Milloin olet itkenyt viimeksi?
+ Mikä oli syynä?
Ikäsi ja sukupuolesi olisi mielenkiintoista kuulla myös. :)
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Noin viikko sitten herkistyin elokuvaa katsoessa. En kyyneliä kuitenkaan vuodattanut.
Sitä en muista milloin olen viimeksi itkenyt.
Mies30
Eli siis sen verran herkistyin, että silmäkulma kostui. Ei kuitenkaan kyyneleitä valunut ulos. Onko tämä itkemistä?
Eilen illalla/yöllä. Ei mitään erityisempää akuuttia syytä. Masentunut ja alakuloinen olo ollut jo pitkään. Nainen 36v.
Tänään. Rakas kissamme piti nukuttaa torstaina ja on ikävä. Saimme olla 19 v yhdessä ja kaipaan ystävääni tosi paljon. Ikää 55 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin viikko sitten herkistyin elokuvaa katsoessa. En kyyneliä kuitenkaan vuodattanut.
Mies30
Eli siis sen verran herkistyin, että silmäkulma kostui. Ei kuitenkaan kyyneleitä valunut ulos. Onko tämä itkemistä?
Ei ole.
20 minuuttia sitten, koska ensi kesän suunnitelmat kokivat kolauksen.
Eilen kun katsoin youtubesta kohtauksia Kuninkaan paluusta (Rohirrimin ratsastus, Samin "I can't carry it for you" ja "Rosie Cotton dancing" sekä tietenkin Aragornin "You bow for no one".
Mies, 44v.
Muutama tunti sitten. Itken lähes joka päivä.
6kk ikäinen vauvani kuoli reilu vuosi sitten.
40v nainen.
Joka päivä ja ilta on viimeisen kahden viikon ajan tullut itku. Vaihdan töitä ja on haikea olo vanhojen töiden päättymisestä, työkavereiden vaihtumisesta ja myös pelottaa tulevaisuus. Nainen 55v.
Tänään. Aina oma lapsuuden perhe syrjii. Välillä mietin miksi olen heidän kanssaan tekemisissä... eipä tämä näytä ikinä muuttuvan.
Rehellisesti? N. pari viikkoa sitten, kun videopeli oli liian vaikea. 🤣 On tässä loppuvuodesta kuollut muutama sukulainen, mutta en ole sitä asiaa itkenyt enkä muutoin juuri käsitellyt, niin tuo oli se joka lopulta aukaisi padot.
N31
Juuri nyt. Ihastuin pitkästä aikaa ja juuri kun olin päättänyt antautua tunteen vietäväksi, niin mies vetäytyi vedoten kiireisiin.
-98 kun Mika Häkkinen voitti maailmanmestaruuden.
M50
Eilen.
Hieman alakuloinen ollut ja huomasin kuinka vanhoja vanhemmistani on tullut. Haudoille vein kynttilöitä ja itsenäisyyspäivän kulkuetta seuratessa sitten aukesi kyynelkanavat.
N44v
Tänään, kun kerroin läheiselleni elämääni kohdanneesta vastoinkäymisestä. Pelkästään hänen katseensa oli niin empaattinen, ja hänen uskonsa siihen, että selviän tästäkin kantaa minut pahimman yli.
Vierailija kirjoitti:
Eilen kun katsoin youtubesta kohtauksia Kuninkaan paluusta (Rohirrimin ratsastus, Samin "I can't carry it for you" ja "Rosie Cotton dancing" sekä tietenkin Aragornin "You bow for no one".
Mies, 44v.
Sitten jos haetaan ihan kunnon itkua, niin Stray-pelin loppuratkaisua itkin varmaan vartin. Olisiko ollut joskus keväällä.
Monta kertaa tullut .parhaiten muistan kun kuulin ystäväni tappaneen itsensä.kun pankki vei hänen talonsa,ja yrityksensä 90 luvun lamassa.
M54
Eilen kun katsoin tuntemattoman sotilaan. Ja vielä toisen kerran myöhemmin kun kuulin Finlandia hymnin.
Pariviikkoa sitten kun yhtäkkiä hyökyi isän ikävä. Kuoli.
N48
Tänään. Useampaankin otteeseen. Kokoajan pidättelen itkua. Koen olevani ihmisenä epäonnistunut, kenen ei olisi pitänyt koskaan syntyäkään. Olen kaikille pelkkä taakka.
Traumaperäinen stressihäiriö, johtuen lastenkodeissa vietetystä rikkinäisestä lapsuudestani. Paljon myös diagnosoimattomia neurologisia sairauksia.
Nykymaailma ahdistaa myös. En jaksaisi millään elää.
En muista koska olen viimeksi edes poistunut kotoa. Ruokaa wolttaan oven taakse lähikaupasta.
Mies30