Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehti puolessa tunnissa ärsyttää minua "tekemättä mitään"

Vierailija
07.12.2024 |

Ja kyllä, tiedän, täysin turhia asioita eikä mitään "oikeita ongelmia". Joskus vaan, kuten tänään, onnistui nämäkin kiristämään hermoa.

Mies nukkui tänään pitkään, lähti iltavuoroon.

Ärsytys nro 1: Noustuaan ei nostanut makkarista kaihtimia ylös (tästä olen sanonut viimeiset 10 vuotta kun mies vuorotyötä tehnyt. Meillä on hämärä asunto ja makkarista tulisi valoa aulan kautta koko kotiin, joten itse haluaisin että kaihtimet nostettaisiin aina heräämisen jälkeen ylös luonnonvalon maksimoimiseksi.) No, en sanonut mitään koska mitään apua siitä ei olisi, joten huokaisin, ja menin itse nostamaan kaihtimet.

Huomenet mies toivotti ja

Ärsytys nro 2: alkoi sen jälkeen huudattaa musiikkia kännykästään, jouduin paristi pyytään hiljentämään kun volumet olivat täysillä. 

Seuraavaksi mies meni suihkuun. Suihkun jälkeen

Ärsytys nro 3: minä menin ja kuivasin kylppärin lattian lattiakuivaimella, koska arvasin ettei mies muista/viitsi tätä tehdä, vaikka tästäkin olen sanonut sen 10 vuotta. Miehen mielestä se vaan on "turhaa", mutta hänpä ei olekaan se, joka hinkkaa kalkkitahroja kaakelilattiasta. 

Suihkusta tultuaan

Ärsytys nro 4: mies otti kitaransa ja alkoi rämpyttää olohuoneessa. Muistan, kun joskus ajattelin, miten ihanaa olisi kun olisi musisoiva puoliso. Voin nyt tuota rämpytystä 5 vuotta kuunnelleena sanoa, että EI muuten ole ihanaa. Huokasin, että onko pakko nyt taas soittaa, mutta kuulemma oli, piti pikaisesti kokeilla jonkun uuden biisin soinnut. 

Nyt mies onneksi on jo lähtenyt iltavuoroonsa. Mulla on taas rauha maassa ja itsekseni hyvä tahto. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla melko läski

Vierailija
2/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asunnot? Voit avata itse verhoja myöhemmin ja tuulettaa, ilmeisesti mies on herätessä zombitilassa? Mies meluaa liikaa ja ei käytä kuivainta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri asunnot? Voit avata itse verhoja myöhemmin ja tuulettaa, ilmeisesti mies on herätessä zombitilassa? Mies meluaa liikaa ja ei käytä kuivainta.

Ei oo missään zombitilassa, vaan ihan normaalia käyttäytymistään aina. 

Ap

Vierailija
4/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä välttämättä avaa makuuhuoneen verhoja koko päivänä, ei sinne valoa mistään tule eikä siellä päivällä aikaa vietetä. Niin ja en edes muista milloin olen sängyn pedannut 

Vierailija
5/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on mammoilla pinna tiukalla ja monessa ketjussa.

Vierailija
6/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään kestänyt avoliittoa. Mulla on omat tapani, ja kumppanilla omansa. Omat asunnot, niin parisuhde voi ihan hyvin.

Vierailija
7/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan tietysti vaikutti myös se, että minulla oli herätessäni kakka housussa. Ap

Vierailija
8/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa olla kontrollifriikki? Eikö olisi vain helpompaa asua yksin? 

Vierailija
9/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sinulla on energiaa ärsyyntyä tuommoisista pikkuasioista. Itse en todellakaan jaksaisi.

Vierailija
10/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et eroa? Joko eroat tai lopetat valittamisen! Ihmetyttää Miksi te naiset olette parisuhteessa tollaisten miesvauvojen kanssa vuosikymmeniä.

Vierailija
11/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sitä, mies tätä. Tyypillistä naisen ulinaa. Jätä se mies rauhaan. Ja kehtaatkin tulla palstalle ruikuttamaan ja vinkumaan. Häpeäisit!

Vierailija
12/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä asut miehen kanssa jos et voi sietää häntä. Hommaa oma asunto ja lopeta tuo typerä nillitys.

Vierailija
13/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että sinulla on energiaa ärsyyntyä tuommoisista pikkuasioista. Itse en todellakaan jaksaisi.

No oletpa sinä sitten erinomainen ihminen. Katson sua ylöspäin. 

Vierailija
14/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
15/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt kuuluvat naiselle!

Vierailija
16/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä välttämättä avaa makuuhuoneen verhoja koko päivänä, ei sinne valoa mistään tule eikä siellä päivällä aikaa vietetä. Niin ja en edes muista milloin olen sängyn pedannut 

No kivat sulle siitä sitten. Meillä makkari on talvisin kodin valoisin huone, muualle ei tähän vuodenaikaan valoa tulekaan. Ja makkarista aulan kautta suora yhteys olohuoneeseen, jonne olisi kiva päivänvaloa saada, silloin kun kukaan ei enää makkarissa nuku.

Ap

Vierailija
17/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihmeen pakko on änkeä samaan asuntoon kenenkään toisen ihmisen kanssa, jos tykkää että kaikki pitää tuvassa olla ja tapahtua juuri kuten itse haluaa? Ei se ole _missään_ mahdollista kun toinen ihminen on täysin erillinen, omine mieltymyksineen ja tapoineen.

Vierailija
18/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Kyllä käy sääliksi mies. Tuollaisen kanssa joutuu asumaan.

Vierailija
19/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sitä, mies tätä. Tyypillistä naisen ulinaa. Jätä se mies rauhaan. Ja kehtaatkin tulla palstalle ruikuttamaan ja vinkumaan. Häpeäisit!

Naiset ovat väärinymmärrettyjä rakentavine ehdotuksineen.

Vierailija
20/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tapaasi ap olet pysyvästi muuttanut miehen mieleiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme