Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kyllä vai ei? Jättäisitkö 2-vuotiaan aamulla nukkumaan,

Vierailija
23.02.2007 |

kun viet miehen junalle? Olin pois 15-20 min, lapsi nukkui kun tulin takaisin. Tajuan riskit, mutta mielestäni ovat pienet (esim. liikenneonnettomuus, se että lapsi herää ja tekee jotain kiellettyä). Ja oli selitetty lapselle illalla, että jos heräät odota, äiti tulee pian. Kun pääsin kotiin, laitoin miehelle tekstarin että perillä ollaan.

Yhdellä sanalla, tekisitkö samoin vai et?

Kommentit (124)

Vierailija
1/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 70-luvulla tunnuttiin jättävän ihan huoletta vauvat ja vähän isommatkin oman onnensa nojaan hetkeksi.

Eli jos laittaa janalle kaikki maailman pahat teot, niin on toi siitä lievimmästä päästä ehdottomasti.

Vierailija
2/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos jostain syystä en tulisikaan pian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jättäisi. Sosiaalityöntekijöillä olisi sinulle asiaa.

Vierailija
4/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi miehen reissu itsessään tekee ison loven kukkaroon. Kaikki syömiset ja junaliput ja niin edelleen. ap

Vierailija
5/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollekin voi tulla moinen edes mieleen...

Vierailija
6/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu järjestely olisi pitänyt tehdä. Oli lapsi sitten 2 tai kohta 3.

Vierailija
7/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin hyvin pieni riski se, että lapsi herää ja tekee jotain kiellettyä? Hyvänen aika, 2-vuotias ehtii 15-20 minuutissa tehdä ihan mitä tahansa!!

Vierailija
8/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi syttyä vaikkapa tulipalo... Lapsi voi herätä, ja unenpöpperöisenä pelästyä kun on yksin kotona, voi avata oven ja lähteä ulos seikkailemaan, tms.

Sen verran rahaa pitää aina löytyä, että mies voi tällaisessa tapauksessa mennä taksilla. Tai sitten pyydetään kyytiä joltain tuttavalta. Jos se ei onnistu, niin lapsi herätetään ja otetaan mukaan.

Vierailija
9/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka on sellainen, että köyhä mies sen kyllä kävelee, jos ei taksiin ole varaa. Mieluummin sekin kuin lapsi yksinään.

Vierailija
10/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen esimerkiksi vienyt roskia tai pissattanut koiran kun 1-vuotias on nukkunut pinnasängyssä. Minulla kriteeri on se, että lapsi nukkuu paikassa mistä ei pääse vahingoittamaan itseään. Ja minun poissaoloni on niin lyhyt, että sama aika menisi esimerkiksi suihkussa tai vessassa käymiseen. Ei se lapsi sitä osaa erotella, että tulenko ulkoota vai vessasta jos herää sinä aikana.

Vierailija
11/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEhdestä just luin kuinka eräs äiti oli jättänyt hetkeksi 5-vuotiaan (20min), sillä aikaa oli syttynyt tulipalo ja lapsia kuoli. Minä olen päättänyt että ei ole eikä tule olemaan sellaista syytä että jättäsin pienen lapsen yksin, minusta ei ole elämään sitten jos jotain sattuukin.

Vierailija
12/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan jotain tällaista hätää: mies saa sairauskohtauksen ja meinaa kuolla, ja minä joudun juoksemaan ulos muutaman sadan metrin päähän opastamaan ambulanssin paikalle.

Vierailija
13/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaulaukut kädessä :D. ap

Vierailija
14/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun tänään tuli lapsilisät :p

Vierailija
15/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vääntänyt levyn päälle, laskenut siihen levylle pannualusen, säikähtänyt savua ja heittänyt päälle jonkin keittiöpyyhkeen, joka olikin roihahtanut kunnolla palamaan.

Lapsi oli hätääntynyt, juossut ulos ja ovi pamahtanut takalukkoon perässä. Onneksi tajusi mennä koputtelemaan naapurien ikkunoita (oli ulkona, paljain jaloin pakkasessa) ja palokunta hälytettiin paikalle.

Vierailija
16/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

matkaulaukut kädessä :D. ap

Vierailija
17/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään meidän 3-vuotiasta. Aikas lähelle kouluikää sais odotella.

Vierailija
18/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ajat 12 kilometriä 15-20 minuutissa, kun on pysähdyttävä sen verran että mies saa laukkunsa ulos autosta, ja taajama-alueella ei saa kaahata? Varmaan punaisia liikennevalojakin osui matkan varrelle.

Vierailija
19/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi hätääntyy kun herää yksinään...

Vierailija
20/124 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lapset 10, 9 ja 6 ja en niitäkään jättäis noin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi