Kansanedustaja Atte Kalevan Leila-vaimo 48v, raskaana
Kommentit (72)
Hienoa! Suomi tarvitsee lisää lapsia. Vielä, kun vanhemmat on näitä, joilla kapasiteettia, niin mikä sen parempaa. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aiemmatkaan lapset Leilan biologisia lapsia vai luovuttajalta? Luonnolliseen raskautumiseen tuskin kukaan uskoo.
Tuttavani äiti tuli luomusti raskaaksi 50-vuotiaana. Perheen vanhemmat lapset olivat tuossa vaiheessa n. 15- ja 20 -vuotiaita. Kyseessä ihan ydinperhe.
Voihan tuo pitää paikkansa, tai sitten kertoivat näin :D
Mutta voihan niitä muutamia luomuäitejä olla, jotka tulevat luomusti raskaaksi lähempänä 50:tä, mutta ei niitä enää montaa ole.
No hyi. Ei tuossa iässä enää kannattaisi. Oma mielipide ja jos loukkaannut älä sentään rikoksin käy kimppuun! Se on raukkamaista ja sairasta.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. Ei tuossa iässä enää kannattaisi. Oma mielipide ja jos loukkaannut älä sentään rikoksin käy kimppuun! Se on raukkamaista ja sairasta.
Joskus se mielipide kannattaa pitää ihan itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan kävivät hedelmöityshoidoissa eli ilmeisesti istutettu tuonne kohtuun. ELi rahalla saa. Onnea pariskunnalle.Vaimo näyttää säteilevältä.
Ei alkioita istuteta. Ne siirretään kohtuun ja toivotaan että tarttuvat kiinni ja alkavat kasvaa.
Mä en oikein tajua sitä panttivankiuttakaan. Olivat 140 pvää panttivankeina. Katselivat kuitenkin yhdessä vartijoiden kanssa amerikkalaisia piirrettyjä.
Meilläkin takana pitkä toive perheenlisäyksestä, joka totetui. Toisaalta samanikäinen ystäväni vuosien ja vuosien yrityksen jälkeen on jäämässä lapsettomaksi, mikä on kova paikka ja en tiedä, miten ystäväni selviää siitä.
Olen kovin onnellinen Kalevan pariskunnan puolesta tästä onnesta! Toivon kaikkea hyvää heille!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa hedelmöityshoitolakiin ei ole kirjattu ikärajoja, joiden jälkeen hoitoja ei saisi antaa. Julkisella puolella hedelmöityshoitojen yläikäraja liikkuu 40 ikävuoden tietämillä. Hedelmöityshoitoikäraja Ovumian klinikoilla on 46 vuotta.
Virossa ikäraja on 50 vuotta.
Kai Kalevat kieltäytyivät kaikista Kelan maksamista etuuksista kuten äitiyspäivärahasta, lapsilisästä ja äitiyspakkauksesta, kun nekin ovat osa sosiaaliturvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just eilen joku kirjoitti toises ketjus ettei tuon ikäisen tartte huolehtia ehkäisystä. Vastasin että tottakai pitää jos ei tahdo lasta.
Tämä lapsi toki toivottu. Onnea.
Mä olen 45v ja ylipainoinenkin vielä, mutta en kyllä uskalla lopettaa vielä minipillereitä.
Kuukautiset loppuu tuossa iässä, kun jättää minipillerit pois, ovat tehneet tehtävänsä. Näin luulen.
Luulet tosiaankin. Olen 54-v ja edelleen normaali kuukautiskierto, ehkäisynä ainoastaan kondomi.
Tuleekohan tuon ikäiselle kehis tysvan mainen lapsi? Toivottavasti ei hae mitään tukia ainakaan jos näin
Tuttavani äiti tuli luomusti raskaaksi 50-vuotiaana. Perheen vanhemmat lapset olivat tuossa vaiheessa n. 15- ja 20 -vuotiaita. Kyseessä ihan ydinperhe.