Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka noloa on saada pakit mieheltä?

Vierailija
06.12.2024 |

Jonka on kutsunut kotiinsa intiimeille treffeille? En tiedä pääsenkö ikinä yli tästä häpeästä.

Kommentit (80)

41/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen kerran saanut pakit mieheltä, jonka kutsuin toisille treffeille kotiini ja tein aloitteen seksiin. Hän kertoi myöhemmin, että oli siitä kovin hämmentynyt, kun hän on yleensä aloittanut seksin myöhemmin kun on useita tapaamisia takana. Mä taasen olen sitä mieltä, että viimeistään 3. Treffeillä kannattaa harrastaa seksiä, koska jos se on huonoa, niin ei kannata jatkaa tutustumista turhaan.

42/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs mies sanoi minulle, että hänellä on periaate, että pitää olla kolmet hyvät treffit takana ennen kuin voi harrastaa seksiä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa, että kun saa tinderissä satoja matcheja viikossa ja sitten kutsuu kotiinsa sen kaikkein parhaan komistuksen sieltä, ja sitten yhtäkkiä saakin pakit. Kuningatarvibat romuttuvat nopeasti siinä.

Vierailija
44/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa,  miksi edes pitää kysyä tollasta? Oletko ruma vai muuten vastenmielinen tapaus?

Ystävällisin terveisin N28

Ettei vain karma tulisi kohdallesi. 

Vierailija
45/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tindermies kutsui minut ensitreffeille  kotiinsa ja luulen että kummallekin oli selvää heti kun kohtasimme, että tästä ei kyllä tule mitään. Mutta kieltämättä hieman kiusallista olla toisen kotona tuossa tilanteessa ja siitä opin, ettei koskaan ensitreffeillä kotiin. Kemia pitää ensin selvittää jossain muualla.

Vierailija
46/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mähän oon antanu pakit myös lukemattomille naisille, ei siinä oo mitään ihmeellistä nykyaikana, eikä välttämättä ennen vanhankaan

Ihan varmana olet 😁

Vierailija
47/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis todellakaan ehdottanut tätä kenellekään tuntemattomalle kadunkulkijalle vaan miehelle, jonka olin jo tavannut deittimielessä pari kertaa.

Ap

Mitä kautta olitte treffanneet? Tiesikö mies että kyseessä oli treffit vai onko mahdollista että kuvitteli kaveritapaamiseksi? Jos tinderin tai muun deittipalvelun kautta, silloin tuskin on epäselvyyttä eikä seksiehdotus voinut tulla miehelle ns. puskista.

Vierailija
48/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis todellakaan ehdottanut tätä kenellekään tuntemattomalle kadunkulkijalle vaan miehelle, jonka olin jo tavannut deittimielessä pari kertaa.

Ap

Mitä kautta olitte treffanneet? Tiesikö mies että kyseessä oli treffit vai onko mahdollista että kuvitteli kaveritapaamiseksi? Jos tinderin tai muun deittipalvelun kautta, silloin tuskin on epäselvyyttä eikä seksiehdotus voinut tulla miehelle ns. puskista.

Tinderissä. Ja hän oli ihan samoissa aikeissa kuin minäkin, mutta jostain syystä ei sitten halunnutkaan.

Ap

Vierailija
49/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi erityisen noloa?- Saman ovat kokeneet lukuista miehet naisetn taholta ja varmasti nykyisin myös yhä useammat naiset. Ei tietyistikään mukavaa ja saa kokea asiata murhetta ja pettymytsä.

Siksi, että selvästi kuvittelin itsestäni liikoja vaikka en ollut miehen mielestä ollenkaan viehättävä.

Ap

Se panikoi kun ei saanut lipputankoaan pystyyn. Erittäin yleinen ongelma nykyajan lihavilla miehillä.

Vierailija
50/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sen nolompaa pitäisi olla kuin jos mies saisi pakit naiselta.

Vierailija
51/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisnarsisti jää tietenkin roikkumaan ja haluaa vähintäänkin kostaa. Pitää vaikka väkisin saada mies kiinnostumaan että voi itse antaa kostoksi pakit.

Vierailija
52/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi erityisen noloa?- Saman ovat kokeneet lukuista miehet naisetn taholta ja varmasti nykyisin myös yhä useammat naiset. Ei tietyistikään mukavaa ja saa kokea asiata murhetta ja pettymytsä.

Lue ton N28 kommentti niin ymmärrät.

Se on M 28 kuten aina ennenkin.  Eikä sillä seiso.

Vierailija
53/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että selvästi kuvittelin itsestäni liikoja vaikka en ollut miehen mielestä ollenkaan viehättävä.

Ap

Ehkä hänellä oli hiv jolta sinua suojeli. Tai vaikka vaan ripulia.

Vierailija
54/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kerran eräs mies sanoi minulle, että hänellä on periaate, että pitää olla kolmet hyvät treffit takana ennen kuin voi harrastaa seksiä 

Itse olen sitä mieltä, että pitää olla vähintään 3 kuukautta tapailua ja toistakymmentä treffiä takana. -m

Vierailija
55/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tinderissä. Ja hän oli ihan samoissa aikeissa kuin minäkin, mutta jostain syystä ei sitten halunnutkaan.

Ap

Eli luultavasti treffeillä tapahtui jotakin mikä sai toisiin ajatuksiin. Tuskin olisi noin montaa kertaa sinua tavannut jos ei pitäisi ollenkaan viehättävänä, saati tullut kotiisi, tai sitten on harvinaisen tyhmä mies.

Vierailija
56/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, nuo uniikit pershiutaleet, ei pysty eikä kykene kun niitä jänskättää eka kerta ever.

Ja niin sitä ekaa kertaa ei heille ikinä tule.

Vierailija
57/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon antanu monelle naiselle pakit just sen takii et seksi ei toimi.

Jännämies

Vierailija
58/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten tyhmiä miehiä sinä tunnet? Moniko niistä menee naisen luo kaveripohjalta kahville? 

Vierailija
59/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon antanu monelle naiselle pakit just sen takii et seksi ei toimi.

Jännämies

Entäs ennen kun seksiä on edes kokeiltu, kuten ap:n tapauksessa? Jos tilanne on se että olet kuitenkin treffannut naista jo useamman kerran.

Vierailija
60/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Eli luultavasti treffeillä tapahtui jotakin mikä sai toisiin ajatuksiin. Tuskin olisi noin montaa kertaa sinua tavannut jos ei pitäisi ollenkaan viehättävänä, saati tullut kotiisi, tai sitten on harvinaise

Ei tapahtunut. Viimeisten treffien jälkeen oli vielä ihan mukana ja seuraavan tapaamisen sopiminen tapahtui viestien välityksellä. Sitten hän vaan perui eikä edes ehdottanut toista päivää tai mitään muutakaan. Perui ja hiljeni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän