Huvittaa ja säälittåä tatuointien kauhistelijat. Ovat nykyään niin arkipäivää että sama jos kauhistelisi värjättyjä hiuksia
Kommentit (75)
raisgaukset on niin arkipäivää että sama jos kauhistelisi esiaviollista seksiä
Vierailija kirjoitti:
Kauhistelen hiusten värjäystä, kuormittavat ympäristöä ja luontoa. Niin kuin meikitkin.
Varsinkin nuo siniset, pinkit ja keltaiset mielenterveystukat.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu housuista. Ne jumppatrikoot menee samaan kategoriaan kuin värjätyt hiukset ja tatuoinnit. Vain teinille voi olla ok perustelu "kun kaikilla" muillakin on.
Vielä parikymmentä vuotta sitten olin sitä mieltä, että sille, joka keksi mainostaa teinitytöille alusvaatehousuja ulkovaatteina, pitäisi antaa joku pokaali, Nobelin rauhanpalkinto tai jokinmitali. Nyt, vanhempana, ei jaksaisi enää katsoa "pikku"tyttöjen hyllymistä ihonmyötäisissä alusvaatteissaan.
Vierailija kirjoitti:
Olenko mielestänne vanhanaikainen, mutta en voisi kuvitellakaan seurustelevani tatuoidun naisen kanssa.
t. mies
Et ole vanhanaikainen. Onneksi kaltaisiasi on olemassa. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Kauhistelen hiusten värjäystä, kuormittavat ympäristöä ja luontoa. Niin kuin meikitkin.
Sama homma. Varsinkin shokkivärit, joita täytyy värjätä jatkuvasti uudelleen. Niissä on hormoninhäiritsijöitäkin. Todellakin paheksun ihmistä, jolle omien hiusten värjääminen on tärkeämpää kuin kaikkien puhdas juomavesi. Ja kyllä, tällaista kosmetiikkaa käytetään nykyään niin paljon että sillä on merkitystä.
Olen tässä huomannut kun ikää on tullut ettei minua kiinnosta muiden asiat millään tasolla. Pysyttelen erossa asioista ja ihmisistä joiden kanssa en halua olla tekemisissä. En myöskään arvostele heitä muille. Heitä ei vain ole olemassa minulle. Elämä on helppoa kun sen oikein ymmärtää.
Vad är mera upphetsande än en tatuerad gumma med violett hår, tatueringar och övervikt?
Vierailija kirjoitti:
Vad är mera upphetsande än en tatuerad gumma med violett hår, tatueringar och övervikt?
Det är jag!
- Balle Ramstedts Pankaka Show
Suurin osa tatuoinneista on rumia ja etenkin jos niitä on paljon. Kuten joku jo sanoikin, niin rumia olivat iltapukujen kanssa. Antaa suttaisen ja epäsiistin vaikutelman.
Mun mies on ottanut pari pientä tatuointia joskus 90-luvulla, mutta ei ottais niitä enää tämän päivän järjellä varustettuna.
Ne nyt vaan ovat niin rumia että esim linnanjuhlissa ehdottomasti peittoon white trash leimat.
Eri tilaisuuksiin pukeudutaan eri tavalla. Linnan juhlat on niitä virallisimpia kutsuja, joita Suomessa järjestetään. Koodi pukeutumisen ja tapojen suhteen on aika tiukka. Ei siihen vain sovi riemunkirjavat tatuoinnit. Jos koodia rikkoo, sen voi tehdä edes hyvällä maulla.
Tatuoinnin ottaminen osoittaa vähä-älyisyyttä.
En päivystyksessä hoitajana erityisemmin pidä tatuoinneista, koska voin tatuoinnin lävistäessäni siirtää tatuointiväriä verenkiertoon tai lihakseen. Tulehdusriski on siis aivan toisenlainen kuin "puhtaan ihon" kanssa. Tatuointiväreissä on eroja, yleensä tatuoitu ei ole siinä tilassa, jossa hän voisi kertoa niistä.
Sitten vasta ap alkaa kauhistella, kun sairastuu johonkin syöpään ja imusolmukkeet ovat värjäytyneet tatuointiväreistä ja on todella vaikea havaita mahdollisia metastaaseja. Me kauhistellaan jo ennen sitä.😨
Näin viime yönä unta, että olin ottanut tatuoinnin käteen, ja se helpotuksen tunne oli sanoinkuvaamaton kun heräsin ja se olikin vain unta.