Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pörssisähkö

Vierailija
06.12.2024 |

Onko ihan mielekästä, kun kerrostalossa asuvat ikäihmiset 85v -> seuraavat sähkön hintaa; eivät uskalla tai raaski pitää kalliin sähkön aikana pitää kotonaan valoja päällä, eivät tee ruokaa eivätkä katso televisiota.

Miehen äiti sitten vaan istuu pimeässä tekemättä mitään ja odottaa sähkön hinnan alenemista jotta uskaltaa sytyttää asuntoonsa valot tai lämmittää ruokaa mikrossa tai pestä pyykkiä.

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähköketjuissa ei saa muut kuin älyohjattu vesipannuväki kehuskella säästöineen, kaikilla muilla pösällä säästäminen on turhaa ja naurettavaa puuhaa.

Ai ei saa ohjata lämmitystä älykkäästi!?? Pelkäätkö jotain skynettia?

Miksei joku muu saa säästää pörssisähköllä vaikka 2 euroa kuussa ja naurat miten turhaa se on kun itse säästät älypannuinesi satoja euroja?

Vierailija
162/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähköketjuissa ei saa muut kuin älyohjattu vesipannuväki kehuskella säästöineen, kaikilla muilla pösällä säästäminen on turhaa ja naurettavaa puuhaa.

Miksei joku muu saa säästää pörssisähköllä vaikka 2 euroa kuussa ja naurat miten turhaa se on kun itse säästät älypannuinesi satoja euroja?

Tottakai saa säästää, sehän on vain positiivista että joku saa halvemmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa miten määräaikaiset näkee pörssisähkön ja pahoittavat mielensä kun joku säästää sillä lämmityskuluissa.

Suomalaista kateutta

Vierailija
164/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin minun huoleni pörssisähkön hinnasta on aina naurettavaa koska en säästä aivan valtavia summia.

Vierailija
165/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin minun huoleni pörssisähkön hinnasta on aina naurettavaa koska en säästä aivan valtavia summia.

Jos olet huolissaan hinnasta niin tietenkin varmaan vaihdat halvempaan määräaikaiseen silloin.

Se onnistuu parissa viikossa.

Vierailija
166/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi et vaihda halvempaan määräaikaiseen sitten?

Vierailija
167/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähköketjussakin voi asiaa lähestyä yleisemmällä tasolla eikä miljoonaan kertaan kertoa miten juuri minun kämpässä säästö on viimeisen 17,5 kk aikana ollut sitä tai tätä.

Varsinkin kun samat jutut on kuultu saman autistin suusta jo n. tuhat kertaa. Tässä kuussa.

Ei tällä ole mitään lisäarvoa kenellekään muulle. Kukin talous ja kulutusprofiili on omanlaisensa.

Lähestytään omien kokemusten kautta, sehän kertoo juuri pösä käyttäjien kustannuksista ja mihin hintaan on päädytty.

Miksi sinä kommentoit pösäketjussa kun selkeästi ei ole pörssisopimusta.

Laittaa miettimään sun motiiveja...

Ennemmin miettisin sitä miksi joku jaksaa omista kokemuksistaan avautua miljoonaan kertaan eri ketjuissa. 

Vierailija
168/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähköketjussakin voi asiaa lähestyä yleisemmällä tasolla eikä miljoonaan kertaan kertoa miten juuri minun kämpässä säästö on viimeisen 17,5 kk aikana ollut sitä tai tätä.

Varsinkin kun samat jutut on kuultu saman autistin suusta jo n. tuhat kertaa. Tässä kuussa.

Ei tällä ole mitään lisäarvoa kenellekään muulle. Kukin talous ja kulutusprofiili on omanlaisensa.

Lähestytään omien kokemusten kautta, sehän kertoo juuri pösä käyttäjien kustannuksista ja mihin hintaan on päädytty.

Miksi sinä kommentoit pösäketjussa kun selkeästi ei ole pörssisopimusta.

Laittaa miettimään sun motiiveja...

Ennemmin miettisin sitä miksi joku jaksaa omista kokemuksistaan avautua miljoonaan kertaan eri ketjuissa. 

Sinähän täällä spämmäät joka pösä ketjussa.

Vierailija
169/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörssisähkö sopii tosi hyvin niille jotka tykkää yläpeukuttaa omia viestejään. 🤣

Vierailija
170/170 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D PösäMÄÄN on taas käynyt yläpeukuttamassa omia viestejään 

😂😂😂

Hanki elämä!