Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Atte Kalevan Leila-vaimo 48v, raskaana

07.12.2024 |

https://anna.fi/ihmiset/atte-ja-leila-kalevan-kolmas-lapsi

Ohhoh! Onpa iäkäs synnyttäjä !

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun he olivat panttivankeina, niin Leilan uutisoitiin olevan raskaana. Lasta ei kuitenkaan koskaan syntynyt. Valehtelivatko he vai menikö kesken?

Vierailija
42/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Malmivaara sai nuorimman lapsensa 48-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Malmivaara sai nuorimman lapsensa 48-vuotiaana.

Krista Kiuru esikoisensa 47-vuotiaana.

Vierailija
44/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnettu panttivankipariskunta. Hyvin ovat selvinneet.

?mikä juttu tää on?

Lähtivät Jemeniin vaikka sinne matkustaminen oli kielletty.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000788335.html

Nämä molemmat olivat tutkijoita silloin ja lähdön riskit oli molemmille selvät. Saivat reissulta hyvää materiaalia. Ehkä hieman tyhmänrohkeaa oli, mutta hienoa, että säilyivät hengissä. Varmasti vaikeudet lujitti parisuhdetta ja ovat nyt onnellisia.

Leila oli töissä pörssiyhtiössä ja Aten piti tehdä väikkäriä joka ei koskaan valmistunut. Nolo tapaus ja kaappaajat rikastui.

Vierailija
45/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnettu panttivankipariskunta. Hyvin ovat selvinneet.

?mikä juttu tää on?

Lähtivät väkisillä Jemeniin, vaikka ulkoministeriö yritti estää useaan otteeseen. Siellä sitten joutuivat islamistienn kaappaamiksi ja Suomi joutui maksamaan ison summan, jotta pääsivät vapaaksi. Heitä vahti siellä panttivankitilanteessa joku walkoinen, australialainen nuori käännynnäismies, joten Atte kouhottaa nykyään arabiennnn perässä. 

Miä vähän eppäilen tätä tarinaa, vähän semmote skeptikko oon.

Vierailija
46/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin oksettavaa, ei voi mitään 🤢

Vanhat porsijat on ällöttäviä, mummo joka lisääntyy on luonnoton.

Ei ole luonnotonta, vaan aivan luonnollista saada lapsi tuossa iässä. Ehkäisy on luonnotonta, mutta jos eletään kuten luonnossa eli ilman sitä, niin tuon ikäisenäkin osa vielä synnyttää. 

Mut ei tavikset, eliitti vaan.

Vierailija
47/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole luonnotonta, vaan aivan luonnollista saada lapsi tuossa iässä. Ehkäisy on luonnotonta, mutta jos eletään kuten luonnossa eli ilman sitä, niin tuon ikäisenäkin osa vielä synnyttää. 

Siis mitä ei tavikset? Tunnen useita ihan tavallisia ihmisiä, jotka saaneet lapsia tuon ikäisinä. Syy: eivät käytä ehkäisyä. 

Vierailija
48/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi iso vatsa haluttiin saada kauniisti näkyville.

Anteeksi mitä

: ) 

No kuvassa näkyy joo... En nyt tiedä tuosta "kauniisti"... 😶😄

Minusta on kauniisti ja kaunis kokonaisuus. Inhoan kyllä tuota miestä. 

Inhoa rauhassa. Ja kerro sekin kovaan ääneen?

Tunnetko hyvinkin hänet... : /

Vierailija
49/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aiemmatkaan lapset Leilan biologisia lapsia vai luovuttajalta? Luonnolliseen raskautumiseen tuskin kukaan uskoo.

Vierailija
50/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis vanhana se Lindtmannin vaimo taas synnytti? Oliko se peräti 56?

Juuri näin, taisi olla 53-54. Itse en enää olisi pystynyt. Tulin tuohon aikaan mummoksi ja se sai riittää. 

Vierailija
51/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hedelmöityshoitolakiin ei ole kirjattu ikärajoja, joiden jälkeen hoitoja ei saisi antaa. Julkisella puolella hedelmöityshoitojen yläikäraja liikkuu 40 ikävuoden tietämillä. Hedelmöityshoitoikäraja Ovumian klinikoilla on 46 vuotta.

Vierailija
52/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ei tavikset? Tunnen useita ihan tavallisia ihmisiä, jotka saaneet lapsia tuon ikäisinä. Syy: eivät käytä ehkäisyä. 

Niitä on nykyään alle 200 vuodessa. Hyväosaisten kuuluukin lisääntyä, hienoa, että näyttävät mallia.

Vierailija
53/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähempänä viittäkymppiä vai? No minä en tunne yhtään.

Vierailija
54/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta päin vastoin ilouutinen. Heillä kun on vielä taloudelliset mahdollisuudet kouluttaa lapset vaikka kuinka pitkälle, eikä löpu jokapäiväinen leipä.

Minäkin olin kuulevinani eilen mainittavan nimet Atte ja Leila Kalevan sitten vilahti äkkiä odottava äiti kuvaruudussa. luulin kuulleeni väärin, kun muistelin että

pariskunnalla on jo kaksi lasta. Mutta totta se siis on, ihanaa! Onkohan joulun lapsi, tai ainakin tämän talven. 

Vierailija
55/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just eilen joku kirjoitti toises ketjus ettei tuon ikäisen tartte huolehtia ehkäisystä. Vastasin että tottakai pitää jos ei tahdo lasta. 

Tämä lapsi toki toivottu. Onnea.

Mä olen 45v ja ylipainoinenkin vielä, mutta en kyllä uskalla lopettaa vielä minipillereitä. 

Kuukautiset loppuu tuossa iässä, kun jättää minipillerit pois, ovat tehneet tehtävänsä. Näin luulen.

Ei lopu jokaisella naisella kuukautiset tuossa iässä.  Itselläni oli kuukautiskierti vielä täysllä 49 vuotiaana.

Ihmisiset ovat erilaisia ja biologinen vanheneminen on yksilöllistä.

Vierailija
56/72 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just eilen joku kirjoitti toises ketjus ettei tuon ikäisen tartte huolehtia ehkäisystä. Vastasin että tottakai pitää jos ei tahdo lasta. 

Mä olen 45v ja ylipainoinenkin vielä, mutta en kyllä uskalla lopettaa vielä minipillereitä. 

Kuukautiset loppuu tuossa iässä, kun jättää minipillerit pois, ovat tehneet tehtävänsä. Näin luulen.

Ei lopu jokaisella naisella kuukautiset tuossa iässä.  Itselläni oli kuukautiskierti vielä täysllä 49 vuotiaana.

Ihmisiset ovat erilaisia ja biologinen vanheneminen on yksilöllistä.

Kommentti liittyi siis siihen, kun jättää minipillerit pois. Kuukautiset loppuu pienellä viiveellä kokonaan. Kun täällä aiemmin joku kertoi, että jätti muutamaksi kuukaudeksi minipillerit pois, niin kuukautiset tuli, mutta muutaman kuukauden tauko tuskin todistaa mitään.

Vierailija
57/72 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leilan koulutus DI

Vierailija
58/72 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että tekevät lisää veronmaksajia Suomeen.

Vierailija
59/72 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan yli 40v mitään seksiä enää harrasta? Meillä ainakin loppui nämä nuorisolle tarkoitetut huvittelut, kun tulimme puolison kanssa tuohon ikään.

Minä olen ihan tosissani. 

N 55v

Vierailija
60/72 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni synnytti nuorimman 49-vuotiaana. Ei ollut lapsettomuushoitoja olemassakaan. Ei tuo nyt ihan tavatonta ole.