Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehti puolessa tunnissa ärsyttää minua "tekemättä mitään"

Vierailija
07.12.2024 |

Ja kyllä, tiedän, täysin turhia asioita eikä mitään "oikeita ongelmia". Joskus vaan, kuten tänään, onnistui nämäkin kiristämään hermoa.

Mies nukkui tänään pitkään, lähti iltavuoroon.

Ärsytys nro 1: Noustuaan ei nostanut makkarista kaihtimia ylös (tästä olen sanonut viimeiset 10 vuotta kun mies vuorotyötä tehnyt. Meillä on hämärä asunto ja makkarista tulisi valoa aulan kautta koko kotiin, joten itse haluaisin että kaihtimet nostettaisiin aina heräämisen jälkeen ylös luonnonvalon maksimoimiseksi.) No, en sanonut mitään koska mitään apua siitä ei olisi, joten huokaisin, ja menin itse nostamaan kaihtimet.

Huomenet mies toivotti ja

Ärsytys nro 2: alkoi sen jälkeen huudattaa musiikkia kännykästään, jouduin paristi pyytään hiljentämään kun volumet olivat täysillä. 

Seuraavaksi mies meni suihkuun. Suihkun jälkeen

Ärsytys nro 3: minä menin ja kuivasin kylppärin lattian lattiakuivaimella, koska arvasin ettei mies muista/viitsi tätä tehdä, vaikka tästäkin olen sanonut sen 10 vuotta. Miehen mielestä se vaan on "turhaa", mutta hänpä ei olekaan se, joka hinkkaa kalkkitahroja kaakelilattiasta. 

Suihkusta tultuaan

Ärsytys nro 4: mies otti kitaransa ja alkoi rämpyttää olohuoneessa. Muistan, kun joskus ajattelin, miten ihanaa olisi kun olisi musisoiva puoliso. Voin nyt tuota rämpytystä 5 vuotta kuunnelleena sanoa, että EI muuten ole ihanaa. Huokasin, että onko pakko nyt taas soittaa, mutta kuulemma oli, piti pikaisesti kokeilla jonkun uuden biisin soinnut. 

Nyt mies onneksi on jo lähtenyt iltavuoroonsa. Mulla on taas rauha maassa ja itsekseni hyvä tahto. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen kanssa asuessa täytyy ymmärtää, että toisella on omat tapansa. Eikä ne omat tavat ole yhtään tärkeämpiä kuin toisen. Esimerkkinä kuuluisa vessanpöntön rengas. Naiset valittaa kun miehet jättää sen ylös, vaan entä jos miehet valittaisikin, kun naiset jättää renkaan aina alas. Mitä jos miehesi haluaisi että verhot pidetään aina kiinni? 

Luuletko että nämä olivat ainoat ärsyttävät tavat? Että valitan ja ärsyynnyn kaikesta mitä mieheni tekee? Ehei. 

Aika monta asiaa katson läpi sormieni, eivätkä ne haittaa minua. Esimerkiksi mies tosiaan jättää aina pytyn renkaan ylös, tämä mua ei oo koskaan haitannut. Ei myöskään se että siivoan partakarvansa lavuaarista. Tai se ettei mies ikinä, oikeasti ikinä, ole koskenut pöytärättiin, eli minä olen se joka pyyhkii leivänmurut ja ruokaroiskee

Onko miehesi tyytyväinen sinuun? Vai rassaako hän sinua koko ajan asioilla, jotka haluaa sinun tekevän eri tavalla? Jos ei, siitä voi helposti tulla sellainen tunne, että on itse täydellinen. 

Vierailija
42/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten te eroatte, ja mies jää ihmettelemään, että teillähän oli kaikki ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpä vuoksi mekin kaksi kontrollifriikkiä asumme eri osoitteissa. Rakkautta riittää eikä riidellä tai ärsyynnytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi