Tilillä on 12€, ja joulu on tulossa. Seuraavat tuet maksetaan tammikuun 1. päivä.
Miten pärjään jouluun asti ja joulun yli? Voi itku. =(
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
TAPA ITTES
Tässä viesti kaikille spämmäreille
Joulun pärjäät menemällä ruokajonoon, hakemalla srk:n tai muun tahon apua, srk:lla saattaa olla jouluateriakin tarjolla aattona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi mennä sitten kadulle kerjäämään
Mene itse mulkvist. Minun arvolle ei sovi kadulla kerjäys.
Ap
SULLA EI OLE MITÄÄN ARVOA, KUULUT KAATOPAIKALLE MUIDEN JÄTTEIDEN SEKAAN.
En tule missä sinä olet widun pelle mulkvist
Ap
Opettele oikeinkirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Tässä mallia
PASKA MAISTUU HYVÄLLE JA ON RAVITSEVAA
Miten se joulu niin yllättäen taas tulee ? Ollut lähemmäs 365 päivää aikaa säästää
Vierailija kirjoitti:
Tässä mallia
SYÖ PASKAA
Tekisit sinäkin joskus jotain oikeasti hyödyllistä tämän jatkuvan länkyttämisen ja paskan poistaamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi mennä sitten kadulle kerjäämään
Mene itse mulkvist. Minun arvolle ei sovi kadulla kerjäys.
Ap
Herralle kelpaa vain huomion kerjääminen palstalla, vai mitä? Kuole pois, sinä olet pelkkä turhake.
Jaa. Mulla on pelkästään käyttötilillä aina 5-numeroinen summa.
Mulla on tilillä 28 senttiä. Perjantaina tulee palkkaa reilu 70€ ja siitä menee n.60€ yhteen laskuun. 30€ saan kun teen tilatut villasukat valmiiksi. Pelastusarmeijalta on tulossa lahjakortti S-Marketiin, mutta en tiedä summaa. Kaukolämpölaskuun joudun varmaan lainaamaan rahat vanhemmilta koska ei yksinkertaisesti ole rahaa maksaa sitä laskua.
Onneksi on tilillä 695 000 euroa. Tänään voisi maistua riekkopaisti. Kevyttä mutta niin ravitsevaa ja maistuu varmasti hyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ole rahasi hussannut jo viikossa?
Et pärjää missään kuussa, oli joulu tai ei, jos sulla joka kk menee rahat ensimmäisellä viikolla.
Maksoin laskut ja kaikki vipit pois, ostin kenkät ja koiralle ruokaa. t. ap
Otat tietty uusia vippejä ja ostat vaikka talvitakin niillä vipeillä ja koiralle lisää ruokaa, niin ne uudet vipit saa kulutettua ja ensi kuussa taas sama tilanne. Et osaa rahaa käyttää ja sillä selvä. Lopeta valitus ja ota vippiä sieltä sun täältä.
Jos asut Stadissa, niin jouluna menet Hurstin joulujuhlaan Messukeskuksessa. Luultavasti muillakin isommilla paikkakunnilla on jotain joulu plus ruokaohjelmaa. Kandee tsekata seurakuntien jouluohjelmat netistä. Käyt evankelis-luterilaisten seurakuntien diakoneilta pyytämässä apua. Katso misä on paikalliset ruoka-avustukset.
Sittenhän sovit sinne hyvin, saatanan haisunäätäluuseri.