Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sexmane: Viimeinen kuulutus

Vierailija
06.12.2024 |

Sexmane julkaisi tänään vuoden kovimman biisin: Viimeinen kuulutus. Täyttä tykitystä. 

Kommentit (514)

Vierailija
421/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kannattaisi ehkä muuttaa johonkin vähemmän rasistiseen maahan, esim. Senegaliin.

Siellä ei löisi räpillä leiville, kuten täällä rasistisessa Suomessa. :) 

Vierailija
422/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku IS edes on tehnyt jutun jonkun nobodyn oksennuksesta?

Tää "nobody" on suomen spotifyn 5. kuunnelluin artisti

Ja silti kehtaa valittaa? Jos Suomi on läheskään niin rasistinen maa kuin väittää, olisi poju todellakin jäänyt nobodyksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mongrel

Vierailija
424/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairaan hyvä biisi. Koskettava. Sexmane sai uuden fanin.

Itse olen kantasuomalainen, vähän yli 5-kymppinen, helsinkiläinen. Liian usein olen joutunut todistamaan rasismia ympärilläni, oikeastaan ihan joka puolella: kaupassa, ratikassa, kaduilla, baareissa. Oksettaa miten rasistinen maa Suomi on. Ja surettaa ihan kamalasti jokikisen ihmisen puolesta, jotka joutuvat rasismin kohteeksi. 

Vierailija
425/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kantasuomalainen, vähän yli 5-kymppinen, helsinkiläinen. Liian usein olen joutunut todistamaan rasismia ympärilläni, oikeastaan ihan joka puolella: kaupassa, ratikassa, kaduilla, baareissa. Oksettaa miten rasistinen maa Suomi on. Ja surettaa ihan kamalasti jokikisen ihmisen puolesta, jotka joutuvat rasismin kohteeksi. 

Tämä täti ihastui artistiin, kun hän taannoin oli Linnan juhlissa tai jatkoilla esiintymässä ja haastateltavana. En ollut väärässä silloinkaan.

Vierailija
426/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on kyl aina ollu täyttä pop-räppiä jos se on sun laadun raja et kyl tiiä genrestä mitää

Vierailija
427/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketjukin on loistava esimerkki siitä, että kantasuomalaisten Suomessa EI ole rasismia, vai kuinka?!?

Pelkkä vilkaisu tähän ketjuun kertoo paljon. Kuitenkin väitetään ettei mitään rasismia ole.

Se että Suomessa todellakin ON rasisteja, oikeuttaa sinusta leimaamaan Suomen v*tun rasistiseksi maaksi ja kaikki suomalaiset rasseiksi.

Kuulostaa jännästi samanlaiselta aseentelta ja logiikalta mitä noilla rasisteilla on tummempia ihmisiä kohtaan, kunnon kognitiiviset dissonanssit päällä 🤣🤣🤣

Sanavalinta on varsin onnistunut. V*tun rasistinen maa nimenomaan kertoo maamme ikävästä yleisilmeestä, ei siitä että jokaikinen kansalainen maassa olisi rasisti.

Jännästi tästä loukkaantuu nimenomaan rasistit. Joku kalikan kolahdus?

Vierailija
428/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä huudellaan loukkaantuneena, kun joku kertoo suomalaisten olevan rasistisia, ja samalla todistetaan nää sanat todeksi. Joku logiikan puute tässä vaivaa. 

Ps, jos et tykkää, älä kuuntele!

EIKÄ TODISTA

TODISTAAPA

EIPÄS

KYLPÄS

Vierailija
429/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi on rasistinen miksi tänne tunkee koko ajan väkeä ulkomailta ?  Eikö heille ole tullut tietoon että tämä on rasistien maa ? 

Vai tietävätkö he sen ja tulevat että saavat sitten uhriutua ? 

Toki. Täällä saa rahaa tekemättä mitään ja perseillä minkä ehtii, koska rasismia puuttua siihen. 

Mut tää kaveri tekee itse ja tienaa ja silti haukutaan ja vähätellään. Toisille ei mikään kelpaa.

