Sexmane: Viimeinen kuulutus
Sexmane julkaisi tänään vuoden kovimman biisin: Viimeinen kuulutus. Täyttä tykitystä.
Kommentit (514)
Täällä huudellaan loukkaantuneena, kun joku kertoo suomalaisten olevan rasistisia, ja samalla todistetaan nää sanat todeksi. Joku logiikan puute tässä vaivaa.
Ps, jos et tykkää, älä kuuntele!
Vierailija kirjoitti:
Täällä huudellaan loukkaantuneena, kun joku kertoo suomalaisten olevan rasistisia, ja samalla todistetaan nää sanat todeksi. Joku logiikan puute tässä vaivaa.
Miten todistetaan samalla ne sanat todeksi?
Vierailija kirjoitti:
Saisi palata kotimaahansa
Suomeen?
Yli satatonnia tienaava Max Siilinjärveltä sanoo suomalaisia rasisteiksi.
Suomalainen rasisti: Painu Senegaliin, elätti.
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ TODISTA
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta laulaa, tässä pari pätkää:
Nyt on aika kertoo koko maailmalle, mitä Suomi on (Yeah)
Toisin ku Marinin hallitus, nykyne ei tiiä ees mikä vuosi on (Ei tiiä)
Ja nyt ku oon saanu jokaisen suomalaisen ihmisen huomion
Mun pitää antaa tälle hyvinvointivaltiolle joku tuomio (Kuuntele)
Yeah, ihmisii kuolee itsemurhll enemmän ku itse murhll (Fah, fah)
Se kertoo hyvi meidän voinnista
Ne kuolemat on vtun turhii, no ei sit puhuta turhii
Riikka Purrast tai Timo Vornasta
Tää on kaunis, mut vtun rasistinen maa
Tää on se maa, mis mä kasvoin (Kyl)
Synnyin, minne maksoin (Kyl)
Enemmän veroi ku ykskää (Facts)
Perus suomalainen fu*kboy (Fuckboy)
Periaatteessa mä elätän teitä (Just nii)
Kuule savolaisukko. Persut ei juurikaan räppää. Jos haluat vttuilla persuille vastavuoroisesti, kuten kulttuuriin kuuluu, niin puhut heille siellä missä he ovat. Et kilju omiesi edessä. Tuo ei ole kaukana vihan lietsonnasta. Kunpa pysyisitte sen yläpuolella, niin tässä naurettavassa väännössä olisi edes yksi järkevä osapuoli. Se on paljon pyydetty, mutta tsempatkaa!!!!!! Tulee päivä jolloin tämä typeryys on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketjukin on loistava esimerkki siitä, että kantasuomalaisten Suomessa EI ole rasismia, vai kuinka?!?
Pelkkä vilkaisu tähän ketjuun kertoo paljon. Kuitenkin väitetään ettei mitään rasismia ole.
Se että Suomessa todellakin ON rasisteja, oikeuttaa sinusta leimaamaan Suomen v*tun rasistiseksi maaksi ja kaikki suomalaiset rasseiksi.
Kuulostaa jännästi samanlaiselta aseentelta ja logiikalta mitä noilla rasisteilla on tummempia ihmisiä kohtaan, kunnon kognitiiviset dissonanssit päällä 🤣🤣🤣
Sanavalinta on varsin onnistunut. V*tun rasistinen maa nimenomaan kertoo maamme ikävästä yleisilmeestä, ei siitä että jokaikinen kansalainen maassa olisi rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten todistetaan samalla ne sanat todeksi?
Heh, kommentoimalla rasistisesti. Pahoja lukemisen ymmärtämisen haasteita? Vai etkö vain tiedä, mikä on rasismia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ TODISTA
TODISTAAPA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan totta laulaa, tässä pari pätkää:
Nyt on aika kertoo koko maailmalle, mitä Suomi on (Yeah)
Toisin ku Marinin hallitus, nykyne ei tiiä ees mikä vuosi on (Ei tiiä)
Ja nyt ku oon saanu jokaisen suomalaisen ihmisen huomion
Mun pitää antaa tälle hyvinvointivaltiolle joku tuomio (Kuuntele)
Yeah, ihmisii kuolee itsemurhll enemmän ku itse murhll (Fah, fah)
Se kertoo hyvi meidän voinnista
Ne kuolemat on vtun turhii, no ei sit puhuta turhii
Riikka Purrast tai Timo Vornasta
Tää on kaunis, mut vtun rasistinen maa
Tää on se maa, mis mä kasvoin (Kyl)
Synnyin, minne maksoin (Kyl)
Enemmän veroi ku ykskää (Facts)
Perus suomalainen fu*kboy (Fuckboy)
Periaatteessa mä elätän teitä (Just nii)
Kuule savolaisukko. Persut ei juurikaan räppää. Jos ha
No jos persut ei täppää, eivät vissiin kuuntele räppiä? Eli ei osu heihin tämä totuus.
Yeah Fah, fah Kyl Kyl Facts Fuckboy Just nii
Jou mään tsikaakoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ TODISTA
TODISTAAPA
EIPÄS
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi on rasistinen miksi tänne tunkee koko ajan väkeä ulkomailta ? Eikö heille ole tullut tietoon että tämä on rasistien maa ?
Vai tietävätkö he sen ja tulevat että saavat sitten uhriutua ?
Toki. Täällä saa rahaa tekemättä mitään ja perseillä minkä ehtii, koska rasismia puuttua siihen.
Hänen kannattaisi ehkä muuttaa johonkin vähemmän rasistiseen maahan, esim. Senegaliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomi on rasistinen miksi tänne tunkee koko ajan väkeä ulkomailta ? Eikö heille ole tullut tietoon että tämä on rasistien maa ?
Vai tietävätkö he sen ja tulevat että saavat sitten uhriutua ?
Palstalla suurin synti on uhriutuminen (=epäkohdista kertominen), ja jotkut täällä ihan oikeasti luulee, että uhriutujat jotenkin nauttii siitä. Lyön vetoa, ettei yksikään rasismia kohdannut nauti siitä puupennin vertaa.
Siihen nähden, miten paljon tätä rasismia ja natzeja rummutuksesta päätellen Suomessa on, uskoisi uutisoitavan lähes joka päivä jonkin viharikoksen, mihin media mielellään tarttuisi.
Sensijaan saamme lähes päivittäin lukea, milloin missäkin on tyttö/nainen raisk attu, väkivalloin ryöstetty nuorisolta vaatteetkin päältä tai muuten vain pahoinpidelty, koulujen kurinpito-ongelmista ja nyt ollaan jo siinä vaiheessa, että räiskitään aseilla julkisilla paikoilla, kun nämä katujengit selvittävät välejään. Kaikkia näitä yhdistää yksi asia, mutta siitä puhuminen on rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku IS edes on tehnyt jutun jonkun nobodyn oksennuksesta?
Tää "nobody" on suomen spotifyn 5. kuunnelluin artisti
Vasurilogiikka: joku aivoton olkiukko -> siinä, servasin kaikki