Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka noloa on saada pakit mieheltä?

Vierailija
06.12.2024 |

Jonka on kutsunut kotiinsa intiimeille treffeille? En tiedä pääsenkö ikinä yli tästä häpeästä.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa laisinkaan. Sinä olet oman kiinnostuksesi ilmaissut ja jos toinen osapuoli ei siihen vastaa, niin sitten vain jatkatte elämiänne eteenpäin. Eri ihmiset pitävät eri asioista ja tuo kyseinen henkilö ei ollut se oikea vastapari sinulle.  Ei tuollaisiin puolin ja toisin kohtaamattomuuksiin ole mitään järkeä tai hyötyä takertua. Elämässäsi tulee olemaan varmaan vielä lukemattomia kohtaamisia, joissa saatat olla samankaltaisessa tilanteessa.

Vierailija
22/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yhtä noloa kuin miehellekkin samassa tilanteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuinka pyysit? "Tuu panemaan"

En nyt ihan noilla sanoilla, mutta melkein.

Aprahaa tai

No itse olen ollut sinkkuna kai liian kauam, sillä jos nainen muutaman tapaamiskerran jälkeen ehdottaisi verraten suoraviivaisesti, että haluais harrastaa seksiä kanssani, niin saattaisin kokea asian niin vieraaksi, että pelkästään ajattelemattomuudestani tulisin torjuneeksi hänet. - Luullen kai, että seuraavaksi hän haluaa rahaa tai  luottokorttini käyttöönsä ja tai jotain muuta, mitä en voisi heti antaa.

-

Vierailija
24/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen varmaan poikkeus miehissä mutta suoranaisesti en tykkää tuollaisesta ehdotuksesta ENNEN kuin olemme olleet intiimisti tai seurustelemme. Saattaa luoda paineita ja vähän tulee mieleen että nainen ehdottelee muillekin miehille helposti, eli kevyt kenkäinen nainen tiedossa. Parempi kuin tilanne menee omalla painollaan ja mies haluaa olla se joka tekee ns. siirron. Mutta tämä oli vain minun mielipide, varmasti paljon löytyy niitäkin ketkä ei muuta ajattelekaan kun piparia.

Vierailija
25/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin, naiset ei halua kuulla totuutta

Vierailija
26/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto. Silloin ei ole noloa.

Vierailija
27/80 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa. Ainakin kokeilit!

Vierailija
28/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen varmaan poikkeus miehissä mutta suoranaisesti en tykkää tuollaisesta ehdotuksesta ENNEN kuin olemme olleet intiimisti tai seurustelemme. Saattaa luoda paineita ja vähän tulee mieleen että nainen ehdottelee muillekin miehille helposti, eli kevyt kenkäinen nainen tiedossa. Parempi kuin tilanne menee omalla painollaan ja mies haluaa olla se joka tekee ns. siirron. Mutta tämä oli vain minun mielipide, varmasti paljon löytyy niitäkin ketkä ei muuta ajattelekaan kun piparia.

En nyt ihan puun takaa tätä ehdotusta heittänyt vaan mies oli kyllä mukana hommassa. En sitten tiedä oikeasti tuliko suorituspaineita vai oliko jättänyt jotain kertomatta ja sai omantunnontuskia. Ensimmäinen ajatus tietysti oli, että vika on minussa ja olen epäviehättävä ja vastenmielinen.

Ap

Vierailija
29/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo miehenä tuossa tilanteessa olen ollut lukemattomat kerrat. Aina se vaikuttaa ja nakertaa itsetuntoa ja itseluottamusta. En enää altista itseäni sille , saa itseni tuntemaan niin huonoksi. 

Vierailija
30/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis todellakaan ehdottanut tätä kenellekään tuntemattomalle kadunkulkijalle vaan miehelle, jonka olin jo tavannut deittimielessä pari kertaa.

Ap

Tervetuloa tavisten joukkoon. Teille naisille se on kova pala.

Vierailija
31/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe tuo sama muutaman kymmenen kertaa, niin keskustellaan sitten lisää.

Vierailija
32/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se naisena noloa jo jos pitää olla aloitteen tekijä. Kyllä perus on että miehet piirittää naisia mutta pätee nykyään enää kauniiden naisten osalta . miehillä on testot laskennu niin siksi niistä on tullut vähän naismaisia.

Vierailija
33/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä meni pupu pöksyyn ku oli varattu.

Vierailija
34/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko kännissä. Ehkä ei halunnut tätä jälkipyykkiä, että kävi kännisen naisen kimppuun. Ehkä haluaa eka kerralla, että ootte selvinpäin.

Vierailija
35/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se naisena noloa jo jos pitää olla aloitteen tekijä. Kyllä perus on että miehet piirittää naisia mutta pätee nykyään enää kauniiden naisten osalta . miehillä on testot laskennu niin siksi niistä on tullut vähän naismaisia.

Miesten siis pitää aina olla ehdottelemassa ja ottamassa pakkeja vastaan? Nainen vain valitsee kelle antaa pakit tai hyväksyy vällyjen väliin.  On se helppoa ja tasa- arvoista.

Ei se ihan näin mene. Ottakoot "turpaan" samalla tavalla kuin miehetkin.  

Vierailija
36/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten siis pitää aina olla ehdottelemassa ja ottamassa pakkeja vastaan? Nainen vain valitsee kelle antaa pakit tai hyväksyy vällyjen väliin.  On se helppoa ja tasa- arvoista.

Ei se ihan näin mene. Ottakoot "turpaan" samalla tavalla kuin miehetkin.  

noin se oli vielä silloin kun miehet ei ollu neitejä.

Vierailija
37/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on minimuna.

Vierailija
38/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ajatella tasa-arvoisesti; Nykypäivänä miehetkin voivat antaa pakit, eivätkä ole aina niitä aloitteen tekijöitä. Kun tämä hyväksytään, niin ei ole noloa saada pakkeja naisena.

Vierailija
39/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko kännissä. Ehkä ei halunnut tätä jälkipyykkiä, että kävi kännisen naisen kimppuun. Ehkä haluaa eka kerralla, että ootte selvinpäin.

En todellakaan ollut.

Ap

Vierailija
40/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän oon antanu pakit myös lukemattomille naisille, ei siinä oo mitään ihmeellistä nykyaikana, eikä välttämättä ennen vanhankaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän