Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikanuudelit on maailman epäterveellisin ruoka

Vierailija
07.12.2024 |

En ymmärrä nuudelien syömistä.

Tästä huolimatta näitä kuitenkin suomessa syödään paljon.

Ettekö halua elää vanhaksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö makaronilaatikkoa?

Vierailija
2/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen vahvasti, että ihan "maailman epäterveellisin" olisi. Ravintona ihan kurap*skaa kyllä, ei siinä mitään.

Hyvän makuisia kumminkin, ainakin jotkut maut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna ja banaani on epäterveellistä hiilari ja sokeri paskaa

Vierailija
4/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelit on parasta kun itse vähän tuunaa

Vierailija
5/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän mieluummin lyhyen ja hedonistisen elämän kuin pitkän ja oikeaoppisen elämän.

Pikanuudelit ovat minun suurta herkkuani ja tuunaan niitä aika paljon. Olen tosin nyt laihiksella niin sallin yhden tuhdin nuudeliaterian pari kertaa kuukaudessa.

Vierailija
6/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän mieluummin lyhyen ja hedonistisen elämän kuin pitkän ja oikeaoppisen elämän.

Pikanuudelit ovat minun suurta herkkuani ja tuunaan niitä aika paljon. Olen tosin nyt laihiksella niin sallin yhden tuhdin nuudeliaterian pari kertaa kuukaudessa.

Joo, ne nuudeliateriat ovatkin oikeita energiapommeja, hyvä että syöt vain pari kertaa kuukaudessa. Ei, hitto, teitä!

Vierailija
7/7 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ne nuudeliateriat ovatkin oikeita energiapommeja, hyvä että syöt vain pari kertaa kuukaudessa. Ei, hitto, teitä!

Sun luetunymmärtäminen taitaa olla kallun tasolla. Syön siis ketoruokavaliolla ja paastoamalla joka päivä vähän, mutta parina lauantaina kuukaudessa nautin tuunatun ja tuhdin nuudeliaterian muun ruuan lisäksi. Paino tippuu 0,8kg/viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän