Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset olettavat että olisin kiinnostunut toisen miehen lapsista vain siksi kun olen 38v?

Vierailija
06.12.2024 |

Toistuvasti huomaan miten naiset vain ikäni puolesta olettavat minun olevan kiinnostunut alkamaan suhteeseen YH:n kanssa. Olen 38v mies, eikä minulla ole omia lapsia. YH:t, ja toisten miesten lapsista huolehtiminen eivät kiinnosta yhtään sen enempää kuin 10v sitten. Omat lapset ydinperheenä sitten joskus, lapsettoman naisen kanssa ovat eri asia.

Miksi näin?

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi oletat että sinun odotetaan lapsettomana miehenä alkavan huolehtimaan kenenkään lapsista. Ne lapsetkin ovat ihan oikeita, tuntevia ihmisiä muuten, ei mitään ikkunakoristeita Naisen elämässä.

Ei kukaan oleta. Tee asia vaan selväksi siellä Tinderissä, ettet haaskaamista kenenkään aikaa. Älä ole vätys.

Vierailija
42/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinin pitää, ap tehdä asia selväksi siellä Tinderin biossasi, vai oletko samanlainen raukkis, kuin kaikki miehet, että kaikki vaan kelpaa, ja sitten alat valkkaamaan, kun on ensin kaikista naisista tykätty siellä?

Toisekseen, miksi kuvittelet, että saisit naisen, joka ei ole lapsia tuon ikäisenä? Ei lapsettomat= alle 30- vuotiaat etsi lähes nelikymppistä setämiestä. Jos et usko, niin tilastot tämän kertovat. Suomessa suurten iköerojen pariskunnat ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5% kaikista suhteista. Suomessa pariskuntien ikäero on vain muutama vuosi. 

Mutta jatka haaveilemista. Kohta huomaat olevasi 48-vuotias. Sitten 58- vuotias. Ja edelleen sitä mieltä, että sinulle "kuukuu" lapseton nainen. 

Suurin osa naisista kelpaa yhdeksi yöksi mutta parisuhde pitää ansaita. Ja siihen ansaitsemiseen ei riitä olemalla nainen, luonteeltaan hirveä ja kauhea vaatimaan. Naisen pitää myös tuoda jotain positiivistä eikä pelkästään ongelmat ja laskut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu täällä, ei luovuta unelmista!

Itse olen kirjoittanut profiiliin että haluan lapsia ja se tuntuu herättävän yksinhuoltajien kiinnostuksen.

Ehei, lapsettomuus on bare minimum!

Heh. Itse taas yhteishuoltajana skippaan ne profiilit, joissa kerrotaan haluavan lapsia. Omani hankin jo nuorena, kun olen 38v niin lapseni on jo teini-iässä. Enempää en ole hankkimassa.

Muistathan, että mätsi syntyy vain kun tykkäät takaisin? Itse ainakin olen profiilissa lapsestani maininnut, eli jätät vaan tykkäämättä niin swaipataan vain toisemme ohi.

Joskus kun mielenkiinnosta maksoin vilkaistakseni minua tykänneistä. Sieltähän löytyi profiileja, joissa oli maininta "toivon, ettei sinulla ole lapsia / ole vielä lapsia ". Ja itse tosiaan selkeästi profiilissani kertonut, että lapsi on. 

Ei kukaan jaksa lukea profiilitekstejä.

Vierailija
44/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinin pitää, ap tehdä asia selväksi siellä Tinderin biossasi, vai oletko samanlainen raukkis, kuin kaikki miehet, että kaikki vaan kelpaa, ja sitten alat valkkaamaan, kun on ensin kaikista naisista tykätty siellä?

Toisekseen, miksi kuvittelet, että saisit naisen, joka ei ole lapsia tuon ikäisenä? Ei lapsettomat= alle 30- vuotiaat etsi lähes nelikymppistä setämiestä. Jos et usko, niin tilastot tämän kertovat. Suomessa suurten iköerojen pariskunnat ovat todella harvinaisia, niitä on vain alle 0.5% kaikista suhteista. Suomessa pariskuntien ikäero on vain muutama vuosi. 

Mutta jatka haaveilemista. Kohta huomaat olevasi 48-vuotias. Sitten 58- vuotias. Ja edelleen sitä mieltä, että sinulle "kuukuu" lapseton nainen. 

Suurin osa naisista kelpaa yhdeksi yöksi mutta parisuhde pitää ansaita. Ja siihen ansaitsemiseen ei riitä olemalla nainen, luonteeltaan hirveä

Sinulla on kyllä nyt jäänyt biologian tunnit välistä. Se menee kyllä toisinpäin. Ja jos sinä, ap, olet jo 38-vuotias nikkeli, jolla ei ole lapsia, ja niistä haaveilet, niin sinussa on jotain pahasti vialla. Enkä yhtään ihmettele, kun seuraan näitä sinun samoista asioista jankkaamisia tällä palstalla. Oletko käynyt Nepsy-testeissä? Vaikutat voimallaasti autistiselta.

Vierailija
45/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista kelpaa yhdeksi yöksi mutta parisuhde pitää ansaita. Ja siihen ansaitsemiseen ei riitä olemalla nainen, luonteeltaan hirveä

Sinä et kelpaa parisuhteeseen, isäksi, etkä yhdeksi  yöksi. Surkea kohtalo.Not.

Vierailija
46/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo minkälaisia kersoja koulunpihoilla juoksee ja lukee kuinka ADHD sekä muut nepsydiagnoosit yleistyy lapsilla, niin ei siinä paljon isän ikä näytä painavan. Muutenhan meillä olisi terveitä lapsia kun isäksi tulevat ovat keskimäärin 31 vuotiaita

Nykyään kyllä erotaan liian helposti. Avioliitto on maratoni eikä sprintti.

Vierailija
47/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne vanhemmat ei ole kiinnostuneita muiden lapsista, vaan omistaan. Myös se lapseton voi aina joustaa.

Vierailija
48/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä selatessa oksettaa kun joillain naisilla lukee että "jos lapset on ongelma, swaippaa vasemmalle", aivan kuin ne lapset olisivat se ongelma. Ongelma on se nainen itse, ja hänen vanhemmuutensa. Ei hänellä pitäisi olla aikaa miehelle ja suhteelle, koska lapsi on aina #1. T. isä

Vierailija
49/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä selatessa oksettaa kun joillain naisilla lukee että "jos lapset on ongelma, swaippaa vasemmalle", aivan kuin ne lapset olisivat se ongelma. Ongelma on se nainen itse, ja hänen vanhemmuutensa. Ei hänellä pitäisi olla aikaa miehelle ja suhteelle, koska lapsi on aina #1. T. isä

Mitä isä tekee Tinderissä? Ongelma ei ole lapset vaan se, että hänellä ei pitäisi olla aikaa naiselle ja suhteelle, koska lapsi on aina #1.

Vierailija
50/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsettomuushoidoissa jo alle 30v. Noin vanhan ukon kanssa ei kannata lapsia tehdä, eikä noin veemäisen ainakaan. Jos haluaa järjissään pysyä. Mulla on ihana mies

Vierailija
51/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"sitten joskus" alkaa olla kiire 38-vuotiaana

Mitä tarkoitat?

Olen eri. Tilastollinen fakta. Jos mies ei ole tehnyt lasta viimeistään kolmekymppisenä, ei hän tule tekemään niitä myöhemminkään.

No ei se nyt yksioikoista ole. On monia miehiä jotka ovat tulleet isäksi ensimmäisen kerran yli 30-vuotiaana. Näin on ollut exäni ja isäni kohdalla. 

Joo kyllä varmasti moni tulee isäksi alle 30-vuotiaana, mutta sä vedit nyt vähän mutkia suoraksi sun kommentissa.

Joka viikko joku voittaa lotossa, mutta en nyt sanoisi lottovoittoa kovin todennäköiseksi. 

Vierailija
52/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että sillä aikaa kun lapsi on isällään, niin olen kotona tuijottamassa seinää sen aikaa? :D

Ja ne eroäitienkin lapset kasvavat, eivätkä ole ikuisesti pikkulapsia, joiden kanssa ollaan joka hetki. 

Mutta muutoin toki ymmärrän sen, että jollakin kriteerinä on lapseton, eikä siinä mitään pahaa. Itselläni kriteerinä on, ettei toisella ole pieniä lapsia eikä toiveita uusille lapsille, koska olen jo aikani hiekkalaatikon reunalla istunut. Ja toki, että on aikaa sille suhteelle, eli hyvät yhteishuoltokuviot. 

Vierailija
53/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kiire??

Bernie Ecclestonesta tuli isä 92 vuotiaana.

Vierailija
54/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ap vanha.

Vaikka saisit tänään lapsen, olet vanha pappeli kun lapsi on teini.

Mitähän se haittaa? Tunnen muutaman keistä on tullut isiä vasta yli nelikymppisinä.

Vierailija
55/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kiire??

Bernie Ecclestonesta tuli isä 92 vuotiaana.

Tämä on niin surullista kun aina kaivetaan esiin presidentti, rocktähti, filmitähti ja miljardööri. Palstapena ihan tosissaan samaistuu.

Vierailija
56/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä miten tämä tulee esille. Ehkä teet vähän liikaa oletuksia naisten ajatuksista.

"Kun sun talosta tyhjentää tuon huoneen, niin mahtuisi minun lapsetkin olemaan. Minulla on pari poikaa jotka ovat myös kinostuneet kalastuksesta. Olisi mukavaa jos voisit opettaa pojille vähän käytännöntaitoja" en ole AP mut itselle tuli tämmöistä paskaa.

Vierailija
57/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätee myös toisinpäin. Olen lapseton, lähellä neljääkymppiä oleva nainen. Vuoroviikkoisiä olisi tarjolla vaikka joka sormelle. Kai he kuvittelee, että jo heidän pentujen näkeminen saisi puseroni kastumaan maidosta ja olisin ikionnellinen päästessäni hoivaamaan lapsia. 

No, voin kertoa että eipä ole ihan näin. Tiedän etten olisi kelvannut noille miehille kun he olivat nuoria ja komeita. Piti saada se jännänainen, joka otti sitten eron pikkulapsiaikana. Juu, surullista, mutta eipä silti pätkääkään kiinnosta alkaa ilmaiseksi lapsenvahdiksi yhtään kenellekään jännätytön jättämälle jämämiehelle.

Vierailija
58/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee myös toisinpäin. Olen lapseton, lähellä neljääkymppiä oleva nainen. Vuoroviikkoisiä olisi tarjolla vaikka joka sormelle. Kai he kuvittelee, että jo heidän pentujen näkeminen saisi puseroni kastumaan maidosta ja olisin ikionnellinen päästessäni hoivaamaan lapsia. 

No, voin kertoa että eipä ole ihan näin. Tiedän etten olisi kelvannut noille miehille kun he olivat nuoria ja komeita. Piti saada se jännänainen, joka otti sitten eron pikkulapsiaikana. Juu, surullista, mutta eipä silti pätkääkään kiinnosta alkaa ilmaiseksi lapsenvahdiksi yhtään kenellekään jännätytön jättämälle jämämiehelle.

Tämä! Mä olen 37-vuotias, ja muhun otti yhteyttä 49-vuotias vuoroviikkoisä. Siis mitä helvettiä? Mitä tekisin tuollaisella suhteella? Pian viisikymppinen mies ja pari varhaisteiniä. Ihan vilpittömästi haluaisin tietää mistä hän ajatteli mun kiinnostuvan tuossa paketissa. 

Vierailija
59/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan tapana hakea sellaista pullantuoksuista naista mutta niillä on jo lapsia. Osalla vähemmän pullantuoksuisistakin on. Nuoremmalle pitää olla tarjolla jotain spessua. 

Vierailija
60/97 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta. Valitse mieleisesi nainen.