Cp-vammainen Niilo Virta, 26, käyttää toista tuhatta euroa vuodessa seksin ostamiseen: "Seksistä tulee arvokas olo, että on haluttu"
https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000010859961.html
Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?
Kommentit (639)
Vierailija kirjoitti:
Mukava, fiksu, naisia arvostava mies saa kyllä parisuhteen vaikka olisi vammainen tai mt- ongelmainen. Mutta tämä Niilohan haluaa vain saada pillua kauniilta naisilta, eli hän on ihan perus incel , jolle nainen on reikä ja hänen seksihalujen tyydyttäjä, ei edes ihminen.
Älä nyt viitsi. Tiedät itsekin valehtelevasi.
Toivon että Niilo löytää oikeaa läheisyyttä elämäänsä. Ihan kivan näköinenkin on kasvoiltaan, varmasti on joku nuori nainen joskus ihastunut Niiloon.
Kun ei tunnu kovin ujo olevan, varmasti tapaa jonkun vielä. Tämä juttu kyllä on vähän takapakkia jos haluaa oikean kullanmurun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi tätä niin jyrkästi tuomitaan. Ihan samanlaista itsepetosta sekin on, jos on uskoo kaiken maailman lirkutuksia saadakseen vain seuraavana päivänä huomata, että kaikki oli valhetta ja toinen ghostaa sinut. Kun on pildestä kyse, miehiltäkin alkaa löytyä oscar tason näyttelijän taitoja.
Mä en tuomitse tässä mitään muuta kuin sen, että yhteiskunnan pitäisi maksaa vammaisille prostituoitujen palvelut. Maksakoon itse, niin ne joutuu muutkin köyhät, rumat ja ei halutut, tekemään.
Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksen
Myös tuo Isa, joka paistatteli Iltiksen jutussa muutaman vuosi sitten myy kolmikymppisenä itseään "parikymppisenä". Pahimmat tapaukset ovat yli oikeasti yli 50-vuotiaita. Tietyllä tapaa säälin aihe se on, jos joku tuntee olevansa niin ansassa, että maksullisten käyttö on ainoa optio. Valehtelua, huijausta ja huonoa seksiä kalliilla hinnalla. Edesmenneellä s-opisiolla varmaan 90 % tyttöjen arvioista oli negatiivisia ja se kuvastaa "alan" todellisuutta. Eli saat käyttää kohtuullisen määrän aikaa niiden muutamien helmien hakemiseen. Paatuneimpia panopateja ei yksinkertaisesti häiritse huijaava ja epäluotettava lahna alla ja sen vuoksi maksullisia glorifioidaan.
Tässä keskustelussa jää valitettavan vähälle huomiolle se, että kyseinen Niilo on ilmeisesti sen verran vaikeasti liikuntaesteinen, ettei minkäänlainen masturbaatiokaan ole mahdollista. On tuo seksin ostaminen parempi vaihtoehto kuin se että vaikka henk. koht. avustajaa painostettas näihin hommiin avuksi. (Tätä meinaan kuulee tapahtuvan)
Niilo saa siis enemmän seksiä kuin minä. Kannattaisi varmaan itsekin alkaa maksamaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa jää valitettavan vähälle huomiolle se, että kyseinen Niilo on ilmeisesti sen verran vaikeasti liikuntaesteinen, ettei minkäänlainen masturbaatiokaan ole mahdollista. On tuo seksin ostaminen parempi vaihtoehto kuin se että vaikka henk. koht. avustajaa painostettas näihin hommiin avuksi. (Tätä meinaan kuulee tapahtuvan)
Tuttuun AV-tyyliin heinähangot otetaan heti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies ja myyn seksiä sekä miehille että naisille. Glamour on työstä kaukana ja vihaan itseäni joka päivä. Mutta haluan saada velat maksettua ja ilman tätä työtä se ei onnistuisi elinaikanani. Vielä on kymppitonni.
Sorry mutta heteromies ei homoile vaikka palstan naiset niin luulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samalla tavalla miehet siitä voi voimaantua. Turha on olla kateellinen ja puuutteessa. Siitä vaan ansaitsemaan, ja saamaan."
No eiväthän voi. Vain erittäin harva nainen ostaa seksiä.
Myykää toisille miehille. Yhtä vähän ne naisprost nauttivat miehille myydessä, kuin te toisille miehille myydessä.
Haista paska!
No se voi kyllä kieltämättä miesten välisessä seksissä välillä haista.
Sinähän sen homona tiedät.
Tilastojen mukaan heterot harrastaa eniten anaaliseksiä? Yli puolet homoseksuualeista miehistä ei ha
Menee off-topiciksi, mutta pakko kommentoida. Oma kokemus että peppujuttuja heterosuhteissa haluavat nimenomaan naiset. Nuorena sinkkuna tuli useitakin naisia vastaan jotka petihommissa halusivat tappia tai oikeeta tavaraa kakkoseen vaikka en itse sellaista ehdottanut. Taannoin tuttavapariskuntien kanssa mökillä pelailtiin pikkutuhmaa juomapeliä, jossa suu- vai pyllyhommat kysymykseen enemmistö naisista vastasi pyllyhommat.
Miehenä en ole koskaan oikeen innostunut. Ei se sen kummempaa oo ku "perinteinen", muuta kun että liukkaria tarvii perkuleesti ja strategiset paikat ovat jälkeenpäin haisevassa lietteessä vaikka kuinka ois peseydytty etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samalla tavalla miehet siitä voi voimaantua. Turha on olla kateellinen ja puuutteessa. Siitä vaan ansaitsemaan, ja saamaan."
No eiväthän voi. Vain erittäin harva nainen ostaa seksiä.
Myykää toisille miehille. Yhtä vähän ne naisprost nauttivat miehille myydessä, kuin te toisille miehille myydessä.
Haista paska!
No se voi kyllä kieltämättä miesten välisessä seksissä välillä haista.
Sinähän sen homona tiedät.
Menee off-topiciksi, mutta pakko kommentoida. Oma kokemus että peppujuttuja heterosuhteissa haluavat nimenomaan naiset. Nuorena sinkkuna tuli useitakin naisia vastaan jotka petihommissa halusivat tappia tai oikeeta tavaraa kakkoseen vaikka en itse sellaista ehdottanut. Taannoin tuttavapariskuntien kanssa mökillä pelailtiin pikkutuhmaa juomapeliä, jossa suu- vai pyllyhommat kysymykseen enemmistö naisista vastasi pyllyhommat.
Miehenä en ole koskaan oikeen innostunut. Ei se sen kummempaa oo ku "perinteinen", muuta kun että liukkaria tarvii perkuleesti ja strategiset paikat ovat jälkeenpäin haisevassa lietteessä vaikka kuinka ois peseydytty etukäteen.
Itse en ole koskaan naisena harrastanut anaalia enkä ollut erityisen kiinnostunut aiheesta, mutta pitkissä suhteissa olisin toisen mieliksi voinut kokeilla jos kumppani olisi sen tärkeäksi kokenut. Ei kukaan ole halunnut. Osa sanonut, ettei ole itsekään kokeillut eikä kiinnosta, ja osa että kokeiltu on eikä ollut niin ihmeellistä että tarvitsisi kokeilla uudelleen.
Kyllä minä tavallaan ymmärrän, että lämmin asiakaspalvelu voi antaa hyväksytyksi ja huomioiduksi tulemisen kokemuksia etenkin sellaiselle, jolle ei muuten ole samanlaista lämpöä ja ystävällisyyttä tarjolla. Vaikka sitä samalla tietää, että työtään se vaan tekee. Parhaan kokemuksen varmaan antaisi se, kun joku antaisi samaa läheisyyttä omasta halustaan ilman rahaa, mutta jollekin se maksettu palvelu voi olla next best thing.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon seksin avustamiseen pitäisi olla joku ihan muu henkilö, ellei avustaja tai hoitaja ole itse halunnut hankkia lisäkoulutusta tätä varten. Ehkä joku seksuaaliterapeutin palvelu ennemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi tätä niin jyrkästi tuomitaan. Ihan samanlaista itsepetosta sekin on, jos on uskoo kaiken maailman lirkutuksia saadakseen vain seuraavana päivänä huomata, että kaikki oli valhetta ja toinen ghostaa sinut. Kun on pildestä kyse, miehiltäkin alkaa löytyä oscar tason näyttelijän taitoja.
Mä en tuomitse tässä mitään muuta kuin sen, että yhteiskunnan pitäisi maksaa vammaisille prostituoitujen palvelut. Maksakoon itse, niin ne joutuu muutkin köyhät, rumat ja ei halutut, tekemään.
Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi
Tuo Isa on kaikista pahin. Levittänyt asiakkaiden lähettämiä tietoja julkisuuteen (tässä tapauksessa taisi koko asiakas olla trollitili), kiukuttelee vaikka olisi ihan asiallisesti kysytty että teetkö tätä tai tuota. Osaisi kait asiallisesti vastata, että ei valitettavasti tee asiakkaan toivomaa asiaa x tai y. Ymmärrän, jos joku käyttäytyy väkivalloin, niin silloin on oikeus torjua sellaiset asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Näkee ettei ihmiset tajua seksityöstä mitään 😆 Ai että asiakkaat on vaan 65 jormat ja vammaiset. Pieni tietopläjäys: On mahdollista valita asiakkaat ja silti tienata hyvin.
T.Alalla työskentelevä
Totta.
Terv. Jorma 66 v.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Niilo löytää oikeaa läheisyyttä elämäänsä. Ihan kivan näköinenkin on kasvoiltaan, varmasti on joku nuori nainen joskus ihastunut Niiloon.
Kun ei tunnu kovin ujo olevan, varmasti tapaa jonkun vielä. Tämä juttu kyllä on vähän takapakkia jos haluaa oikean kullanmurun.
Niiloko kivan näköinen? Täällä on kuva jossa sen kasvot näkyy paremmin: https://yle.fi/aihe/a/20-10001766
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tumputtaminen avustettuna?
Vierailija kirjoitti:
Onnistuisiko tumputtaminen avustettuna?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa olisi tehdä sellainen runkkausrobotti, jonka avulla liikuntakyvytön saa lypsettyä kassit tyhjiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tumputtaminen avustettuna?
Ketään avustajaa ei voi pakottaa tuohon.
Juuri näin. Itse en enää koskaan harrasta seksiä toisen mieliksi. Eli ihanaa elää ilman koko hommaa.