Surullinen olo itsenäisyyspäivänä, muita?
Surettaa todella paljon se, mihin suuntaan Suomi on mennyt ja mihin se on menossa.
Vielä n. 10 vuotta sitten olin niin ylpeä tästä maasta mutta enää en.
Olen enää ylpeä vain veteraaneista jotka taistelivat sodassa.
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vielä ollaan näennäisesti itsenäisiä, mutta tulevaisuudessa ollaan joko Venäjän tai Kiinan vallan alla. Pidän nykyään Kiinan vallan alla olemista jopa todennäköisempänä. Sitä ei vain voi välttää. Raha on valtaa ja Kiina alkaa olla talousmahti.
Budhismi valtaa maan ja hyvä niin.
Teistä suomalaisista valittajista joka ikinen on syypää Suomen nykytilaan. Ihan jokainen
Tehkää, olkaa aktiivisia, muuttukaa ja muuttakaa.
Ei ole yhtään epätodennäköinen skenaario tuo ettei suomenkielisiä kirjoja kohta enää osata lukea. Nuorilta on jo nykyäänkin suomenkieliset sanat hukassa. Jatkuvasti kuulee kuinka puheessa ja jopa kirjoitetussa tekstissä sanoja korvataan englannilla ja sitten selitetään vielä päälle ettei tiedä mitä se on suomeksi tai jopa väitetään ettei Suomen kielessä ei ole muka sellaista sanaa olemassa. Se että kirjoitetussa kielessäkin toimitaan näin tarkoittaa ettei niitä suomenkieleisiä sanoja kiinnosta edes selvittää. Googlaamalla helposti näkis. Tuota ei osata edes hävetä. On jotenkin hienoa muka puhua englantia.
Vierailija kirjoitti:
Sää on kuin auton pakoputkessa asuisi ja kaduilla pyörii nasseja. Ei hyvältä näytä.
Aika vahvaa tekstiä huomioiden, että maailmassa on lukuisia suurkaupunkeja, joissa ilmanlaatu on kuin pakoputkessa.
Tälläkin palstalla saasta viljelee "isämmaallinen" termejä ja sylkee veteraanien perinnön päälle yrittäen tehdä isänmaallisuudesta jonkun tyhmien nassejen jutun. Tosi surullista.
Vierailija kirjoitti:
Teistä suomalaisista valittajista joka ikinen on syypää Suomen nykytilaan. Ihan jokainen
Minä olen Suomea tukeva voima, en sitä tuhoava. Ei koske minua.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta en ole ylpeä edes veteraaneista, kuten järkevä ihminen ei olekaan. Ei tappaja ole kummallakaan puolella oikein.
Älä tapa.
Trollotiloo ja 0/5. En edes naurahtanut tälle provolle
Tulee tyhjän oloinen päivä, jos tuntuu että keinotekoisesti yritetään viettää jotain. Joulun pyhinä sama. Kaikki.
Suomalaisten kateellinen luonne on muuten osa tuhoa. Nimittäin yritysten tuhoa. Suomalainen kun ajattelee pohjimmiltaan ettei naapuri tai muu tuttu saa pärjätä. Jos joku sellainen perustaa yrityksen ja vaikka se valmistais täysin suomalaisia Suomessa valmistettuja tuotteita, niin suomalainen ei kateudesta niitä osta. Ettei vain toinen pääse menestymään. Mieluummin tilaa ulkomailta ulkomaisen tuotteen. Sellainen yhteishenki ja toisten kannustaminen puuttuu suomalaisten luonteesta, mikä monessa muussa maassa on itsestäänselvää ja avain menestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Suomea tukeva voima, en sitä tuhoava. Ei koske minua.
Millä perusteella koet noin?
Wokeismi on syöpää ja hulluutta ja tuhoaa maamme 😔
Vierailija kirjoitti:
Tulee tyhjän oloinen päivä, jos tuntuu että keinotekoisesti yritetään viettää jotain. Joulun pyhinä sama. Kaikki.
Keinotekoisesti? Eikö sinulla ole isovanhempia jne., jotka kokivat sodan? Haluaisitko (kantasuomalaisena) olla tällä hetkellä venäläinen? Ei tarvita mitään keinotekoista, kyllä se on ihan aitoa iloa itsenäisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Wokeismi on syöpää ja hulluutta ja tuhoaa maamme 😔
Pitäisikö molempien ääripäiden tulla ääripäistä pois?
Vierailija kirjoitti:
Media pois, sytytä kuudelta kynttilät, käy hautausmaalla kävelyllä. Siten näet että kaikki on ihan hyvin ja edelleen voi olla ylpeä ja kiitollinen Suomesta. Media tämän kaiken negatiivisuuden ja kiittämättömyyden ilmapiirin luo kun mikään ei muka ole hyvin. Täällä on asiat edelleen todella hyvin. Ei tarvitse mennä mukaan median ja muiden ihmisten negatiivisuuteen.
Erittäin hyvä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Woketuksen saavuttua Suomeen, alkoi kunnon alamäki välittömästi.
Hetkinen, nyt tarkkana. Olen itsekin sitä mieltä, että woketus on hulluutta. Mutta oletko koskaan ajatellut, että se voi olla tarkoituksella keksitty savuverho? Se on jotain pähkähullua, jolla saadaan ihmiset riitelemään keskenään ja ohjataan huomio muualle, pois oikeasti tärkeistä asioista.
Nyt suosittelen, että jokainen näkökannasta riippumatta lopettaa turhan provosoitumisen wokeasioissa ja aina kun media yrittää nostattaa uutta wokekohua, jokainen tutkikoon, mitä oikeasti tärkeää tapahtuu samaan aikaan, mistä asioista silloin päätetään. Muistakaa Vanhasen lautakasa (Lissabonin sopimus), tämä ei ole mikään uusi taktiikka. Luultavasti ikivanha, mutta itse tulin siitä tietoiseksi tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta en ole ylpeä edes veteraaneista, kuten järkevä ihminen ei olekaan. Ei tappaja ole kummallakaan puolella oikein.
Älä tapa.
t. isovenäläinen joka antaa muiden tappaa ja tapattaa.
Vierailija kirjoitti:
300000 maasta ulos ja heti helpottaa.
Jäljelle jää 5 miljoonaa toisiaan vihaavaa kantista. Mitäs seuraavaksi tehhään?
Vierailija kirjoitti:
Woketuksen saavuttua Suomeen, alkoi kunnon alamäki välittömästi.
Tämä on yksi syy ilmapiirin muutokselle. Yksi pieni äänekäs marginaaliporukka harrastaa ihmisten jaottelua. Lähinnä tuo wke porukka taitaa olla vasemmalla olevia kiukkuisia naisia. Wken pauloissa olevia voi syyttää miesten tiukentuneista asenteista naisia kohtaan. Wke on haukkunut suomalaiset miehet lyttyyn. Valkoinen h*teromies edustaa heidän mielestään kaikkea pahaa. Mutta kun m*sumies vie tyttärensä ulkomaille pakkoliittoon, niin siitä ei tietenkään ole sallittua puhua. Se laitetaan kulttuurin piikkiin.
Tämän päivän feminismi on unohtanut todellisen tarkoituksensa. Itse edustan ysärin feminismiä, mutta wken rantauduttua Suomeen en enää itseäni kehdannut sanoa feministiksi, jotta minua ei yhdistettäisi tuohon epätasa-arvoa aiheuttavaan ideologiaan. Aito feminismi edustaa ja edistää naisten ja miesten välistä tasa-arvoa. Ei laita toista sukupuolta toista paremmaksi.
tuossa naapurissa ajatellaan oma etu edellä, onko tulos mielestäsi onnistunut?