Mitä asiaa itsestäsi pimität seurustelukumppanilta mahdollisimman pitkään?
Mutta sellainen asia, että selviää kuitenkin ennenpitkää, halusit tai et
Kommentit (86)
Ei tule mitään mieleen. Mitä järkeä salailla asioita, minä haluan kelvata joko omana itsenäni tai sitten olla kelpaamatta lainkaan. Todennäköisesti jälkimmäinen toteutumassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikäni alkaa nelosellla mutta aiempien seksikumppaniden määrä on vähemmän kuin ikäni jaettunua 11. - Edellisestä kerratakin on aikaa jo yli 15 vuotta. - Ja ei en osaa pitää itseäni aseksuaalina.
Hyvin samanlainen tilanne kuin minullakin. Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa, ja sitten oli 3 lyhyttä juttua. Ja edellisestä kerrasta yli 10 vuotta. Eipä sillä enää väliäkään, en osaa enää olla toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa matkustelua.
Monen naisen ego ei kestä, kun mies on saanut aasialaisia naisia.
Alanuolien määrästä voi huomata, että osuit naulan kantaan. :-D Naisten ego ei todellakaan kestä.
Tyyppi vastasi itse itsellensä :D
Mulla on musta vyö karatessa. Aloitin treenaamisen kun olin 10v ja olin 17v, kun sain sain 1. Danin. Lopetin harrastamisen kun olin 22 ja nyt oon 30.
Nyt kun tuttavapiiriini kostuu enimmäkseen ihmistä, jotka ei harrasta kamppailulajeja, huomasin että se hämmentää monia. Ja miehille, jotka on musta kiinnostuneita, se on jonkinlainen turn off.
Näiden katkerien kommenttien perusteella tuo oli oikeassa naisten egosta. Jos olisi ok juttu naisille, niin ei tulisi tällaisia kommentteja naisilta. :-D
Monilla on seksijuttuja, joista ei halua kertoa. Esim monella miehellä on tarve saada sträppiä persiiseen. Näitä käydään sitten toteuttamassa maksullisilla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Näiden katkerien kommenttien perusteella tuo oli oikeassa naisten egosta. Jos olisi ok juttu naisille, niin ei tulisi tällaisia kommentteja naisilta. :-D
Hear, hear! M24
Vierailija kirjoitti:
Japanissa matkustelua.
Monen naisen ego ei kestä, kun mies on saanut aasialaisia naisia.
Aasiassa matkustelua vierastetaan, mutta tuskin on naisten egosta kyse, koska nuo aasialaiset (tarkemmin Kaukoitä ja Kaakkois-Aasia) naiset ovat eurooppalaisille miehelle yleisesti helpompia saada kuin länsimaalaiset. Tämän tietää jokainen siellä matkusteleva mies. Enemmän kyse on siitä, että Kaukoidässä ja Kaakkois-Aasiassa naisissa käymistä pidetään vähän reppanamerkkinä ja "ettei lännestä pesää irronnut". Tämä riippumatta siitä olisiko irronnut ja pitääkö mies itse oikeasti orientaalisia naisia parempina.
Kaikissa on puolensa, mutta lopulta yksilöihin ihastutaan, eikä mihinkään rotuihin tai etnisyyksiin.
Mä oon juonut miehen virtsaa ... seisokissa olevasta k.rv.stä.
Oli kiva ilahduttaa.
Viime kierroksella oli vielä tarve peitellä olematonta aiempaa seurusteluhistoriaani, vaikkakin nyksälleni kerroin sen heti rehelisesti. Mutta siis muille senaikaisille deittikumppaneille en kokenut kivaksi kertoa. Nyt 10 nyksän kanssa vietettyä vuotta myöhemmin ei tuntuisi enää nololta, että ikävuodet 20-30 vietin ilman vakavia suhteita, vaikka erilaisia tapailuja ja muita vähemmän vakavia kuvioita olikin.
Etten vasektomian takia voi saada lapsia vaikka sitä puolison kanssa on yritetty jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Olen homo.
Tarvitsin kulissin ja hyvän tyypin seurakseni.
Maksut ja laskut oli minimaalisia. Uuh.
Tein mitä tein ja huvitti enkä puhunut mistään mitään. Nainen älykkäänä ja ympäristön vihjailuin toki ymmärsi asian tonäk melko alusta asti - joku mättää.
Mulla ei ollut munaa eikä halua kertoa mitään itsestäni. Oma sivuelämäni oli koko ajan.
Hyötysuhde. Nainen hankki asunnon, mistä lopulta lähdin. Nainen olikin melkoisen uidduuntunut lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuutta ja olen mies. Voitin joskus lotossa ja en ole siitä juuri kertonut kenellekkään. Tyttöystävä luulee ettei minulla ole juurikaan rahaa vaikka olen aina oman osani maksanut laskuista. Se haluaisi matkustaa mutta minä en halua tuhlata kolmea tonnia johonkin kreikkaan jossa näkee vain rantaa ja jonkun akropolis kukkulan. En halua maksaa sellaisesta.
Olet kitsas. Olet saanut ilmaiseksi paljon rahaa mutta et viitsi muutamaa tonnia laittaa asiaan joka toisi iloa rakkaallesi.
Miksi toiseen pitäisi laittaa muutama tonni, jos matkustaminen ei kiinnosta eikä rahan tuhlaaminen?
Vierailija kirjoitti:
No kun kysyit. Olen onnellinen vaimoni kanssa ja rakastamme toisiamme. Yritämme saada lapsen.
Vain yhden kerran vuosia sitten hyvää hyvyyttäni runkkasin kaverini munaa, kunnes hän laukesi kädelleni. En muista mitä tein spermalle.
Siitä on kuitenkin aikaa ja... No muutaman kerran on ollut sellaisia unia, että mies painaa minua munalla pyllyyn ja laukeaa sisääni. Kuitenkin ole täysin hetero. Vaikka kaverini homoja ovatkin.
Heh.
Et sinä tuolla kertomallasi todellakaan hetero ole vaan biseksuaali, joka on yksi homouden kategoria. Mutta mitäpä tuosta, kun nykyään on ihan ok olla homo. Tai niin joka puolella ainakin toistellaan.
Kuten Woody Harrelson jossain elokuvassa hienosti sanoi: "Mies voi rakentaa tuhat siltaa ja imeä yhtä munaa, mutta ei häntä silti tunneta sillanrakentajana, vaan munanimijänä"
Vierailija kirjoitti:
Mulla on musta vyö karatessa. Aloitin treenaamisen kun olin 10v ja olin 17v, kun sain sain 1. Danin. Lopetin harrastamisen kun olin 22 ja nyt oon 30.
Nyt kun tuttavapiiriini kostuu enimmäkseen ihmistä, jotka ei harrasta kamppailulajeja, huomasin että se hämmentää monia. Ja miehille, jotka on musta kiinnostuneita, se on jonkinlainen turn off.
Meitä on moneen lähtöön. En harrasta kamppailulajeja, mutta jos nainen harrastaisi, niin se olisi enemmänkin turn on kuin off. (Poikkeuksena ehkä joku nyrkkeilijä, jos häneltä olisi nenä lyöty lyttyyn).
Kaiken mahdollisen kun käyttää kuitenkin kaikkea tietämäänsä minua vastaan jossain vaiheessa, viimeistään erotessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varallisuutta ja olen mies. Voitin joskus lotossa ja en ole siitä juuri kertonut kenellekkään. Tyttöystävä luulee ettei minulla ole juurikaan rahaa vaikka olen aina oman osani maksanut laskuista. Se haluaisi matkustaa mutta minä en halua tuhlata kolmea tonnia johonkin kreikkaan jossa näkee vain rantaa ja jonkun akropolis kukkulan. En halua maksaa sellaisesta.
Olet kitsas. Olet saanut ilmaiseksi paljon rahaa mutta et viitsi muutamaa tonnia laittaa asiaan joka toisi iloa rakkaallesi.
Tiesin, että kun puhutaan matkustusvastaisuudesta, niin johan täällä palstan vastuulliset ovat syyllistämässä. Entä jos tämän miehen puoliso ei halua lasta, syyttäisitkö puolisoa, kun ei voi tuoda iloa miehen elämään? Et varmaan, koska vapaus, matkustelu, lifestyle, eiksnii?
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin Turussa, minulla oli naispuolinen työtoveri. Kerran hän kävi kotonani, kun olin etätöissä. Menin kuselle ja hän halusi katsoa. Sanoin, että vain jos saan katsoa hänen virtsaavan. Hän sanoi istuvansa rinnalleni ja pissaavan päälleni, jotta voisin katsella läheltä.
Se oli mahtavaa. Teimme sitä useita kertoja. Haluaisin taas.
Hej.
Kannattaa ehkä etsiä sellainen tyttöystävä, jonka kanssa teillä on jotain yhteistä. Kuulostaa tylsältä, että toiselta pitää salata omat mieltymykset elämässä. Eikä ole missään nimessä reilua olla teeskentelijä.