Mitä asiaa itsestäsi pimität seurustelukumppanilta mahdollisimman pitkään?
Mutta sellainen asia, että selviää kuitenkin ennenpitkää, halusit tai et
Kommentit (86)
En kertoisi, että olin viime kuussa lomalla Senegalissa, ja nyt raskaana.
Ikäni alkaa nelosellla mutta aiempien seksikumppaniden määrä on vähemmän kuin ikäni jaettunua 11. - Edellisestä kerratakin on aikaa jo yli 15 vuotta. - Ja ei en osaa pitää itseäni aseksuaalina.
Harrastuksistani. Naisten ego harvoin kestää kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Varallisuutta ja olen mies. Voitin joskus lotossa ja en ole siitä juuri kertonut kenellekkään. Tyttöystävä luulee ettei minulla ole juurikaan rahaa vaikka olen aina oman osani maksanut laskuista. Se haluaisi matkustaa mutta minä en halua tuhlata kolmea tonnia johonkin kreikkaan jossa näkee vain rantaa ja jonkun akropolis kukkulan. En halua maksaa sellaisesta.
Olet kitsas. Olet saanut ilmaiseksi paljon rahaa mutta et viitsi muutamaa tonnia laittaa asiaan joka toisi iloa rakkaallesi.
Sitä, että olen ollut psykoosissa ja tahdonvastaisessa hoidossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Mensan jäsen. Toistaiseksi olen pystynyt piilottamaan jäsenlehdet ja whatsapp ryhmän viestit. Ihmisten suhtautuminen yleensä muuttuu oudoksi, kun saavat tietää, joten en asiasta kerro.
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Vierailija kirjoitti:
Olet kitsas. Olet saanut ilmaiseksi paljon rahaa mutta et viitsi muutamaa tonnia laittaa asiaan joka toisi iloa rakkaallesi.
Sairas toi on. Antaa puolison luulla, että seurustelee vähävaraisen kanssa. Mihin tollasella pyritään?
Vierailija kirjoitti:
Varallisuutta ja olen mies. Voitin joskus lotossa ja en ole siitä juuri kertonut kenellekkään. Tyttöystävä luulee ettei minulla ole juurikaan rahaa vaikka olen aina oman osani maksanut laskuista. Se haluaisi matkustaa mutta minä en halua tuhlata kolmea tonnia johonkin kreikkaan jossa näkee vain rantaa ja jonkun akropolis kukkulan. En halua maksaa sellaisesta.
Et ole voittanut kun kukaan ei oikeasti voita lotosta.
Sen että minulla on mustat nahkasormikkaat kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Japanissa matkustelua.
Monen naisen ego ei kestä, kun mies on saanut aasialaisia naisia.
Alanuolien määrästä voi huomata, että osuit naulan kantaan. :-D Naisten ego ei todellakaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että olen ollut psykoosissa ja tahdonvastaisessa hoidossa.
Ei mua ainakaan tollanen haittais. Hoidan työssäni sairaita ihmisiä joka päivä, usein he ovat ihan tavallisia eikä kukaa ole valinnut sairauttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa matkustelua.
Alanuolien määrästä voi huomata, että osuit naulan kantaan. :-D Naisten ego ei todellakaan kestä.
Thihihi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole voittanut kun kukaan ei oikeasti voita lotosta.
Siihen, että nainen ei polta miehen rahoja tai vaadi niitä erotessa. :)
Vierailija kirjoitti:
Että olen yhdeltä ammatiltani pitokokki. Kerron vain valkokaulusammatistani.
En aio päätyä itsestäänselväksi ruuanlaittajaksi pummille.
No miksi ihmeessä alkaisit suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka koet pummiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa matkustelua.
Olet tylsä jankkaaja, eikä sinulla edes ole sitä seurustelukumppania, jolta salata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japanissa matkustelua.
Kestä mitä..? Mitä tuolla kansallisuudella nyt on väliä? En ymmärrä. Useimmilla on eksiä, joillakin tosiaan ulkomaalaisiakin. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se oikeasti ole voittanut mitään.
Bi-homoutta. Liottimien-kaasujen-huimausjuttujen käyttöä, velkoja, rikollisia piirteitä, varastelua, huijaamista. Myyn itseäni.
Olen miesoletettu.
Vierailija kirjoitti:
Kun työskentelin Turussa, minulla oli naispuolinen työtoveri. Kerran hän kävi kotonani, kun olin etätöissä. Menin kuselle ja hän halusi katsoa. Sanoin, että vain jos saan katsoa hänen virtsaavan. Hän sanoi istuvansa rinnalleni ja pissaavan päälleni, jotta voisin katsella läheltä.
Se oli mahtavaa. Teimme sitä useita kertoja. Haluaisin taas.
EN SUOSTU.
Olen aikanaan saanut ni-in paljon piikikkäitä kommentteja kun olen kertonut että en ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa, niin ei tästä "kokemattomuudesta" kertominen ole ainakaan iän karttuessa ole tullut helpompaa.
Kerron toki "kokemattomuudestani" rehellisesti, jos joku kysyy mutta hieman varon sitä, että en itse ota ex-kumppaneiden määrää puheeksi.
Oli aika, jolloin hetken harkitsinkin, että valehtelsiin kokemattomuuteni toiseksi, mutta toisaalta, jos naiselle olisi paha paikka se, että hän saattaisi olla minun ensimmäienn mahd. myös viimeinen pidempiaikainen parisuhdekumppani, niin ehkä se olisi merkki siitä, että arvomme ja asenteemme ovat ni-i erilaiset muutoinkin, että meidän on parempi jatkaa jotenkin muutoin kuin keskinäsiessä parisuhteessa.