Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, olisitko romanttinen jos tietäisit että niin saat naisen hyvin halukkaaksi?

Vierailija
06.12.2024 |

Suosittelen kokeilemaan vaikka parin viikon ajan:

- Kutsu naista päivittäin ihanaksi ja kauniiksi

- Tuo naiselle kukkia

- Hiero hartioita pyytämättä

- Järjestä kivat yllätystreffit

- Anna suukkoja ja ihania kosketuksia 

- Kerro että rakastat

Veikkaan että kuivakka suhteenne piristyy yllättävän paljon

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kutsu naista päivittäin ihanaksi ja kauniiksi" 

Sehän olisi täysin vastuutonta!

Mietitkö yhtään? 

Monien naisten vanhemmat sortuvat tuohon virheeseen. Kehuvat tytärtään kauniiksi ja ihanaksi ja sitten tämä lähinnä rupikonnaa muistuttava läskipallo oikeasti kuvittelee olevansa kaunis.

Parisuhteessa pitää olla rehellinen eikä valehdella toiselle törkeästi päin naamaa.

Kulta, sinusta on tullut pullukka. Muistutat päivä päivältä enemmän äitiäsi. Tuo on se oikeampi tapa ylistää naista. Kaikki naiset arvostavat äitejään.

Vierailija
22/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen tekee sen eteen että ansaitsee nuo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantisoin, hurmaan, otan ja vien, konttaan ja vonkaan, kaikki toimii kunhan sovitaan että kaikki on leikkiä. 

Vierailija
24/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin kondomi hauska ja tarpeellinen illalla sekä yöllä mutta lopulta se heitetään roskiin ja siirrytään seuraavaan

Vierailija
25/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää joskus se, että olen "hyvä mies" ja tiedän, että se tekee myös naisille vaikean olon, koska heidän "pitäisi" pitää minusta, mutta oikeasti he pitävät chadeistä.

Ällötystä aiheuttaa se, kun tiedän, että minun pitää olla sosiaalisesti taitava ja sulava saadakseni hyväksyntää, kun en ole komea. Ehkä en haluaisi aina olla sitä, vaan haluaisin, että minua ylistettäisiin ulkonäköni ja seksikkyyteni takia. Sitä puolta minussa ei nähdä. 

Minulle tulee tästä mieleen joku vanha tv-sarja, missä teini-ikäinen tyttö alkoi kiukkuisena vuodattamaan, miten häntä inhottaa olla aina se kiltti ja kunnollinen tyttö, kun hänessä on toinenkin puoli, jota hän ei voi toteuttaa. 

Niin ja AP:n neuvoon vielä. Tuohan toimii niille, jotka ovat jo ulkonäöllään saaneet naisen. 

Vierailija
26/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkia suoraksi. Itse elän haluttoman miehen kanssa ja teen noita asioita päivästä ja vuodesta toiseen. Joskus se ei vaan ole siitä puolisosta kiinni. 

Miehille nämä ei välttämättä toimi samalla tavalla

No kerro miten sinä saat haluttoman miehen haluamaan? Tee vaikka samanlainen lista kuin aloituksessa. 

En tiedä, sillä en ole mies. Jospa joku haluton mies vastaisi

No siihen listaan voisi varmaan sitten kuulua vaikka nämä 

- Treenaa itsesi hoikaksi ja tummiksi

- puunaa itsesi karvattomaksi ja sileäksi 

- Osta seksikkäitä alusvaatteita ja keikistele ne päälläsi

- paista pihvi ja ota suihin yllä maini

Näitä toimenpiteitä ei voi verrata mitenkään siihen että sanoo että olet ihana ja rakastan sua, ja joskus ostaa kukkia samalla kun muutenkin käy marketissa ostoksilla, vaikka ihan lähisalessa. Eli miehet on ihan saatanan vaativia. Ja vaikka tekisi nuo kaikki, voi olla että mies ei silti jaksa seksiä, on stressiä ja sairauksia..

Mies ei viitsi tehdä mitään romanttista, vaikka se tekeminen olisi erittäin helppoa, veisi aikaa vaikka vaan minuutin eikä maksaisi mitään, mutta naisen pitäisi treenata ja laihduttaa, ja ajella karvojaan, ja miehellä saa selkäkin olla kunnon turkissa. Voi jeesus... ja miehet vielä kehtaa valittaa että niiltä vaaditaan jotain...

Vierailija
27/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutkia suoraksi. Itse elän haluttoman miehen kanssa ja teen noita asioita päivästä ja vuodesta toiseen. Joskus se ei vaan ole siitä puolisosta kiinni. 

No kerro miten sinä saat haluttoman miehen haluamaan? Tee vaikka samanlainen lista kuin aloituksessa. 

- Osta seksikkäitä alusvaatteita ja keikistele ne päälläs

Niin siis mä en ole mies vaan haluttoman miehen puoliso. Nuo on vaan niitä asioita joita miehet yleensä listaa tällaisiin. MULLE ei ole luonteenomaista tehdä tuollaisia ja tämä aloitus sai mut miettimään että jos miehelle ei ole luonteenomaista tehdä aloittajan listaamia asioita niin ehkä se ei ole helppoa.

Mun mies sanoo ja osoittaa mulle rakastavansa ihan koko ajan, kuten minäkin hänelle. Mutta haluamaan se ei häntä saa. 

Vierailija
28/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää joskus se, että olen "hyvä mies" ja tiedän, että se tekee myös naisille vaikean olon, koska heidän "pitäisi" pitää minusta, mutta oikeasti he pitävät chadeistä.

Ällötystä aiheuttaa se, kun tiedän, että minun pitää olla sosiaalisesti taitava ja sulava saadakseni hyväksyntää, kun en ole komea. Ehkä en haluaisi aina olla sitä, vaan haluaisin, että minua ylistettäisiin ulkonäköni ja seksikkyyteni takia. Sitä puolta minussa ei nähdä. 

Minulle tulee tästä mieleen joku vanha tv-sarja, missä teini-ikäinen tyttö alkoi kiukkuisena vuodattamaan, miten häntä inhottaa olla aina se kiltti ja kunnollinen tyttö, kun hänessä on toinenkin puoli, jota hän ei voi toteuttaa. 

Niin ja AP:n neuvoon vielä. Tuohan toimii niille, jotka ovat jo ulkonäöllään saaneet naisen. 

Sä olet nyt ihan hakoteillä. Sitten kun nainen on rakastunut sinuun, sun ulkonäöllä ei ole väliä. Se, että pääset tutustumaan naiseen niin hyvin että rakastutte toisiinne, sun pitää olla jollain tavalla sosiaalisesti taitava, eli osata puhua sille naiselle. Miten muuten se nainen voisi suhun tutustua jos et puhu mitään? Sulle riittää naisessa pelkkä ulkonäkö, ihan sama mikä riivinrauta on luonteeltaan tai vaikka mykkä josta et tiedä mitään mitä sen päässä liikkuu, mutta naiset rakastuu ihmiseen kokonaisuutena, huumorintaju, nauru, tuoksu jne. kaikki vaikuttaa siihen että rakastuu, ulkonäkö ei ole kuin yksi niistä seikoista, ja sen vaikutus hälvenee heti kun aletaan puhumaan.

Vierailija
29/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. On lakannut naisten halukkuudet, draamailut ja hössötykset kiinnostamasta. Halutkoon keskenään.

Vierailija
30/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tuollainen että kertoo että olen rakas ja kehuu minua ja hieroo. Vie treffeille, ei välttämättä ravintolaan vaan kun on hieno aurinkoinen sää niin vie veneilemään johonkin saareen ja otamme eväitä mukaan.

Vierailija
31/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun exä piti pyöreistä naisista ja viis veisasi onko karvoja (esim. säärissä pitkiä mustia). Alusvaatteissa olo on hieman epäkäytännöllistä jopa lapsettomilla pareilla, lapsiperheessä varmasti vielä enemmän. Mieti, jos on teinejä ja vanhemmat hilluu korseteissa kämpässä. Kaikki ihmiset eivät edes pidä pihveistä eikä suuseksistä, vaikka ehkä aika moni. 

Vierailija
32/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme?

Vierailija
33/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olisitko halukas jos tietäisit että niin saat miehen romanttiseksi?

On kokemusta, että tämä ei toimi näin päin. (Joku mies voisi ajatella: "Miksi tehdä iso työ, kun saa palkinnon joka tapauksessa? ") 

Vierailija
34/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karvattomaksi? 🙄😵💫Hyi! 

Vierailija
35/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis noista kiusallinen olo, eikä romantiikka lisää halujani. Yksilöllistä.

N47

Vierailija
36/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sellaisen naisen kanssa, jota et halua hemmotella? Rakastatko häntä? Jos et, päästä menemään. Jos rakastat, siinä vastauksesi.

Vierailija
37/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kutsu naista päivittäin ihanaksi ja kauniiksi" 

Sehän olisi täysin vastuutonta!

Mietitkö yhtään? 

Monien naisten vanhemmat sortuvat tuohon virheeseen. Kehuvat tytärtään kauniiksi ja ihanaksi ja sitten tämä lähinnä rupikonnaa muistuttava läskipallo oikeasti kuvittelee olevansa kaunis.

Parisuhteessa pitää olla rehellinen eikä valehdella toiselle törkeästi päin naamaa.

Hyi helvetti miten ruma luonne olet

Vierailija
38/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulis noista kiusallinen olo, eikä romantiikka lisää halujani. Yksilöllistä.

N47

Yksilöllistä toki, mitä yksilöllisempi on niin sitä enemmän kannattaa kommunikoida. Aika suureen osaan naisista nämä toimii.

Vierailija
39/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet sellaisen naisen kanssa, jota et halua hemmotella? Rakastatko häntä? Jos et, päästä menemään. Jos rakastat, siinä vastauksesi.

Ja jos teillä on esimerkiksi lapsia, tuo on aika pieni ja mitätön kiitos kaikesta

Vierailija
40/72 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat juoksee temppuradalla raksupalkalla.

Pilun arvo ja mielenkiinto on niin vähäinen että ei sen vuoksi kannata itseään solmuun vääntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi