Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisitko romanttinen jos tietäisit että niin saat naisen hyvin halukkaaksi?

Vierailija
06.12.2024 |

Suosittelen kokeilemaan vaikka parin viikon ajan:

- Kutsu naista päivittäin ihanaksi ja kauniiksi

- Tuo naiselle kukkia

- Hiero hartioita pyytämättä

- Järjestä kivat yllätystreffit

- Anna suukkoja ja ihania kosketuksia 

- Kerro että rakastat

Veikkaan että kuivakka suhteenne piristyy yllättävän paljon

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tekee sen eteen että ansaitsee nuo?

Miksi olet sellaisen naisen kanssa, jota et halua hemmotella? Rakastatko häntä? Jos et, päästä menemään. Jos rakastat, siinä vastauksesi.

En ole niin itsetuhoinen että rakastaisin kiittämätöntä hyväksikäyttäjää. Maksan tuon äm män koko elämän jo nyt ja kiitokseksi siittä saa vain valituksen ja nalkutuksen. Onneksi on säätö joka vaikuttaa lupaavalta joka arvostaa minua niin kohta heitän tuon nykyisen ulos kodistani ja kerron koko some kansalle totuuden tuosta

Vierailija
62/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttoman miehen puolisona muakin harmittaa lukea näitä ketjuja. Aina se haluttomuus sysätään puolison syyksi. Ja tätä tekee niin miehet kuin naiset. 

Olen katsonut peiliin. Niin kirjaimellisesti kuin kuvaannollisesti. Myös mieheni sanoo että syy ei ole minussa. Silti kidutan itseäni aina uudelleen lukemalla näitä ketjuja ja miettimällä mitä vielä voisin tehdä. Miten vielä voisin yrittää olla parempi ja ihanampi ja haluttavampi. En tunne itseäni enää naiseksi lainkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tunnin pano? Kuka panee tunnin?

Me voidaan rakastella (huom eri kuin pano) tuntikausia:)

Vierailija
64/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito tunne, muistan kun suhteemme alussa mies oli viikon reissussa, kotiutui iltamyöhään. Ilahtui, kun olin hereillä. Kävi suihkussa ja tuli sänkyyn, veti minut tiukkaan syleilyyn ja sanoi et ikävä oli, kiva olla kotona. Siinä. Rakkaus ja läheisyys...

Vierailija
65/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkia suoraksi. Itse elän haluttoman miehen kanssa ja teen noita asioita päivästä ja vuodesta toiseen. Joskus se ei vaan ole siitä puolisosta kiinni. 

Miehille nämä ei välttämättä toimi samalla tavalla

No kerro miten sinä saat haluttoman miehen haluamaan? Tee vaikka samanlainen lista kuin aloituksessa. 

Lääkäriin ja testosteronitasojen mittaus. Jos miestä haluttomuus ei haittaa, eikä halua mennä lääkäriin, niin sitten ei ole mitään tehtävissä 

On käynyt lääkärissä ja testot on normaalin rajoissa. 

Sitten syy lienee siinä, ettet ole miehesi mielestä enää haluttava

Vierailija
66/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa { }

Ei kiinnosta {x}

Vierailija
67/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkia suoraksi. Itse elän haluttoman miehen kanssa ja teen noita asioita päivästä ja vuodesta toiseen. Joskus se ei vaan ole siitä puolisosta kiinni. 

Miehille nämä ei välttämättä toimi samalla tavalla

No kerro miten sinä saat haluttoman miehen haluamaan? Tee vaikka samanlainen lista kuin aloituksessa. 

Lääkäriin ja testosteronitasojen mittaus. Jos miestä haluttomuus ei haittaa, eikä halua mennä lääkäriin, niin sitten ei ole mitään tehtävissä 

On käynyt lääkärissä ja testot on normaalin rajoissa. 

Sitten syy lienee siinä, ettet ole miehesi mielestä enä

Miksi hän ei sitten jätä minua? Tai oikeastaan, miksi sitten valehtelee että syy ei ole minussa? Jos hän sanoisi rehellisesti että tuo on se syy niin ongelma ratkeaisi. Hän ei olisi se mies jota kuvittelen rakastavani. Minä voisin kyllä hoitaa loput. Hänen tarvitsisi vain olla rehellinen. 

Vierailija
68/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pariskunta +60

Parhaat kaverit, ystävät, viihdytään yhdessä, harrastetaan, reissataan. Molemmilla myös omat jutut. M u t t a : seksi jäänyt, joskus halaillaan... ei oikeestaan edes sovittu tai puhuttu tästä. Minä ainakin oon ok, luulen et puolisokin on. Seksi on vain osa elämää. 30v yhdessä.

Vierailija
69/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan pariskunta +60

Parhaat kaverit, ystävät, viihdytään yhdessä, harrastetaan, reissataan. Molemmilla myös omat jutut. M u t t a : seksi jäänyt, joskus halaillaan... ei oikeestaan edes sovittu tai puhuttu tästä. Minä ainakin oon ok, luulen et puolisokin on. Seksi on vain osa elämää. 30v yhdessä.

Samaa ikäluokkaa, samanlsinen perushyvä ja rakastava parisuhde.

Seksi loppui miehen terveydellisiin syihin ja samalla viimeinenkin läheisyys. Kuiva hyvänyönsuukko satunnaisesti. Mies vaikuttaa hyvin onnelliselta

Mua tämä syö ja syvältä, kaipaan läheisyyttä ja nauttisin yhä seksistäkin! Itsetyydytys ei tunnu missään. Ikävää kun joutuu toisen takia luopumasn omasta seksuaalisuudestaan ja parisuhteen nautinnoista. 

Vierailija
70/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan pariskunta +60

Samaa ikäluokkaa, samanlsinen perushyvä ja rakastava parisuhde.

Seksi loppui miehen terveydellisiin syihin ja samalla viimeinenkin läheisyys. Kuiva hyvänyönsuukko satunnaisesti. Mies vaikuttaa hyvin onnelliselta

Mua tämä syö ja syvältä, kaipaan läheisyyttä ja nauttisin yhä seksistäkin! Itsetyydytys ei tunnu missään. Ikävää kun joutuu toisen takia luopumasn omasta seksuaalisuudestaan ja parisuhteen nautinnoista

Tämäpä tämä. Molemmille sopii, ei haluja, ei tahdo hyppiä aidan yli. Siis on eri asia, jos kumpikaan ei kaipaa seksiä. Meillä hyvä nyt. Mistä tuota tulevaa tietää...

Vierailija
71/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tekee sen eteen että ansaitsee nuo?

Miksi olet sellaisen naisen kanssa, jota et halua hemmotella? Rakastatko häntä? Jos et, päästä menemään. Jos rakastat, siinä vastauksesi.

Ja jos teillä on esimerkiksi lapsia, tuo on aika pieni ja mitätön kiitos kaikesta

Jos nainen synnyttää sinulle lapsen, kohtele häntä kuin kuningatarta

Vierailija
72/72 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ei ole merkitystä, kunhan levittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi