Miksi naiset olettavat että olisin kiinnostunut toisen miehen lapsista vain siksi kun olen 38v?
Toistuvasti huomaan miten naiset vain ikäni puolesta olettavat minun olevan kiinnostunut alkamaan suhteeseen YH:n kanssa. Olen 38v mies, eikä minulla ole omia lapsia. YH:t, ja toisten miesten lapsista huolehtiminen eivät kiinnosta yhtään sen enempää kuin 10v sitten. Omat lapset ydinperheenä sitten joskus, lapsettoman naisen kanssa ovat eri asia.
Miksi näin?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
"sitten joskus" alkaa olla kiire 38-vuotiaana
Mitä tarkoitat?
Sama juttu täällä, ei luovuta unelmista!
Itse olen kirjoittanut profiiliin että haluan lapsia ja se tuntuu herättävän yksinhuoltajien kiinnostuksen.
Ehei, lapsettomuus on bare minimum!
En ihan ymmärrä miten tämä tulee esille. Ehkä teet vähän liikaa oletuksia naisten ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kirjoittanut profiiliin että haluan lapsia ja se tuntuu herättävän yksinhuoltajien kiinnostuksen.
Ehkä kannattaa kirjoittaa myös tuo vika lause siihen profiiliin.
Niin, luuletko että viestisi menee täällä perille kaikille suomen yh-äideille? Vai eikö sinulla ole pokkaa sanoa tuota asiaasi suoraan niille kenelle pitääkin? Kaipa niillä yh:lla on kumminkin oikeus yrittää siinä missä sinunkin, suoraan puhuminen on yleensä auttanut asiaa. Jatka vaan etsimistä, kyllä se lapseton sinullekkin vielä löytyy, ehkä.
Paljon oudompaa on, että sinä kuvittelet meidän olevan niin kiinnostuneita siitä mitä sinä haluat, että postailet samanlaista kakkea joka päivä koko päivän vuosien ajan.
LouLou kirjoitti:
Ne naiset ajattelevat, että sä kelpuutat heidät siksi, kun olet jo nelikymppinen. Heidän mielestään sä et voi enää saada lapsetonta naista.
Mistähän tällainen ajatua kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Trolli kärähti. "Sitten joskus" haluaa sen 18v tytön tuohon tehtävään, yök.
Pelottavaa on jos naiset olettavat sinun olevan kiinnostunut lapsista. Teet ehkä jotain väärin.
Sinä olet ap vanha.
Vaikka saisit tänään lapsen, olet vanha pappeli kun lapsi on teini.
"Sitten joskus" on aivan oikea tapa ajatella, miehen kalusto kuitenkin toimii pidempään. Hyvä viettää kiva elämä pois alta ja sitten tyrkätä ne paskaruiskut jonkun nuoremman kanssa. Tämä ei välttämättä aina onnistu, mutta on hyvä tavoite. Varsinkin, jos on maallista mammonaa kertynyt niin sellaiseen kelkkaan hyppääminen toimii hyvin tottumattomien rahankäyttäjien maista tulevien nuorten naisten kanssa.
Jatka samaan malliin, vielä on reilut 5v aikaa rellestää!
Sinin pitää, ap tehdä asia selväksi siellä Tinderin biossasi, vai oletko samanlainen raukkis, kuin kaikki miehet, että kaikki vaan kelpaa, ja sitten alat valkkaamaan, kun on ensin kaikista naisista tykätty siellä?
Toisekseen, miksi kuvittelet, että saisit naisen, joka ei ole lapsia tuon ikäisenä? Ei lapsettomat= alle 30- vuotiaat etsi lähes nelikymppistä setämiestä. Jos et usko, niin tilastot tämän kertovat. Suomessa suurten iköerojen pariskunnat ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5% kaikista suhteista. Suomessa pariskuntien ikäero on vain muutama vuosi.
Mutta jatka haaveilemista. Kohta huomaat olevasi 48-vuotias. Sitten 58- vuotias. Ja edelleen sitä mieltä, että sinulle "kuukuu" lapseton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Olen eri. Tilastollinen fakta. Jos mies ei ole tehnyt lasta viimeistään kolmekymppisenä, ei hän tule tekemään niitä myöhemminkään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita siihen profiiliisi, että haluat sen lapsettoman naisen. Näin et tuhlaa itsesi etkä niiden yksinhuoltajanaisten aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin, luuletko että viestisi menee täällä perille kaikille suomen yh-äideille? Vai eikö sinulla ole pokkaa sanoa tuota asiaasi suoraan niille kenelle pitääkin? Kaipa niillä yh:lla on kumminkin oikeus yrittää siinä missä sinunkin, suoraan puhuminen on yleensä auttanut asiaa. Jatka vaan etsimistä, kyllä se lapseton sinullekkin vielä löytyy, ehkä.
Ei ole pokkaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Toki biologisesti mies voi hankkia lapsia vaikka vanhana pappana, mutta iän karttuessa kyse onkin enemmän nuoren ja hedelmällisen naisen saamisesta pikemminkin kuin omasta hedelmällisyydestä. Mutta eräät 38-vuotiaat miehet ovat parhaimmillaan juuri tuon ikäisinä ja voivat vielä helposti löytää nuoren naisen perustamaan perheen. Hyvin säilynyt nelikymppinenkin mies voi olla vielä "hyvä saalis", etenkin jos on koulutusta, hyvä työ ja varallisuutta. Itse olen 33-vuotias mies ja minulle perheen perustaminen ajatuksena on juurikin tuollaista "sitten joskus". Huomioin tässä sen realiteetin, että edelleen olen viehättävä monelle paljon itseäni nuoremmalle naiselle. Edellinen tyttöystäväni oli esimerkiksi 19-vuotias. Ellen yhtäkkiä rupsahda yön yli, mikä on epätodennäköistä, tässä on vielä useampi vuosi aikaa löytää sopiva nuori nainen, jonka kanssa perustaa perhe. Nyt keskityn uraani, ja tuskin perustan perheen ennen kuin olen lähemmäs 40 v. Asiat saattavat olla toki toisin muille miehille, mutta tällaiset ovat miehiä, joille tuskin nuorempanakaan olisi kovasti kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten joskus" on aivan oikea tapa ajatella, miehen kalusto kuitenkin toimii pidempään. Hyvä viettää kiva elämä pois alta ja sitten tyrkätä ne paskaruiskut jonkun nuoremman kanssa. Tämä ei välttämättä aina onnistu, mutta on hyvä tavoite. Varsinkin, jos on maallista mammonaa kertynyt niin sellaiseen kelkkaan hyppääminen toimii hyvin tottumattomien rahankäyttäjien maista tulevien nuorten naisten kanssa.
Jatka samaan malliin, vielä on reilut 5v aikaa rellestää!
Ei toimi. Miehen mälli vanhenee kolmekymppisestä eteenpäin. Aiheuttaa lapselle mm erilaisia kehityshäiriöitä ja skitsofreniaa. Sitä ei kompensoi edes se nuori äiti.
Sitäpaitsi tilastojen mukaan Suomessa heteropariskunnat ovat noin samanikäiset, vain muutaman vuoden ikäero.