Vierailija
430/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mane. Surkeaa

Vierailija
431/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomi on rasistinen miksi tänne tunkee koko ajan väkeä ulkomailta ?  Eikö heille ole tullut tietoon että tämä on rasistien maa ? 

Vai tietävätkö he sen ja tulevat että saavat sitten uhriutua ? 

Palstalla suurin synti on uhriutuminen (=epäkohdista kertominen), ja jotkut täällä ihan oikeasti luulee, että uhriutujat jotenkin nauttii siitä. Lyön vetoa, ettei yksikään rasismia kohdannut nauti siitä puupennin vertaa.

Siihen nähden, miten paljon tätä rasismia ja natzeja rummutuksesta päätellen Suomessa on, uskoisi uutisoitavan lähes joka päivä jonkin viharikoksen, mihin media mielellään tarttuisi. 

Sensijaan saamme lähes päivittäin lukea, milloin missäkin on tyttö/nainen raisk attu, väkivalloin ryöstetty nuorisolta vaatteetkin päältä tai muuten vain pahoi

Jos olisitte yhtä huolissanne suomalaisten tekemistä raiskauksista, vois tuo olla vakuuttava pointti. Mutta ei, se on teidän mielestä jotenkin vähemmän paha valkoihoisen tekemänä. Uhrille ihan sama, mut ettehän te uhreista ole kiinnostuneita.

Vierailija
432/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku IS edes on tehnyt jutun jonkun nobodyn oksennuksesta?

Tää "nobody" on suomen spotifyn 5. kuunnelluin artisti

Ja silti kehtaa valittaa? Jos Suomi on läheskään niin rasistinen maa kuin väittää, olisi poju todellakin jäänyt nobodyksi. 

Ja tämä on sit puolustus omalle rasismille? Aika epätoivoista selittelyä.

Vierailija
433/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikone lol :DDDD

Vierailija
434/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla kirjoittajat eivät tajua, että se on toisille ihan jokapäivistä, se huutelu vähintään. Alle kouluikäisiä lapsia haukutaan julkisilla paikoilla, pahimmillaan tönitään ja syljetään päälle. Minkälainen itsetunto siinä voi kehittyä?

Vierailija
435/514 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen viiskymppinen, jolla silmät todella auennut rasistisuuteen. Joskus olin jopa sitä mieltä, että mitään rasismia ei ole. Kunhan uhriutuvat.

Vierailija
436/514 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen viiskymppinen, jolla silmät todella auennut rasistisuuteen. Joskus olin jopa sitä mieltä, että mitään rasismia ei ole. Kunhan uhriutuvat.

jotain rajaa näihin satuihin

Vierailija
437/514 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat yksi maailman pienimmistä vähemmistöistä ja he kohtaavat rasismia ja syrjintää päivittäin. Muslimit ja stalinistiset viherpunikit vihaavat suomalaisia sydämensä pohjasta. 

Vierailija
438/514 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelan toimiston lukittu ovi ei ole rasismia

Vierailija
439/514 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotain rajaa näihin satuihin

Ai kaikki jutut rasismista on satuja? Oikeasti rasismia ei ole ollenkaan vai? 

Vierailija
440/514 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meeppäs vaikka naapurimaa Venäjälle, Itä-Eurooppaan, Afrikkaan, Lähi-Itään, Aasiaan ja huomaat mitä rasismi on. Juutalaisia vihataan lähi-idässä kuin ruttoa. Valkoisia ihmisiä ylipäänsä vihataan ja tapetaan julmasti vain ihonvärinsä takia. Mutta ole sinä niin kovin itseinhoinen ja palvo mustia miehiä. 

Itsenäisyyspäivä on hieno juhla jossa juhlitaan Suomea. Upeaa itsenäistä valtiota. Vassarit ja muut venäjämieliset voitte lähte tästä maasta. Ette te muutenkaan mitään hyvää täällä aikaan ole saaneetkaan. Sisällisodankin aloititte aikanaan.

Jos ei meno mielytä, aina voi lähteä vetää!