Kansanedustaja Atte Kalevan Leila-vaimo 48v, raskaana
Kommentit (72)
Just eilen joku kirjoitti toises ketjus ettei tuon ikäisen tartte huolehtia ehkäisystä. Vastasin että tottakai pitää jos ei tahdo lasta.
Tämä lapsi toki toivottu. Onnea.
Hienoa että jotkut tekee nykypäivänä vielä lapsia! Atte ja Leilahan kärsivät pitkään lapsettomuudesta, joten jos heille on nyt kolmekin lasta suotu vanhemmalla iällä niin sehän on vain iloinen ja positiivinen asia!
Joo kyllä osa saa tuon ikäisenä vauvoja, tulee mieleen heti useampi lestadiolaistuttu joka saanut nuorimmaisia tuon ikäisenä.
Lisäksi iso vatsa haluttiin saada kauniisti näkyville.
Anteeksi mitä
: )
No kuvassa näkyy joo... En nyt tiedä tuosta "kauniisti"... 😶😄
Vierailija kirjoitti:
Just eilen joku kirjoitti toises ketjus ettei tuon ikäisen tartte huolehtia ehkäisystä. Vastasin että tottakai pitää jos ei tahdo lasta.
Mä olen 45v ja ylipainoinenkin vielä, mutta en kyllä uskalla lopettaa vielä minipillereitä.
Jutun mukaan kävivät hedelmöityshoidoissa eli ilmeisesti istutettu tuonne kohtuun. ELi rahalla saa. Onnea pariskunnalle.Vaimo näyttää säteilevältä.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi iso vatsa haluttiin saada kauniisti näkyville.
Anteeksi mitä
: )
No kuvassa näkyy joo... En nyt tiedä tuosta "kauniisti"... 😶😄
Minusta on kauniisti ja kaunis kokonaisuus. Inhoan kyllä tuota miestä.
Kuis vanhana se Lindtmannin vaimo taas synnytti? Oliko se peräti 56?
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eiköhän tämä raskaus ole todennäköisesti saanut alkunsa klinikalla
Miten se, että lapsen saamiseen on haettu apua ja tukea klinikalta merkitisisi sitä, että lapsi ei ole toivottu?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu panttivankipariskunta. Hyvin ovat selvinneet.
?mikä juttu tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45v ja ylipainoinenkin vielä, mutta en kyllä uskalla lopettaa vielä minipillereitä.
Kuukautiset loppuu tuossa iässä, kun jättää minipillerit pois, ovat tehneet tehtävänsä. Näin luulen.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että jotkut tekee nykypäivänä vielä lapsia! Atte ja Leilahan kärsivät pitkään lapsettomuudesta, joten jos heille on nyt kolmekin lasta suotu vanhemmalla iällä niin sehän on vain iloinen ja positiivinen asia!
Jo kolmas lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?mikä juttu tää on?
Lähtivät väkisillä Jemeniin, vaikka ulkoministeriö yritti estää useaan otteeseen. Siellä sitten joutuivat islamistienn kaappaamiksi ja Suomi joutui maksamaan ison summan, jotta pääsivät vapaaksi. Heitä vahti siellä panttivankitilanteessa joku walkoinen, australialainen nuori käännynnäismies, joten Atte kouhottaa nykyään arabiennnn perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?mikä juttu tää on?
Lähtivät Jemeniin vaikka sinne matkustaminen oli kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo kolmas lapsi.
Jos perustaa perheen, niin kannattaa tehdä useampi. Yhden lapsen tekemisessä ei ajatella lasta ollenkaan.
Mahtavaa! Onnea heille.