussa pannaan joka päivä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme