Lapsi rohmusi salaa keittiön yläkaapissa olleen liköörikonvehtirasian ja söi ne kaikki, pitääkö mennä sairaalaan?
Käyttäytyy vähän oudosti mutta mitään suurta ei ole tapahtunut.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
No minä oon ainakin hengissä vaikka lapsena söin.
Hengissä kyllä oot, mut et sä ihan täysillä käy
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että allastason alapuolella oleva alakaapin ylähylly ei ole yläkaappi?
Entä kuuluuko alakaapin yläpuolella olevan yläkaapin alahylly yläkaappiin vai onko se alakaapin yläpuolisen jatkeen alaosa?
Söin mäkin niitä paketillisen kersana, olinko kouluiässäkään. Ei tapahtunut mitään. Sokerihumalassa lähinnä, poskia taisi kuumotella.
Paljonko tällä koko paketin syöneellä lapsella on ikää?
Kokeile, säveltääkö se krapulassa uuden hittilastenlaulun. Teistä voi tulla rikkaita
Sokerihumala on myytti, tieteellisesti todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä oon ainakin hengissä vaikka lapsena söin.
Hengissä kyllä oot, mut et sä ihan täysillä käy
Ennemminkin se taitaa kyllä nyt mennä niin että sinä tässä et täysillä käy.
Mä inhosin alkohilin makua jo pienenä. Nuolin liköörikonvehdeista se suklaan sokerikuorrutteeseen asti ja heitin loput pois. Äiti tykkäs....
Mut vakavasti ottaen, tuo voi enteillä ongelmia alkoholin kanssa aikuisena, vaikka saattaa kuulostaakin hörhöpuheelta
Vierailija kirjoitti:
26v ja on lisäksi ṭraňsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedät, että allastason alapuolella oleva alakaapin ylähylly ei ole yläkaappi?
Entä kuuluuko alakaapin yläpuolella olevan yläkaapin alahylly yläkaappiin vai onko se alakaapin yläpuolisen jatkeen alaosa?
Ideana "pidä poissa lasten ulottuvilta", niin ei täytä kriteereitä, konvehteja säilytetty väärin.
Tietääpähän aamulla dokaamisen huonon (akuutin) puolen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää. Vasu pois.
Todellakin! Yleensä en kannata vasun pois ottamista mutta tässä tapauksessa VASU POIS!!
Jos ruppee päissähousuissaan reuhaamaan,niin Karhu-ryhmä paikalle ja polliiseja notta piisaa!!
Vierailija kirjoitti:
48. Ollaan nyt Porvoon sairaalan yhteispäivystyksessä.
Ap