Mies, olisitko romanttinen jos tietäisit että niin saat naisen hyvin halukkaaksi?
Suosittelen kokeilemaan vaikka parin viikon ajan:
- Kutsu naista päivittäin ihanaksi ja kauniiksi
- Tuo naiselle kukkia
- Hiero hartioita pyytämättä
- Järjestä kivat yllätystreffit
- Anna suukkoja ja ihania kosketuksia
- Kerro että rakastat
Veikkaan että kuivakka suhteenne piristyy yllättävän paljon
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Koirat juoksee temppuradalla raksupalkalla.
Pilun arvo ja mielenkiinto on niin vähäinen että ei sen vuoksi kannata itseään solmuun vääntää.
Hyvä jos sitten ymmärrät pysyä poissa parisuhteista kitisemästä miksei ole seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat juoksee temppuradalla raksupalkalla.
Pilun arvo ja mielenkiinto on niin vähäinen että ei sen vuoksi kannata itseään solmuun vääntää.
Hyvä jos sitten ymmärrät pysyä poissa parisuhteista kitisemästä miksei ole seksiä
Kuin myös.
Vaimolla taas jotain ihme hebeniä päällä illalla, pääsin siitäkin kun töräytin kunnon pierun ja käänsin kylkeä ja sain nukkua rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällöttää joskus se, että olen "hyvä mies" ja tiedän, että se tekee myös naisille vaikean olon, koska heidän "pitäisi" pitää minusta, mutta oikeasti he pitävät chadeistä.
Ällötystä aiheuttaa se, kun tiedän, että minun pitää olla sosiaalisesti taitava ja sulava saadakseni hyväksyntää, kun en ole komea. Ehkä en haluaisi aina olla sitä, vaan haluaisin, että minua ylistettäisiin ulkonäköni ja seksikkyyteni takia. Sitä puolta minussa ei nähdä.
Minulle tulee tästä mieleen joku vanha tv-sarja, missä teini-ikäinen tyttö alkoi kiukkuisena vuodattamaan, miten häntä inhottaa olla aina se kiltti ja kunnollinen tyttö, kun hänessä on toinenkin puoli, jota hän ei voi toteuttaa.
Niin ja AP:n neuvoon vielä. Tuohan toimii niille, jotka ovat jo ulkonäöllään saaneet naisen.
Sä olet nyt ihan hakoteillä. Sit
Nainen vaan ei rakastu ennen kuin se ulkonäkö on kelpuutettu (tietenkään).
Tietenkin jotain pitää puhua, mutta se ei ole tässä pointtina eikä puhumalla saa ulkonäköä muutettua muuten kuin deittailuvalmentajien puheissa; he haluavat rahaa epätoivoisilta miehiltä. Lisäksi yksikään ihminen ei halua olla tilanteessa, jossa hän joutuu hurmaamaan toisen puhumalla. Ne puheet ovat piste i:n päälle ja vahvistavat sitä ulkonäön tuomaa viehätystä. Yksittäisiin puheisiin perustuva suhde ei toimi, koska se puheiden tuoma viehätys menee lopulta ohi ja jäljelle jää vain se ulkonäkö.
Plus mistä sinä tiedät, että mikä minulle riittää? Womansplaining much?
Vierailija kirjoitti:
Nainen, olisitko halukas jos tietäisit että niin saat miehen romanttiseksi?
Tämä ei valitettavasti toimi. Naisen halukkuudella ei saa miestä romanttiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tekee sen eteen että ansaitsee nuo?
Miksi olet sellaisen naisen kanssa, jota et halua hemmotella? Rakastatko häntä? Jos et, päästä menemään. Jos rakastat, siinä vastauksesi.
Ja jos teillä on esimerkiksi lapsia, tuo on aika pieni ja mitätön kiitos kaikesta
Ajatelmasi on väärin päin. Lapset ovat naisen halu, joten naisen tulee olla kiitollinen jos joku hänet päästää sisintään toteuttamaan ja jopa tukee ja kustantaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valitettavasti miehen romanttisuus ei saa välttämättä naista halukkaaksi. Jotkut eivät vaan ole kovin seksuaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja valitettavasti miehen romanttisuus ei saa välttämättä naista halukkaaksi. Jotkut eivät vaan ole kovin seksuaalisia.
Juuri näin. Toisilla vaan on matala libido ja/tai huonompi elimistö ja siinä ei auta vaikka olisi nuori Sean Connery liehittelemässä juuri oikein ja ihanasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkia suoraksi. Itse elän haluttoman miehen kanssa ja teen noita asioita päivästä ja vuodesta toiseen. Joskus se ei vaan ole siitä puolisosta kiinni.
Miehille nämä ei välttämättä toimi samalla tavalla
No kerro miten sinä saat haluttoman miehen haluamaan? Tee vaikka samanlainen lista kuin aloituksessa.
En tiedä, sillä en ole mies. Jospa joku haluton mies vastaisi
No siihen listaan voisi varmaan sitten kuulua vaikka nämä
- Treenaa itsesi hoikaksi ja tummiksi
- puunaa itsesi karvattomaksi ja sileäksi
- Osta seksikkäitä alusvaatteita ja keikistele ne päälläsi
- paista pihvi ja ota suihin yllä maini
Nämä on helppoja juttuja, pelkkää pintaa ja ulkoista hapatusta. Mulla on aina kauniit alusvaatteetkin, tosin itseäni varten eikä keikistelyyn.
Vaikeampaa on saada mies joka inhoaa kosketusta ja läheisyyttä (paitsi sen tunnin panon ajan) silittelemään, halailemaan ja suutelemaan saati kävelemään käsikkäin. Haluamaan kosketusta, nauttimaan siitä että saa koskettaa unelmiensa naista jota kuitenkin kuulemma rakastaa... Hellyys ja halu ovat sisäänrakennettuja tunteita, ei duorittamista pyynnöstä tai käskystä.
Mikä ihmeen tunnin pano? Kuka panee tunnin?
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla taas jotain ihme hebeniä päällä illalla, pääsin siitäkin kun töräytin kunnon pierun ja käänsin kylkeä ja sain nukkua rauhassa.
Ensin räjähdit nauruun. Catsuit tms.
Vaimo ei toivu tuosta.
Mitäs sun hyvä ystäväsi Pera käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen tunnin pano? Kuka panee tunnin?
Täh, siis millainen ihminen panee tunnin!?
Vierailija kirjoitti:
Halukkaaksi ei voi nuin vain ryhtyä. Se romantiikka herättää sen halun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutkia suoraksi. Itse elän haluttoman miehen kanssa ja teen noita asioita päivästä ja vuodesta toiseen. Joskus se ei vaan ole siitä puolisosta kiinni.
No kerro miten sinä saat haluttoman miehen haluamaan? Tee vaikka samanlainen lista kuin aloituksessa.
En tiedä, sillä en ole mies. Jospa joku haluton mies vastaisi
No siihen listaan voisi varmaan sitten kuulua vaikka nämä
- Treenaa itsesi hoikaksi ja tummiksi
- puunaa itsesi karvattomaksi ja sileäksi
- Osta seksikkäitä alusvaatteita ja keikistele ne päälläs
Eli todistit oikeastaan pointtini. Jos aloittajan listaamat asiat eivät ole miehelle luontaisia, hänen on todella vaikea ne toteuttaa. Ihan kuten minulle nuo listaamani asiat eivät ole luontaisia, ja minulle ne on vaikea toteuttaa. Eikä ne edes toimi. Kun viisari ei värähdä, se ei vaan värähdä. Kaikki eivät vaan ole kovin seksuaalisia, eikä se katso sukupuolta. Siinä ei auta hepeneet eikä romanttisuus.
Joskus se haluttomuus ei vaan kertakaikkiaan johdu puolisosta vaan on yksilön oma ominaisuus. Silloin on aivan se ja sama vaikka puoliso omistaisi koko elämänsä sille että hän saisi sen toisen haluamaan itseään. Sitä ei tule tapahtumaan.
Mieheni ei näin 10-v avioliiton jälkeen tekisi mistään hinnasta mitään romanttista. Tai ehkä
markettikukat syntymäpäivänä on maksimi
määrä romanttista eforttia vuodessa.
Kysyttäessä sanoo kyllä rakastavansa. Mutta ei sanoissa tai toiminassa juuri näy.
Womansplaining onkin hyvä termi tällaisille listoille, joilla "jokainen" nainen saadaan halukkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen tekee sen eteen että ansaitsee nuo?
Eivät nuo ole asioita joita täytyy jotenkin ansaita. Läheisyys ja toisen huomioiminen kuuluvat parisuhteeseen.
Samalla tavalla tyhmää olisi kysyä että mitä mies on tehnyt ansaitakseen seksiä. Seksi on seurausta siitä että parisuhde on hyvässä kunnossa ja tuollaiset huomionosoitukset huoltavat parisuhdetta.
Jos ei ole huomionosoituksia niin miksi edes olla koko parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Testosteronin korvaushoito
-Nainen vaihtoon
Valitse jompikumpi
Vierailija kirjoitti:
Nainen vaan ei rakastu ennen kuin se ulkonäkö on kelpuutettu (tietenkään).
Tietenkin jotain pitää puhua, mutta se ei ole tässä pointtina eikä puhumalla saa ulkonäköä muutettua muuten kuin deittailuvalmentajien puheissa; he haluavat rahaa epätoivoisilta miehiltä. Lisäksi yksikään ihminen ei halua olla tilanteessa, jossa hän joutuu hurmaamaan toisen puhumalla. Ne puheet ovat piste i:n päälle ja vahvistavat sitä ulkonäön tuomaa viehätystä. Yksittäisiin puheisiin perustuva suhde ei toimi, koska se puheiden tuoma viehätys menee lopulta ohi ja jäljelle jää vain se ulkonäkö.
Plus mistä sinä tiedät, että mikä minulle riittää? Womansplaining much?
Loooool, ensin selittää miten ja mihin naiset rakastuvat ja sitten heti perään syyttää womansplainingista muita. 😂
Päivän paras! 😁
Tuo on totta, hyvä huomio. Mutta aloituksessa mainitut asiat on huomattavasti helpompaa tehdä vaikkei tuntuisi luonteenomaiselta. Vaatii vain pientä tsemppiä, toisin kuin pitkä treeni ja alusasussa kekkulointi pihviä paistaen. Vaivannäössä ja kiusallisuuden asteessa on VALTAVA ero jos tilanne on se, ettei tunnu luontevalta.