Miksi naiset olettavat että olisin kiinnostunut toisen miehen lapsista vain siksi kun olen 38v?
Toistuvasti huomaan miten naiset vain ikäni puolesta olettavat minun olevan kiinnostunut alkamaan suhteeseen YH:n kanssa. Olen 38v mies, eikä minulla ole omia lapsia. YH:t, ja toisten miesten lapsista huolehtiminen eivät kiinnosta yhtään sen enempää kuin 10v sitten. Omat lapset ydinperheenä sitten joskus, lapsettoman naisen kanssa ovat eri asia.
Miksi näin?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
"Sitten joskus" on aivan oikea tapa ajatella, miehen kalusto kuitenkin toimii pidempään. Hyvä viettää kiva elämä pois alta ja sitten tyrkätä ne paskaruiskut jonkun nuoremman kanssa. Tämä ei välttämättä aina onnistu, mutta on hyvä tavoite. Varsinkin, jos on maallista mammonaa kertynyt niin sellaiseen kelkkaan hyppääminen toimii hyvin tottumattomien rahankäyttäjien maista tulevien nuorten naisten kanssa.
Jatka samaan malliin, vielä on reilut 5v aikaa rellestää!
Et kai kuvittele, että miehen ikä ei vaikuttaisi tulevan lapsen terveyteen? Esim. skitsofrenian riski kasvaa isän siittiöiden iän mukana.
En tiedä. Naisena minulla ei ole lapsia. Ei myös kiinnosta lapsia omaavat miehet, isukit. Olen myös allerginen karvalapsille. Tosin olen keski-iässä, mutta nuorempana oli myös näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"sitten joskus" alkaa olla kiire 38-vuotiaana
Mitä tarkoitat?
Et ole nuori ikuisesti. Ei välttämättä ole kivaa olla taaperon isä vaikkapa lähes 50-vuotiaana, eikä kovinkaan moni nainen halua sellaiseen tilanteeseen
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä, ei luovuta unelmista!
Itse olen kirjoittanut profiiliin että haluan lapsia ja se tuntuu herättävän yksinhuoltajien kiinnostuksen.
Ehei, lapsettomuus on bare minimum!
Heh. Itse taas yhteishuoltajana skippaan ne profiilit, joissa kerrotaan haluavan lapsia. Omani hankin jo nuorena, kun olen 38v niin lapseni on jo teini-iässä. Enempää en ole hankkimassa.
Muistathan, että mätsi syntyy vain kun tykkäät takaisin? Itse ainakin olen profiilissa lapsestani maininnut, eli jätät vaan tykkäämättä niin swaipataan vain toisemme ohi.
Joskus kun mielenkiinnosta maksoin vilkaistakseni minua tykänneistä. Sieltähän löytyi profiileja, joissa oli maininta "toivon, ettei sinulla ole lapsia / ole vielä lapsia ". Ja itse tosiaan selkeästi profiilissani kertonut, että lapsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten joskus" on aivan oikea tapa ajatella, miehen kalusto kuitenkin toimii pidempään. Hyvä viettää kiva elämä pois alta ja sitten tyrkätä ne paskaruiskut jonkun nuoremman kanssa. Tämä ei välttämättä aina onnistu, mutta on hyvä tavoite. Varsinkin, jos on maallista mammonaa kertynyt niin sellaiseen kelkkaan hyppääminen toimii hyvin tottumattomien rahankäyttäjien maista tulevien nuorten naisten kanssa.
Et kai kuvittele, että miehen ikä ei vaikuttaisi tulevan lapsen terveyteen? Esim. skitsofrenian riski kasvaa isän siittiöiden iän mukana.
Ja mm autismin. Minusta on miehiltä edesvastuutonta alkaa pappouna tekemään lapsia, ja vaarantaa lapsen terveys vain sen takia että a) ei nuorena tajunnut ja b) kun pitää saada se nuori, tiukka pillu, joka haluaa lapsen. Mies on tosi itsekäs silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Miehen mälli vanhenee kolmekymppisestä eteenpäin. Aiheuttaa lapselle mm erilaisia kehityshäiriöitä ja skitsofreniaa. Sitä ei kompensoi edes se nuori äiti.
Sitäpaitsi tilastojen mukaan Suomessa heteropariskunnat ovat noin samanikäiset, vain muutaman vuoden ikäero.
Nyt tieteellistä lähdettä noille väitteille skitsofreniasta sun muusta. Ei todellakaan pidä paikkaansa mitään mitä sanoit.
Oon eri, mutta kyllä pitää paikkaansa.
https://www.cuimc.columbia.edu/news/older-fathers-more-likely-have-chil…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Miehen mälli vanhenee kolmekymppisestä eteenpäin. Aiheuttaa lapselle mm erilaisia kehityshäiriöitä ja skitsofreniaa. Sitä ei kompensoi edes se nuori äiti.
Sitäpaitsi tilastojen mukaan Suomessa heteropariskunnat ovat noin samanikäiset, vain muutaman vuoden ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Toki biologisesti mies voi hankkia lapsia vaikka vanhana pappana, mutta iän karttuessa kyse onkin enemmän nuoren ja hedelmällisen naisen saamisesta pikemminkin kuin omasta hedelmällisyydestä. Mutta eräät 38-vuotiaat miehet ovat parhaimmillaan juuri tuon ikäisinä ja voivat vielä helposti löytää nuoren naisen perustamaan perheen. Hyvin säilynyt nelikymppinenkin mies voi olla vielä "hyvä saalis", etenkin jos on koulutusta, hyvä työ ja varallisuutta. Itse olen 33-vuotias mies ja minulle perheen perustaminen ajatuksena on juurikin tuollaista "sitten joskus". Huomioin tässä sen realiteetin, että edelleen olen viehättävä monelle paljon itseäni nuoremmalle naiselle. Edellinen tyttöystäväni oli esimerkiksi 19-vuotias. Ellen yhtäkkiä rupsahda yön yli, mikä on epätodennäköistä, tässä on vielä useampi vuosi aika
Paitsi että miehen hedelmällisyys laskee huomattavasti kun ikää on yli neljäkymmentä. Myös erityislapsen todennäköisyys nousee kohisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Riskit kasvavat lapsella, jo isän 35v jälkeen.
https://www.terve.fi/artikkelit/autismin-riski-kohoaa-isan-ian-mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Toki biologisesti mies voi hankkia lapsia vaikka vanhana pappana, mutta iän karttuessa kyse onkin enemmän nuoren ja hedelmällisen naisen saamisesta pikemminkin kuin omasta hedelmällisyydestä. Mutta eräät 38-vuotiaat miehet ovat parhaimmillaan juuri tuon ikäisinä ja voivat vielä helposti löytää nuoren naisen perustamaan perheen. Hyvin säilynyt nelikymppinenkin mies voi olla vielä "hyvä saalis", etenkin jos on koulutusta, hyvä työ ja varallisuutta. Itse olen 33-vuotias mies ja minulle perheen perustaminen ajatuksena on juurikin tuollaista "sitten joskus". Huomioin tässä sen realiteetin, että edelleen olen viehättävä monelle paljon itseäni nuoremmalle naiselle. Edellinen tyttöystäväni oli esimerkiksi 19-vuotias. Ellen yhtäkkiä rupsahda yön yli, mikä on epäto
Se laskee jo, kun mies täyttää kolmekymmentä. Luonto on tarkoittanut, että mies tekee ne lapset nuorena ja elinvoimaisena, että elää, ja jaksaa olla niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tieteellistä lähdettä noille vä
Isän korkea ikä lisää lapsen riskiä sairastua skitsofreniaan, autismiin ja syöpiin Tässä iässä miehen sperma on parhaimmillaan: https://www.hs.fi/tiede/art-2000006107934.html 
En tiedä miksi oletat että sinun odotetaan lapsettomana miehenä alkavan huolehtimaan kenenkään lapsista. Ne lapsetkin ovat ihan oikeita, tuntevia ihmisiä muuten, ei mitään ikkunakoristeita Naisen elämässä.
Skitsofrenian lisäksi autismi on huomattavasti todennäköisempi vanhojen miesten lapsilla.
Paras ikä lasten tekemiseen on parikymppisenä, niin naisilla kuin miehillä.
Kun katsoo minkälaisia kersoja koulunpihoilla juoksee ja lukee kuinka ADHD sekä muut nepsydiagnoosit yleistyy lapsilla, niin ei siinä paljon isän ikä näytä painavan. Muutenhan meillä olisi terveitä lapsia kun isäksi tulevat ovat keskimäärin 31 vuotiaita
Olet samanikäinen kun minä ja olen huomannut ihan saman jokainen nainen joka on tuhonnut ydin perheen olettaa että mi ä otan isänroolin ja alan elättämään ja kasvattamaan toisen miehen lasta vaikka lopulta minulla ei ole mitään oikeuksia siihen lapseen vaan pelkkiä velvollisuuksia ja saat myöhemmin kuulla jatkuvasti lausetta "et ole sen isä niin sin6lla ei ole mitään oikeutta kieltää tai rankaista minun lasta" niin lapsi muuttuu riesaksi, vaivaksi ja ongelmaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Olen eri. Tilastollinen fakta. Jos mies ei ole tehnyt lasta viimeistään kolmekymppisenä, ei hän tule tekemään niitä myöhemminkään.
No ei se nyt yksioikoista ole. On monia miehiä jotka ovat tulleet isäksi ensimmäisen kerran yli 30-vuotiaana. Näin on ollut exäni ja isäni kohdalla.
Joo kyllä varmasti moni tulee isäksi alle 30-vuotiaana, mutta sä vedit nyt vähän mutkia suoraksi sun kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo minkälaisia kersoja koulunpihoilla juoksee ja lukee kuinka ADHD sekä muut nepsydiagnoosit yleistyy lapsilla, niin ei siinä paljon isän ikä näytä painavan. Muutenhan meillä olisi terveitä lapsia kun isäksi tulevat ovat keskimäärin 31 vuotiaita
Hei
Nepsyt yleisempiä miehillä, Esim autismia kertaa enemmän miehillä,kuin naisilla ja ADHD:tä melkein kaksi kertaa enemmän kuin naisilla, joten kyllä naisen kannattaa tarkkaan valita kenen miehen, ja minä ikäisen miehen kanssa tekee niitä lapsia.
Nyt tieteellistä lähdettä noille väitteille skitsofreniasta sun muusta. Ei todellakaan pidä paikkaansa mitään mitä sanoit.