Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset olettavat että olisin kiinnostunut toisen miehen lapsista vain siksi kun olen 38v?

Vierailija
06.12.2024 |

Toistuvasti huomaan miten naiset vain ikäni puolesta olettavat minun olevan kiinnostunut alkamaan suhteeseen YH:n kanssa. Olen 38v mies, eikä minulla ole omia lapsia. YH:t, ja toisten miesten lapsista huolehtiminen eivät kiinnosta yhtään sen enempää kuin 10v sitten. Omat lapset ydinperheenä sitten joskus, lapsettoman naisen kanssa ovat eri asia.

Miksi näin?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei kiinnostaisi penniäkään nähdä sen naisen lapsia.

Vierailija
62/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinpäin. Vain lapseton mies kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä tiedä yhtään äitiä joka haluaisi miehen joka on kiinnostunut hänen lapsistaan. Aika lailla päinvastoin. 

Vierailija
64/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yh haluaa enää yhtään kaksilahkeista nurkkiinsa asumaan? Miehiä voi kyllä käyttää seksi- ja matkaseurana silloin, kun lapset ovat isällään, mutta muuten niitä ei mihinkään kaivata.

Vierailija
65/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska suurin osa sun ikäisistä lapsia haluavista ovat jo lapsia saaneet, miehet ja naiset, ovat sitten vain eronneet. Oot siis vain myöhässä suhteessa ikäisiisi. 

Vierailija
66/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sitten joskus" alkaa olla kiire 38-vuotiaana

Mitä tarkoitat?

Sitä, että ikäisesi mies ei kovin kauaa enää kiinnosta hedelmällisessä iässä olevia naisia. Hedelmällinen ikä päättyy naisilla noin 40-vuotiaana. Nyt kannattaa pitää kiirettä, että vielä ehdit löytää oikean.

Vierailija
67/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhuoltajat on epätoivoisia. 

Se on pieni ero totaaliyksinhuoltajalla ja vanhemmuuden jakavalla. Kun vanhemmuus jaetaan, niin myös kasvatusvastuu ja taloudellinen vastuu jaetaan. Puhun siis yhteishuoltajuudesta.

Vierailija
68/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ulkoistat naisille omat valintasi? Sun kannattaa Tinderissä ottaa ilmaisversio ja swaipata oikealle vain lapsettomat, kiinnostavat naiset. Näin et saa koskaan tietää, kuinka moni yh oli tykännyt (kun et ota maksullista versiota ja käy tykkääjien listaa läpi), ja kun tutustut huolellisesti naisten profiileihin ja laitat oikealle vain ne, joilla ei ole lapsia, ei tule harmittavia huti-matcheja. Ota itse vastuu asioistasi. Nyt yrität ulkoistaa naisille sitäkin.

Vierailija
69/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinin pitää, ap tehdä asia selväksi siellä Tinderin biossasi, vai oletko samanlainen raukkis, kuin kaikki miehet, että kaikki vaan kelpaa, ja sitten alat valkkaamaan, kun on ensin kaikista naisista tykätty siellä?

Toisekseen, miksi kuvittelet, että saisit naisen, joka ei ole lapsia tuon ikäisenä? Ei lapsettomat= alle 30- vuotiaat etsi lähes nelikymppistä setämiestä. Jos et usko, niin tilastot tämän kertovat. Suomessa suurten iköerojen pariskunnat ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5% kaikista suhteista. Suomessa pariskuntien ikäero on vain muutama vuosi. 

Mutta jatka haaveilemista. Kohta huomaat olevasi 48-vuotias. Sitten 58- vuotias. Ja edelleen sitä mieltä, että sinulle "kuukuu" lapseton nainen. 

