Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa itsestäsi pimität seurustelukumppanilta mahdollisimman pitkään?

Vierailija
08.12.2024 |

Mutta sellainen asia, että selviää kuitenkin ennenpitkää, halusit tai et

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kilttimies enkä ole ollut naisen kanssa. M32

Vierailija
62/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biseksuaalisuus joka vaihtelee vahvasti kausittain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etten vasektomian takia voi saada lapsia vaikka sitä puolison kanssa on yritetty jo vuosia.

Ainakin saat seksiä. Eikä sillä liene väliä, etten kenen kanssa, niin miksi sitten olet kyseisen naisen kanssa vuosikausia? Rakkautta sinä et pysty kokemaan tai kunnioitusta, sinä olet härski hyväksikäyttäjä. Mikset vaan siirtyisi eteenpäin? Vai tarvitsetko jonkun, joka tukee, koska miehetkin saa itkeä ja näyttää tunteensa, eikä niin? Pitäisikö vain leikata nirri pois, ja nainen elämästäsi, koska et sinä ansaitse kumpaakaan

Vierailija
64/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tappanut. 

Vierailija
65/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole menneisyyden ikäviä asioita kertonut. Kerron jos kysytään. Ei ole kysytty

Vierailija
66/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varautunut pahan päivän varalle. Huolehdin perheen ruokahuollosta joten kaappeihin on helppo jemmata hyvä kotivara. Autotallissa on dieseliä lähtöön mökille ja bensiiniä aggregaattiin. Harrastan myös ammuntaa ja teen itse patruunat kivääriin. Käsiaseeseen myös hyvät varastot ja paloturvakaapissa on käteistä. Olen valmis. Muu perhe ei tiedä tästä mitään. Tai tietää mutta ei kokonaiskuvaa.

Vierailija
67/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sivari ja kärsin pahoista ilmavaivoista.

Vierailija
68/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Monilla on seksijuttuja, joista ei halua kertoa. Esim monella miehellä on tarve saada sträppiä persiiseen. Näitä käydään sitten toteuttamassa maksullisilla.

Halpaa, helppoa ja hauskaa olis kondomi, kesäkurpitsa ja valkovaseliini. Mutku ei puhu eikä pyydä. 

Vierailija
69/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kyllä pitkään salata, että tykkään kaivella nenää ja syödä omaa räkääni, mutta loppujen lopuksi jäin jossakin vaiheessa siitä kiinni.

Tapailuvaiheessa en kehdannut piereskellä kumppanin läsnäollessa, ja oli kyllä aikamoisen tukala olo, kun olin pari päivää ollut hänen luonaan pieraisematta kertaakaan. Kotiin tullessa sitten annoin soittaa jo heti hississä, ja päästelin ilmat pihalle suurella nautinnolla, kun olin viimeinkin yksin ja sain rupsutella rauhassa!

Vierailija
70/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole menneisyyden ikäviä asioita kertonut. Kerron jos kysytään. Ei ole kysytty.

ON kysytty - usean kerran - puhumaan kaikki!

Vierailija
71/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Monilla on seksijuttuja, joista ei halua kertoa. Esim monella miehellä on tarve saada sträppiä persiiseen. Näitä käydään sitten toteuttamassa maksullisilla.

Halpaa, helppoa ja hauskaa olis kondomi, kesäkurpitsa ja valkovaseliini. Mutku ei puhu eikä pyydä. 

Ei anukseen mitään, joka ei ole sinne tehty. Tiedätkö kuinka useasti näitä joudutaan leikkaamaan? Se on hauskaa vain ainoastaan leikkaajalle. 

Vierailija
72/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Mensan jäsen. Toistaiseksi olen pystynyt piilottamaan jäsenlehdet ja whatsapp ryhmän viestit. Ihmisten suhtautuminen yleensä muuttuu oudoksi, kun saavat tietää, joten en asiasta kerro.

Oletko mies vai nainen?

Nainen

Pömpöttääkö vauvamasu?

Vierailija
73/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tappanut. 

Olen arvannut sen. 

Sen ei olisi tarvinnut meitä erottaa.

Olisit saanut olla rakastettu.

🌻🐣

Vierailija
74/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varallisuutta ja olen mies. Voitin joskus lotossa ja en ole siitä juuri kertonut kenellekkään. Tyttöystävä luulee ettei minulla ole juurikaan rahaa vaikka olen aina oman osani maksanut laskuista. Se haluaisi matkustaa mutta minä en halua tuhlata kolmea tonnia johonkin kreikkaan jossa näkee vain rantaa ja jonkun akropolis kukkulan. En halua maksaa sellaisesta.

Olet kitsas. Olet saanut ilmaiseksi paljon rahaa mutta et viitsi muutamaa tonnia laittaa asiaan joka toisi iloa rakkaallesi. 

Tunnistan tilanteen. En oo lottovoittaja mutta mulla on paljon perittyä rahaa (ja käyn normaalisti töissä). En ikinä kerro kellekään tästä, koska haluan että musta tykätään itseni vuoksi eikä rahan takia. Toki näkyyhän se kun tulee mun kotiin, jos osaa katsoa, että keittiö ja elektroniikka jne ei oo halpoja. Enkä ikinä lähtis kalliille Kreikan lomalle, koska ei kiinnosta. Sen sijaan lähtisin Alpeille samalla rahalla, koska nautin niistä maisemista. Olen nainen. 

Vierailija
75/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut nykyiselle seurustelukumppanille, että olin ennen mies ja minulla on osa peniksestä yhä jäljellä. Pelkään, että hän hylkää minut, jos kerron. Seksiä emme ole vielä harrastaneet tämän takia.

Vierailija
76/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että syön onnellisuuspillereitä ja minulla on keskivaikea masennus.

En kerro kaikkia seksijuttuja, koska uusi puoliso on ilmeisen kokematon sillä saralla.

En kerro mokia mitä olen tehnyt lasten kasvatuksessa.

Vierailija
77/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmavaivoja koitan kyllä piilottaa.

Vaikka kaikki pieree niin seurassa se ei ole ok, ennen kuin ollaan "samaa perhettä". Eikä aina silloinkaan. 

Vierailija
78/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä etten halua ikinä perhettä. Puoliso haluaa mutta rehellisyys toisi vain eron. Meillä on ihan hyvä kahdestaan eikä siihen tarvita lapsia sotkemaan taloutta ja aikataulua.

Vierailija
79/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä etten halua ikinä perhettä. Puoliso haluaa mutta rehellisyys toisi vain eron. Meillä on ihan hyvä kahdestaan eikä siihen tarvita lapsia sotkemaan taloutta ja aikataulua.

Olet itsekäs. Toisaalta, ei se varmasti sinua kiinnosta, eihän sinua kiinnosta edes oma puolisosi. Miksi hän on sinun kanssa? Sinä saat häneltä seksiä ja nautintoa, mutta tuskin edes annat mitään näistä tai hellyyttä takaisin? Sinä et ansaitsisi häntä.

Vierailija
80/86 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekäs. Toisaalta, ei se varmasti sinua kiinnosta, eihän sinua kiinnosta edes oma puolisosi. Miksi hän on sinun kanssa? Sinä saat häneltä seksiä ja nautintoa, mutta tuskin edes annat mitään näistä tai hellyyttä takaisin? Sinä et ansaitsisi häntä.

Jos minua ei kiinnostaisi naiseni niin olisin jo eronnut ajat sitten. En vaan voi olla rehellinen menettämättä häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi