Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa kun uusi miesystävä on jatkuvasti "huolissaan" minusta?

Vierailija
08.12.2024 |

Huolehtii että ex-mieheni ei hoida tarpeeksi lapsiani ja esim. en kuulemma pidä tarpeeksi puoliani töissä. Sitten haluaa jatkuvasti varmistaa että pääsen turvallisesti kotiin, jos vaikkapa on liukasta..

Aina vaan on "worried".

Onko tää joku kulttuurijuttu kun on keskieurooppalainen?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikki ja kohta paljastuu vielä enemmän kun olet koukussa.

Vierailija
22/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää suo reppanana, joka ei pärjää yksin holhoamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä olet työasioistasi kertonut, kun siitäkin on huolissaan? 

Vierailija
24/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä nyt itse tiedät hoitaako eksäsi tarpeeksi teidän yhteisiä lapsia? 

Vierailija
25/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valittanut eksästä, työstästi ja liukkaasta työmatkastasi, ja nyt ihmettelet, kun toinen on huolissaan? 

Vierailija
26/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet valittanut eksästä, työstästi ja liukkaasta työmatkastasi, ja nyt ihmettelet, kun toinen on huolissaan? 

Niin, ei kai noista muuten edes tietäisi ja edes tarvitsisi olla huolissaan, mutta ap on kaiken kertonut ja iskostanut toisen päähän. 

Vierailija
27/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kontrolloiva?

Sama tuli mieleen.

Manipulointia tiedossa, eristää ajan kanssa sinut muista ihmisistä. 

Pahalle kuulostaa. 

Vierailija
28/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä päivää tulet katumaan kun muutat hänen kotimaahansa. Siihen loppuu herrasmiskäytöskin. Kysy vaikka kokemuksia.

Vierailija
29/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet kitissyt asioitasi tyypilliseen suomiakan tyyliin. Kaikki on paskaa ja mihinkään ei ole ratkaisua, lisää valitusta vaan. Normaali ihminen siitä huolestuu ja ajattelee miten tämä säälittävä olento selviää kotioven ulkopuolella.

Vierailija
30/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä päivää tulet katumaan kun muutat hänen kotimaahansa. Siihen loppuu herrasmiskäytöskin. Kysy vaikka kokemuksia.

Kokemuksia mistä, nuija? Johonkin maahan muuttamisesta?

Vierailija
31/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huolestuttavat merkit horisontissa. Nuo on vasta alkusoittoa. Ootappa kun se pääsee vauhtiin. Sellaista on tapahtunut minulle aikoinaan, että miesystävä pölli läheisteni puhelinnumerot kännykästäni kun silmä vältti.

Soitteli lasteni isälle ja syötti sellaista skeidaa, että lasteni isä teki lasun. Tällä tavalla suhteet sai rikki. Sisaruksilleni soitteli ja lisää perättömiä väitteitä.

Muista ap että sinua on varoitettu.

Vierailija
32/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut manipuloitua toisen pelkäämään puolestasi. Oletko joku valituskone, joka pelkää kaikkea. 

Vierailija
33/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista pidä rahoistasi kiinni

Vierailija
34/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet haukkunut eksääsi ja työkavereitasi taukoamatta ja valittanut, kun teistäkään ei edes pidetä kunnolla huolta. Kuulostaako tutulta? 

Vierailija
35/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaminen on vallankäyttöä. Tarve hallita muka huolehtimisen keinoin.

Vierailija
36/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huolestuttavat merkit horisontissa. Nuo on vasta alkusoittoa. Ootappa kun se pääsee vauhtiin. Sellaista on tapahtunut minulle aikoinaan, että miesystävä pölli läheisteni puhelinnumerot kännykästäni kun silmä vältti.

Soitteli lasteni isälle ja syötti sellaista skeidaa, että lasteni isä teki lasun. Tällä tavalla suhteet sai rikki. Sisaruksilleni soitteli ja lisää perättömiä väitteitä.

Muista ap että sinua on varoitettu.

Mutta tämähän johtui siitä että sinä olet sietämätön va jak ki eikä siitä miehestä. Et voi käyttää tätä esimerkkinä apn tilanteesta.

Rauhoitu narsku. Kaltaistesi toimet tiedetään ja moni on tämän jo kokenut. Voit täällä haukkua ihmisiä, poistella viestejä ja tehdä mitä lystäät, mutta me jotka on koettu nämä on sanottu ap:lle LÄHDE NYT.

Vierailija
37/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös ulkomaalainen miesystävä, huolestuu herkästi jos minusta ei kuulu pariin päivään, laittaa viestiä ja kysyy että onko kaikki minulla kunnossa. Talvisin haluaa kuulla että olen päässyt kaatumatta esim. joko kaupunkiin asioille ja takaisin ja minä myös kannan hänestä huolta jos tulee jonkin aikaa kestävä hiljaisuus.

Meillä molemmilla on omat ongelmamme ja esteemme joskus.

En minä ajattele noita ominaisuuksia mitenkään pahana.

Vierailija
38/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen miesystäväni oli myös jatkuvasti huolissaan minusta. Huoli alkoi heti kun astuin ovesta ulos. Meinasi ihan räjähtää huolesta jos kävin kaverin kanssa drinksulla enkä vastannut hänen viestipommitukseensa puoleen tuntiin. Kerran oli hajottanut omia tavaroitaan kotonaan kun oli niin huolissaan, mitäs en vastannut heti. Välillä seurasi perässä vakoilemassa ja kekkereiden jälkeen ilmestyi keskellä yötä hakkaamaan ovea. Myönsi sentään että oli varma että siellä on toinen mies nukkumassa, sitä ei saanut enää verhottua huoleksi millään (kun olin ilmoittanut päässeeni turvallisesti kotiin).

Siitä tuli nopeasti ex.

Vierailija
39/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin hän on. Keski-Eurooppavähän laaja käsite.. jos nyt vaikka etelä-Saksasta ehkä on enemmän kontrolloiva kun muualta päin Saksaa.. tai sitten onko ent. itä-Blokeista, Sveitsistä.. kulttuurieroja on. Jos nyt perus Hollantilainen niin kuulostaa erikoiselta 

Vierailija
40/64 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet manipuloinut toisen olemaan huolissaan sinusta.