Suurin osa naisista kelpaa yhdeksi yöksi mutta parisuhde pitää ansaita. Ja siihen ansaitsemiseen ei riitä olemalla nainen, luonteeltaan hirveä

Olen kyllä todella eri mieltä. Kertaakaan en onnistunut sinkkuaikoina löytämään siedettävää miestä, joka ei olisi halunnut parisuhdetta. Valtaosa miehistä tuntuu nimenomaan haluavan suhteen, ja moni nainen haluaisi jtn kevyempää

Vierailija
70/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään miehen ei tarvitse olla kiinnostunut minun lapsistani, mutta yksikään mies ei saa olettaa että minä olisin kiinnostunut hänen lapsistaan.

Jokaisessa lapsettomassa 38-vuotiaassa miehessä on jotain vikaa.

Vierailija
71/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset yli 37v ikäiset miehet on tosi pappojen näköisiä, vanhemman näköisiä kuin samanikäiset naiset. Sopiva ikäero on -5 - -8v vähemmän naisen iästä. Itse 43v enkä ottais yli 40v miestä ja aina ollut nuorempi mies, koska ne nuoremmat miehetkin näyttäneet itseäni vanhemmalta. 

38v miehen on oltava realisti ja katsoa yli 40v naisia, tosin harva niistä on lapsettomia enää.

Vierailija
72/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun olin vähän aikaan tinderissä, niin laitoin sinne hyvin selkeästi ne asiat mitkä ei käy ja mitä.etsin. Jäi heti ne turhat tykkäykset ja lykkäykset pois. Ulkomaiset ja nuoremmat naiset ymmärsi yleensä heti mitä tarkoitin kun teksti oli suomeksi ja englannin kielellä, ja tarjonta oli enempi ulkomaista. Muutama koitti että menisikö joku selitys läpi. No kun ei mene. Ei yh:ta, ei feministejä eikä moniongelmaisia. Ja sieltä löytyi ihan parissa kuukaudessa just sellainen mitä etsin ja minkä kelpuutin. Suosittelen hyvin selkeitä rajauksia niihin hakuehtoihin.

Vierailija
73/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ansaitset lapsettoman naisen. En ymmärrä alapeukuttajia.

Vierailija
74/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 38v ja lapset sitten joskus tulevaisuudessa. Tirsk🤭

Vierailija
75/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ansaitset lapsettoman naisen. En ymmärrä alapeukuttajia.

Ennenminkin yksikään nainen, jolla on lapsia, ei ansaitse ap:n kaltaista ankeuttajaa taakakseen.

Vierailija
76/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole ikään liittyvä asia lainkaan. Ei sun tarvi seurustella naisen kanssa jolla on lapsia. Monet lapsia omaavat seurustelevat ilman  niiden lasten läsnäoloa.

Vierailija
77/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä perusta uusperhehelvettiä, se ei toimi saati ole onnellinen kuin erittäin, erittäin harvoilla. 

Vierailija
78/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo 40v. ja lapset on tehty, mutta eipäs kyllä itseäni olisi silloin 10-15 vuotta sitten kiinnostanut 10 vuotta vanhempi mies. Jotain erityistä pitäisi olla siinä miehessä että olisi kiinnostanut ja jostain syystä en törmännyt yhteenkään sellaiseen mieheen jossa sitä olisi ollut. Lapsia jos miehen kanssa aikoo hankkia niin sen miehen pitäisi olla myös ystävä ja työpari. Jos vastuunotto ja lapset ei ole kiinnostanut 30v. niin ei se yleensä kiinnosta myöskään 40v. tai 50v.

Tietty jos haluat jonkun tyhjäpäisen naisen jota kiinnostaa vaan raha ja kodinhoito niin sitten varmaan onnistuu vanhempanakin. Siis jos sinulta löytyy sitä rahaa, jos ei löydy niin varmaan turha toivo tuollakaan strategialla.

Vierailija
79/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teille miehille jotka kuvittelette näyttävänne tosi nuorekkailta: ikääntyminen todellakin voi tulla äkkiä. Ei siinä montaa vuotta välttämättä mene kun hiukset harmaantuu tai tippuu kokonaan pois.

Vierailija
80/97 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun iässä sanot että omat lapset sitten joskus 😂😂