Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka noloa on saada pakit mieheltä?

Vierailija
06.12.2024 |

Jonka on kutsunut kotiinsa intiimeille treffeille? En tiedä pääsenkö ikinä yli tästä häpeästä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis todellakaan ehdottanut tätä kenellekään tuntemattomalle kadunkulkijalle vaan miehelle, jonka olin jo tavannut deittimielessä pari kertaa.

Ap

Mitä kautta olitte treffanneet? Tiesikö mies että kyseessä oli treffit vai onko mahdollista että kuvitteli kaveritapaamiseksi? Jos tinderin tai muun deittipalvelun kautta, silloin tuskin on epäselvyyttä eikä seksiehdotus voinut tulla miehelle ns. puskista.

Miten tyhmiä miehiä sinä tunnet? Moniko niistä menee naisen luo kaveripohjalta kahville? 

En tunne mutta kuvittelisin että on tuokin mahdollista, jos on vaikka opiskeluympyröissä tutustuttu.

Vierailija
62/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä on miehenä väistänyt ilmiselvää tilaisuutta, koska jotenkin uskallus loppunut, mutta myös siksi että toisella on ollut ilmeinen ihmissuhde kehitteillä kun itse on halunnut vain kepeän seksisuhteen. Sellaisessa tilanteessa olen joskus ollut ja päästin asian liian pitkälle. Kun olin saanut tarpeekseni ja aloin avautumaan siitä että kivaa on ollut mutta ei meitä ole yhteen luotu niin nainen kertoi juuri ajatelleensa että alun intohimo oli nyt kypsymässä oikeaksi suhteeksi. Tunsin itseni hirviöksi ja nainen nyyhkytti asiaa koko yön. 

Siksi - jos vaikuttaa siltä että haemme eri asioita, en pane olleenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se naisen itserakkaus saattaa välillä ihmetyttää naista itseään. Niitä tilanteita ei kannattaisi käsikirjoittaa valmiiksi. 

Vierailija
64/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla monia syitä. Jos se on löytänyt jonkun toisen. Tai ehkä vain intuitio sanonut, että tässä ei ole kaikki kohdallaan. Tai on halunnut tutustua paremmin ennen seksiä.

Vierailija
65/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä on miehenä väistänyt ilmiselvää tilaisuutta, koska jotenkin uskallus loppunut, mutta myös siksi että toisella on ollut ilmeinen ihmissuhde kehitteillä kun itse on halunnut vain kepeän seksisuhteen. Sellaisessa tilanteessa olen joskus ollut ja päästin asian liian pitkälle. Kun olin saanut tarpeekseni ja aloin avautumaan siitä että kivaa on ollut mutta ei meitä ole yhteen luotu niin nainen kertoi juuri ajatelleensa että alun intohimo oli nyt kypsymässä oikeaksi suhteeksi. Tunsin itseni hirviöksi ja nainen nyyhkytti asiaa koko yön. 

Siksi - jos vaikuttaa siltä että haemme eri asioita, en pane olleenkaan.

Ihmisten pitäisi jo alkujaan olla rehellisiä siitä mitä on hakemassa ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Itse kokenut että kevyttä seksisuhdetta hakevat miehet äärimmäisen harvoin kertovat rehellisesti, vaan annetaan ymmärtää että tavoitteena olisi löytää jotakin pysyvämpää. Jopa tykkäillään Tinderissä sellaisten naisten profiileista, joilla selvästi lukee että hakevat pitkää juttua. Kai nämä miehet itsekin tietävät etteivät saisi juuri ketään treffeille jos olisivat rehellisiä, mutta toisaalta sitäkin voi miettiä mitä sillä saavuttaa, jos saakin treffeille ihmisen joka hakee täysin eri asiaa. Varsinkaan jos ei ole hyväksikäyttäjä, joka on valmis valehtelemaan kunnes on saanut haluamansa (näitä on valitettavasti ja paljon).

Vierailija
66/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut että teki oharit! Vuosien päästä ei voi kuin olla kiitollinen,että jättivät saapumatta. Että tommonenkin ketale oli vähällä tulla kaveriksi. Vaikka pahaltahan se silloin tuntui,kun oli odottanut saapuvaksi.

Vierailija
67/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut lukuisia pakkeja naisilta, ja olen joillekin itse antanut pakit. En tykkää pakkien saamisesta enkä antamisesta, mutta se kuuluu oleellisesti deittailuun.

Ja mitä tuohon nolouteen tulee, niin en minä ainakaan pidä ketään torjumistani naisista noloina. En vaan kokenut heihin sillä hetkellä mitään seksuaalista vetoa, joten kieltäydyin seksistä, that's it.

M34

Vierailija
68/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen saanut lukuisia pakkeja naisilta, ja olen joillekin itse antanut pakit. En tykkää pakkien saamisesta enkä antamisesta, mutta se kuuluu oleellisesti deittailuun.

Ja mitä tuohon nolouteen tulee, niin en minä ainakaan pidä ketään torjumistani naisista noloina. En vaan kokenut heihin sillä hetkellä mitään seksuaalista vetoa, joten kieltäydyin seksistä, that's it.

M34

Mihin se seksuaalinen veto yhtäkkiä hävisi?

Vierailija
69/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 vietiin putkaan. Kaikki vasvihreitä. Siinä rauhanaloitetta.

Vierailija
70/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Mihin se seksuaalinen veto yhtäkkiä hävisi?

En tiedä, johonkin vaan ilmaan se haihtui :D

En nyt jaksa alkaa tähän yksityiskohtaisesti listaamaan ja kuvailemaan niitä erilaisia tilanteita ja tapahtumaketjuja 😀

Vierailija
71/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan deitti näitä incel-miehiä. He ovat syystäkin incel.

Olen saanut pakit ja niin on moni muukin, joka on joskus haaveillut tekniikan puolen pojista/miehistä. Yhdestä tuli puoliso, mutta sekin olisi pitänyt ehdottomasti jättää väliin.

Kun mies epäröi, ota se heti ei:nä. Ja kokeile, kuinka nopeasti pystyt juoksemaan. Nämä saattavat jälkiviisaana keksiä, että haluavat sittenkin! Ja elämä on paljon parempaa ilman stalkkeria.

Vierailija
72/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan deitti näitä incel-miehiä. He ovat syystäkin incel.

Olen saanut pakit ja niin on moni muukin, joka on joskus haaveillut tekniikan puolen pojista/miehistä. Yhdestä tuli puoliso, mutta sekin olisi pitänyt ehdottomasti jättää väliin.

Kun mies epäröi, ota se heti ei:nä. Ja kokeile, kuinka nopeasti pystyt juoksemaan. Nämä saattavat jälkiviisaana keksiä, että haluavat sittenkin! Ja elämä on paljon parempaa ilman stalkkeria.

Naiset harvemmin kutsuvat incel miehiä kotiinsa harrastamaan seksiä.

Vierailija
73/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis todellakaan ehdottanut tätä kenellekään tuntemattomalle kadunkulkijalle vaan miehelle, jonka olin jo tavannut deittimielessä pari kertaa.

Ap

Mitä kautta olitte treffanneet? Tiesikö mies että kyseessä oli treffit vai onko mahdollista että kuvitteli kaveritapaamiseksi? Jos tinderin tai muun deittipalvelun kautta, silloin tuskin on epäselvyyttä eikä seksiehdotus voinut tulla miehelle ns. puskista.

Tinderissä. Ja hän oli ihan samoissa aikeissa kuin minäkin, mutta jostain syystä ei sitten halunnutkaan.

Ap

Aika todennäköistä että tapasi toisen mielenkiintoisemman naisen. Sori mutta näin se asiassa aika varmasti on.

Vierailija
74/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varmaan piilohomo. Ei muuta kun uutta matoa koukkuun.

Vierailija
75/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut juuri sen miehen mielestä viehättävä. Entä sitten? Se oli vain hänen mielipiteensä. 

Vierailija
76/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ollut juuri sen miehen mielestä viehättävä. Entä sitten? Se oli vain hänen mielipiteensä. 

Miksi hän alunperinkään lähti koko hommaan mukaan?

Ap

Vierailija
77/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysi jostakin toisen omasta mielestään jollakin paremman suhteen?

Saattoihan tuo olla mies joka harrasti useamman naisen kanssa "seurustelua" samanaikaisesti. Niitäkin on.

Onko sen jälkeen miehestä kuulunut mitään vai ghostasiko kokonaan?

Vierailija
78/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sois oliko se jo sun luona, muttei ns innostunut?

Vierailija
79/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Turjutuksi tulemisen tunne on kauhea. Mutta pitää muistaa, ettei torjuminen välttämättä johdu torjutusta.

Itse jouduin torjumaan miehen, koska minulla oli menkat. Enkä kehdannut sanoa sitä. Olen torjunut useammankin miehen siksi, etten ollut valmis ihastumaan kehenkään.

Vierailija
80/80 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän alunperinkään lähti koko hommaan mukaan?

Ap

Mahdotonta tuohon on antaa mitään varmaa vastausta. Ehkä hän oli aluksi vilpittömästi kiinnostunut sinusta, mutta muutti sitten mieltään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä