Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa itsestäsi pimität seurustelukumppanilta mahdollisimman pitkään?

Vierailija
08.12.2024 |

Mutta sellainen asia, että selviää kuitenkin ennenpitkää, halusit tai et

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä etten halua ikinä perhettä. Puoliso haluaa mutta rehellisyys toisi vain eron. Meillä on ihan hyvä kahdestaan eikä siihen tarvita lapsia sotkemaan taloutta ja aikataulua.

Olet itsekäs. Toisaalta, ei se varmasti sinua kiinnosta, eihän sinua kiinnosta edes oma puolisosi. Miksi hän on sinun kanssa? Sinä saat häneltä seksiä ja nautintoa, mutta tuskin edes annat mitään näistä tai hellyyttä takaisin? Sinä et ansaitsisi häntä.

Jos minua ei kiinnostaisi naiseni niin olisin jo eronnut ajat sitten. En vaan voi olla rehellinen menettämättä häntä.

Tottakai se sinua kiinnostaa, koska saat häneltä maallista tyydytystä. Rakkaudesta ja arvostuksesta ei sen sijaan voi puhua. Ethän sinä voi olla hänelle rehellinen siitä syystä, että sitten sinä menettäisit nautinnon lähteesi. Eihän hän ole muuta kuin nainen, naisia on maailma pullollaan, miksi sinun pitää kiusata yhtä tiettyä

Vierailija
82/86 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut nykyiselle seurustelukumppanille, että olin ennen mies ja minulla on osa peniksestä yhä jäljellä. Pelkään, että hän hylkää minut, jos kerron. Seksiä emme ole vielä harrastaneet tämän takia.

Eiköhän se tapahdu ennemmin tai myöhemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bi-homoutta. Liottimien-kaasujen-huimausjuttujen käyttöä, velkoja, rikollisia piirteitä, varastelua, huijaamista. Myyn itseäni.

Olen miesoletettu.

Vierailija
84/86 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menneisyyden ikäviä asioita kertonut. Kerron jos kysytään. Ei ole kysytty

On. Et kerro mitään. Outoo.

Vierailija
85/86 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ehkäisyn pois, koska haluan saada lapsen. Mies ei halua lapsia.

Vierailija
86/86 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No piereskely oli melko tyypillinen tapa, jolla kiusasimme toisiamme koulussa ja kesäleireillä. Siitä tuli minulle tällainen vääristynyt tapa nauttia saamastani huomiosta, eräänlainen läheisyys, joka muuten oli mahdotonta. Jotkut kaverit todella nauttivat pieremisestä minun päälleni ja etsivät minua nöyryyttääkseen minua tällä tavalla, mutta minä todella pidin siitä. Nykyään naisen pierun ääni kiihottaa.

Minusta tulisi ihanteellinen kumppani sinulle. Mieheni kanssa pruuttailemme yhdessä. Pieru lähentää.

Pervo vanhus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi