Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cp-vammainen Niilo Virta, 26, käyttää toista tuhatta euroa vuodessa seksin ostamiseen: "Seksistä tulee arvokas olo, että on haluttu"

Vierailija
07.12.2024 |

https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000010859961.html

Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?

Kommentit (639)

Vierailija
481/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se siitä eroa kun sinä käytät rahasi meikkiin tai vaikka botoxiin ja tunnet sen jälkeen itsesi arvokkaaksi ja halutuksi. 

Rahalla sekin fiilis syntyi.

Ero on merkittävä. Meikeillä voi ihan oikeasti muuttaa itsensä halutummaksi seksikumppaniksi, koska sillä on merkitystä miltä toinen näyttää. Rahalla voi ostaa seksiä, mutta seksi itsessään on silti ihan yhtä vastenmielistä kuin se olisi ilman rahaakin. 

Miehet rakastuu naisessa ulkonäköön. Siksi naiset meikkaavat niin paljon. Naiset rakastuu miehessä puheisiin. Siksi miehet valehtelevat niin paljon.

Vierailija
482/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei yksikään terve nainen antaisi Niilolle ja harva edes rahasta."

Eipä hän saisi vammaisilta naisiltakaan, että se siitä. Hyvä, että edes joku antaa, vaikkakin rahasta, mutta siihen Niilolla on oikeus ja se hänelle suotakoon. Kyllä minäkin hänen asemassaan haaveilisin kauniista naisesta. Niilon elämä vammaisena ja päähänpotkittuna ei ole helppoa.

Jos itse kustantaa koko lystin ja harrastaa seksiä omasta tahdosta tekevän naisen kanssa, niin ei ole minulta pois. Valtion ei tule toteuttaa kenenkään seksifantasioita sen enempää kuin jonkun bilettämistäkään. Ja niistä vammaisista naisista, vammaisena naisena nyt taitaa olla vielä jotenkin helpompaa parisuhdemarkkinoilla. Aina löytyy edes joku mies, joka haluaa harrastaa seksiä vammaisen tai jopa pulskan naisen kanssa. 

Miksi kuvittelet että irtomunan saanti on läskin tai vammaisen tai kenenkään naisen unelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen se, joka pääsee seksistä irti kokonaan. Ei tarvita ilmaista eikä maksullista sen jälkeen. Tulet myös immuuniksi seksillä kiristäjille.

Seksi, sosiaaliset suhteet, ystävät. Kyllä niistä saa nauttia; eri asia on olla orja niille.

M

Vierailija
484/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä miksi tätä niin jyrkästi tuomitaan. Ihan samanlaista itsepetosta sekin on, jos on uskoo kaiken maailman lirkutuksia saadakseen vain seuraavana päivänä huomata, että kaikki oli valhetta ja toinen ghostaa sinut. Kun on pildestä kyse, miehiltäkin alkaa löytyä oscar tason näyttelijän taitoja.

Mä en tuomitse tässä mitään muuta kuin sen, että yhteiskunnan pitäisi maksaa vammaisille prostituoitujen palvelut. Maksakoon itse, niin ne joutuu muutkin köyhät, rumat ja ei halutut, tekemään.

Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksensa" toisella tavalla. Läheisyyden kaipuu on silti t

Suomalaiset joo, mutta ulkomaalaiset alan naiset on hot 

Vierailija
485/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maksoin seksistä, olin hyvin helppo asiakas. Laukesin heti, kun olin sisällä. Joskus laukesin, ennen kuin pääsin sisään. Lisäksi hyvin nopeassa yhdynnässä sukupuolitautitartunta on epätodennäköinen. Nyt en enää harrasta seksiä. On paljon parempi, että tartuntariski on nolla.

Vierailija
486/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä miksi tätä niin jyrkästi tuomitaan. Ihan samanlaista itsepetosta sekin on, jos on uskoo kaiken maailman lirkutuksia saadakseen vain seuraavana päivänä huomata, että kaikki oli valhetta ja toinen ghostaa sinut. Kun on pildestä kyse, miehiltäkin alkaa löytyä oscar tason näyttelijän taitoja.

Mä en tuomitse tässä mitään muuta kuin sen, että yhteiskunnan pitäisi maksaa vammaisille prostituoitujen palvelut. Maksakoon itse, niin ne joutuu muutkin köyhät, rumat ja ei halutut, tekemään.

Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksen

Milloin muutat sinne 'Aasiaan? Vai jankkaatko täällä Aasialaisnaisten ihanuudesta vielä seuraavat 20 vuotta?

Vierailija
487/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ulisette parisuhteen puutetta? Miksi kukaan ihmettelee alhaista syntyvyyttä tai sitä, että naiset ovat onnellisimpia sinkkuina? Koska miehillä ei ole naisille mitään annettavaa. 

Vierailija
488/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Samalla tavalla miehet siitä voi voimaantua. Turha on olla kateellinen ja puuutteessa. Siitä vaan ansaitsemaan, ja saamaan." 

No eiväthän voi. Vain erittäin harva nainen ostaa seksiä.

Erittäin harva mies myy seksiä tai ostaa sitä. Naiset myyvät seksiä ja miksi?

Puolet saksalaisista miehistä on käynyt ilotalossa.

Surullista. 

Vierailija
489/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei yksikään terve nainen antaisi Niilolle ja harva edes rahasta."

Eipä hän saisi vammaisilta naisiltakaan, että se siitä. Hyvä, että edes joku antaa, vaikkakin rahasta, mutta siihen Niilolla on oikeus ja se hänelle suotakoon. Kyllä minäkin hänen asemassaan haaveilisin kauniista naisesta. Niilon elämä vammaisena ja päähänpotkittuna ei ole helppoa.

Suomessa vammaisilla on kyllä todella paljon etuja ja oikeuksia, ja he kyllä tietävät ne. Enemmän, kuin monella muulla ihmisryhmällä. Ja he kyllä pitävät niistä huolen. Niilo hyvä esimerkki. Että elämä nyt viitsi. 

Kyllä sinun äänessäsi puhuu joku muu. Todennäköisesti katkera inkkelimies. 

Vierailija
490/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksen

Ihan samalla tavalla liikkeellä "lainatuilla" tai photoshopatuilla kuvilla. Elät mikä mikä maassa, jota ei oikeasti ole.

Vierailija
491/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksensa" toisella tavalla. Läheisyyden kaipuu on silti t

Niin, teille miehillehän tavallisen näköinen , keskivertonainen on missi, malli tai instabeibe. Oikea tavallinen nainen onkin sitten ruma. Ja jos on viettänyt aikansa bmi 19 pokebeibien leikeltyjen kasvojen, tissien ja viivapillujen maailmassa, niin se normaalipainoinen, nätti tai kaunis nainen on ruma ja läski. Kaltaistesi miesten ei kannata edes yrittää olla ns oikeiden naisten kanssa- ei tule toimimaan, millään tasolla. Kaikkein vähiten seksissä. Pysykää vain poken ja håårien ja tekopillujen maailmassa, kaikille parasta.

Vierailija
492/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisten arvostus lähtee varmaan siitä että arvostavat itseään ja toisia naisia?!"

Miehenä ja ihmisenä arvostan kaikkia fiksuja ihmisiä. En erottele ihmisiä sukupuolen mukaan arvostusasteikossa. Mikset sinä arvosta miehiä?

En kyllä tajua kommettiasi miehenä. Kirjoitin "Naisten arvostus lähtee varmaan siitä että arvostavat itseään ja toisia naisia?!"

Miten tuo liittyy sinun kommenttiin?

Vierailija
493/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sivusto keskutelu, vai vajaiden sivusto kekustelu?

Vierailija
494/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Joku einstein taas vetelee melkoisia johtopäätöksiä. Mistä tahansa suomalaisesta yliopistosta löydät nätimpiä naisia kuin miltään seksinmyyntipalstalta. Nättien, nuorten naisten ei yksinkertaisesti tarvitse myydä itseään ja silloin harvoin kun joku kaunis alalle lähtee, hän tekee niin hyvin tilapäisesti tai ajautuu ongelmiin. Rankka elämäntapa näkyy kasvoissa ja kropassa todella nopeasti.

Vierailija
495/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi

Mieluummin itsenäinen yrittäjähenkinen nainen kuin yliopistossa aivonsa sosialismilla pilannut nainen.   

Vierailija
496/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa nyt niin ihmeellistä? Seksi tuntuu hyvälle miehestä ja naisen läsnä olo, pehmeät huulet ja pehmeä iho tuntuu todella hyvältä miehen ihoa vasten vaikka sen saisi vain maksua vastaan.Oon samaa mieltä että yhteiskunta saisi maksaa ainakin kerta kuukauteen . Loput sitten omasta pussista jos enemmän haluaa läheisyyttä ja naisen hajua.

Vierailija
497/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset myy seksiä? Miksi naisilla on onlyfans sivusto? Eikö vammainen saa käyttää näitä palveluja?

Suuriosa prostituutiosta on edelleen ihmiskauppaa, ei mikään sometyrkkyjen performanssi esitellä percettään. 

Ei ole esim. Suomessa.

Kyllä on. Suomessa on ihmiskaupan uhreja kuten muissakin maissa. Kaverini naapurissa oli joskus asunto täynnä ulkomaalaisia seksiorjia. Niillä ei ollut edes ulkovaatteita, eikä ne missään käyneetkään ellei niitä haettu autolla, sisävaatteilla livahtivat autoon talvipakkasilla. 

Vierailija
498/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rankka elämäntapa näkyy kasvoissa ja kropassa todella nopeasti."

Suurin osa tuntemistani prostituoiduista pitää itsestään todella hyvää huolta, ja heidän elämänhallintansa on viimeisen päälle kunnossa. Myös vuosien yli. Ei ihme, jos oma kroppa ja kasvot ovat myytävä tuote.

Niin kauan kun seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista, on CP-vammaisenkin ostoseksi ihan OK. Ei kenenkään seksiammattilaisen ole pakko myydä, jos kokee tilanteen ahdistavaksi.

Ei yhteiskunnalla ole tietenkään mitään velvollisuutta korvata noita sessioita. Mutta maksullisen seksin totaalinen tuomitseminenkin osoittaa jonkinlaista empatiakyvyttömyyttä.

Vierailija
499/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä mies joka olet huolissasi cp-vammaisten pusseista, senkun mrnet itse työksesi lypsämään heitä. Ei se mikään naisten velbollisuus ole, yhtälailla itse voit aloittaa palvelun tarjoamisen.

Laitat päähän sara sieppi tms. naamarin ja lämmität kätesi. Ei voi olla niin vaikeaa. Parhaitenhan sinä miehenä tiedät, mikä tuntuu miehen genitaaleissa hyvältä. 

Hyi saatana! Olet oksettava ihminen ja sitä paitsi miten minä miehenä naiseksi muuttuisin, eikä minulla ole pillua, joka miehistä tuntuu hyvältä.

Ainakin tiedät miltä se naisista tuntuisi olla alistettuna huoraamiseen. Se tuntuu yhtä kuvottavalta kuten sinusta miehenä, jos sinä joutuisit antamaan persettäsi miehille vasten tahtoaan, jotta muut miehet saisi toteuttaa halujaan. 

Mäpäs laskutan tästä 400€. Ai mä oonkin nyt sun mielestä alistettu. 🤣

Vierailija
500/639 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tutkimusten mukaan seksin myynti vähentää raiskauksi" 

Millä logiikalla, kun seksuaaliväkivallan kohteiksi joutuu eniten juuri  prostituoidut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä