Mikä estää sinua seurustelemasta ?
Kommentit (196)
Olen kiltti mies, joten naiset eivät salli minulle rakkautta. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä (36) miehillä on joko jo lapsia 🤢 tai sitten ne ovat ikänsä yksin olleita katkeroituneita incel3itä 🤮 Jos tuolla joku näistä poikkeva helmi löytyy niin on vaikeasti löydettävissä.
Lapseton olen, tykkään ihmisistä yleisellä tasolla, vaikea ehkä tutustua syväluotaavasti ellei ole samoja kiinnostuksen kohteita.
Musikaalinen ja kielipäinen mies.
Kiinnostaisi, toki iästäsi riippuen. Itse olen N35.
Itse olen jo sinua yli 10v vanhempi. Mutta pidä toivoa yllä, kyllä minua nuorempiakin heiluu vielä vapaana.
Musikaalinen ja kielipäinen mies.
Osaatko kädentaitoja? Pitää talot kunnossa?
Riippuu vähän. Kuinka lahosta korsusta nyt puhutaan? Mihin kuntoon olet maastoutumispaikkasi saattanut?
Musikaalinen ja kielipäinen mies
Ei kai mikään estä, mutta odottelen rauhassa kainon kirjastonhoitajattaren tyyppistä naisolentoa, joka olisi myös fiksu, kiltti, rauhallinen, hillitty ja silmälasipäinen.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää miehistä
En tykkää seksistä
olen kuitenkin hetero
Et ole hetero
Krooninen kipu sekä se, että miehinen kunniani ei salli riippakivenä olemista
Koska en halua etsiä seuraa netistä tai baarista. Kaikkialla muualla lähestymiset tuntuvat toisaalta myös aivan väärältä, joten asia saa luvan olla.
Vierailija kirjoitti:
Koska en halua etsiä seuraa netistä tai baarista. Kaikkialla muualla lähestymiset tuntuvat toisaalta myös aivan väärältä, joten asia saa luvan olla.
Tuo on kyllä ongelma monelle muullekin.
Nettideittailu tuntuu sellaiselta kylmältä itsensä ja muiden luettelolistalta, mikä tappaa romanttiset fiilikset hyvin tehokkaasti. Se sopii ehkä järkiliittoja tai pelkkää seksiseuraa etsiville paremmin.
Baarideittailussa ongelma on taas se, että melkein kaikki on (yllättäen!) humalassa, mutta jos noista kahdesta pitäisi valita, niin tuo perinteinen tapa tuntuu silti mukavammalta, vaikka en usko silläkään tavalla puolisoa löytävän.
Oma syy sinkkuudelle ei ole siis halun puutteessa, vaan se klassinen: ei ole vain sopivaa löytynyt ja en ehkä yritä kuitenkaan riittävästi. (Esim. eri harrastuksia käydä läpi sillä silmällä jne.)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeisintä tapausta jotka oli kovin samanlaisia narskuja keskenään, en halua enää kolmatta.
tässä kohtaa kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, miksi vedät puoleesi vääriä ihmisiä tai menet väärien ihmisten matkaan.
Ei kiinnosta seksiorjuus ja hyväksikäytetyksi tuleminen, se varmaan ekana. Nekin miehet, jotka suostuvat seurustelemaan ilman noita, odottavat tuota yleensä vähintään avioliittovaiheessa, kun tosiasiassa tuolloin pitäisi vaan alkaa huolehtimaan naisesta, jotta nainen voi keskittyä raskauteen ja lastenhoitoon
Eli koska käsitys "suhteista" on näin perversoitunut ja misgoynistinen, olen todennut paremmaksi olla ilman suhdetta
Liian erilainen, oudot harrastukset, pihi.. onhan noita. Ei kehtaa edes yrittää niin ei ainakaan ketään joudu turhaan pettymään.
Ehkä joku autistinen nainen voisi kelpuuttaa ja tuntea olonsa kodikkaaksi mun kans.
Olin parisuhteessa yhdeksan vuotta. Sen jalkeen en ole kaivannut uutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta seksiorjuus ja hyväksikäytetyksi tuleminen, se varmaan ekana. Nekin miehet, jotka suostuvat seurustelemaan ilman noita, odottavat tuota yleensä vähintään avioliittovaiheessa, kun tosiasiassa tuolloin pitäisi vaan alkaa huolehtimaan naisesta, jotta nainen voi keskittyä raskauteen ja lastenhoitoon
Eli koska käsitys "suhteista" on näin perversoitunut ja misgoynistinen, olen todennut paremmaksi olla ilman suhdetta
En tiedä kuinka paljon sinulla on kokemuksia, mutta kuulostat jo lähtökohtaisesti sekä seksikielteiseltä että miesvihamieliseltä, kun puhut jostain "seksiorjuudesta" ikään kuin sellainen olisi Suomessa yleinen ilmiö. Mutta olet oikeassa siinä, että noin vääristyneellä asenteella on parempi ollakin ilman suhdetta.
Olen ruma, lyhyt ja työtön. Ei kukaan nainen huoli minua. Naiset ovat mielummin juoppojen ja väkivaltaisten miesten kanssa koska niillä on enemmän rahaa.
En halua.
En halua, että muhun kosketaan.
En halua joustaa tavoistani kotona.
En halua huomioda toista.
Haluan nukkua, syödä, käyttää rahaa ja vapaa -aikaa mieleni mukaan.
Se, että en halua seurustella. Veisi aikaa itselle mieluisista asioista. Introverttina vietän aikaa muutenkin mielummin yksin, kuin jonkun toisen ihmisen seurassa.
En halua enää koskaan parisuhdetta. En jaksa sitä säätämistä yms. Eli olen mieluummin yksin. N46
Minulla on lapsia. Enkä halua sekoittaa heidän elämäänsä enempää mitä eron jälkeen.
Oma käsitys parisuhteesta on sellainen, että jaetaan oma elämä kaikkinensa. Siksi en seurustele. Läheisyyttä saan vastakkaiselta sukupuolelta ja sovitan sen niin, ettei lapseni tarvitse sopeutua arkeen "vieraan/ulkopuolisen" kanssa.
Tämä voi olla epäsopiva järjestely joillekin deiteille, mutta en neuvottele siitä.
Ei kiinnosta seksiorjuus. Olen tekemisissä miesten kanssa juuri sillä tasolla, millä haluan, ja joskus tämäkin on liikaa. Teoriassa minulla ei ole mitään esim. miesten kansa työskentelyä vastaan, mutta jos sitäkin sävyttää seksi-pissa-kakka-tappo-ym. jutut niin heikolta näyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi viimeisintä tapausta jotka oli kovin samanlaisia narskuja keskenään, en halua enää kolmatta.
tässä kohtaa kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, miksi vedät puoleesi vääriä ihmisiä tai menet väärien ihmisten matkaan.
Kaikki ihmiset vetää puoleensa narsisteja, mutta narsisti jää vain niihin kiinni mitä pitää itseään parempina ja näkee niissä jotain arvokasta mitä voi viedä. Kavereina hän pitää ihmisiä joita pitää itseään huonompina. Ne ei haasta narsistia mitenkään eikä herätä alemmuuden tunnetta narsistissa, joten kilpailuasetelmaa ja mahdollista tilannetta kasvojen menetyksestä ei synny.
Eihän sille mitään voi jos ei kaikki kiinnosta