Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa mitat 86-66-96?

Vierailija
06.12.2024 |

Rinta-vyötärö-lantio

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän pitäisi olla mitään mieltä sinun mitoistasi? Tai kenenkääm muunkaan? Etköhän itsekin tiedä, jos sinulla on tarvetta elämäntapamuutokselle suuntaan tai toiseen.

Vierailija
82/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen mutta n. 7 kg painavampi. Rinta sama, vyötärö pari cm enemmän. Käytännössä mulla on siis lähes 7 kiloa ekstraa pelkästään alavartalossa. Olen todella kateellinen aloittajan vartalon mitoille.

Onko 96 siis myös alavartalosi levein kohta? Mun superpäärynävartalossa nimittäin levein kohta on lantiotakin alempana. En tiedä voiko siihen vaikuttaa edes laihduttamalla.

Lantio on levein kohta mulla alakropassa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saman pituinen mutta n. 7 kg painavampi. Rinta sama, vyötärö pari cm enemmän. Käytännössä mulla on siis lähes 7 kiloa ekstraa pelkästään alavartalossa. Olen todella kateellinen aloittajan vartalon mitoille.

Onko 96 siis myös alavartalosi levein kohta? Mun superpäärynävartalossa nimittäin levein kohta on lantiotakin alempana. En tiedä voiko siihen vaikuttaa edes laihduttamalla.

Ap

Tykkäätkö jos alastonta vartaloasi suudellaan, näykitään ja nuollaan kauttaaltaan joka puolelta?

Kaverin puolesta kyselen.

Vierailija
84/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäätkö jos alastonta vartaloasi suudellaan, näykitään ja nuollaan kauttaaltaan joka puolelta?

Huhuu AP, tämä tieto on oleellinen hyvää analyysiä varten.

Vierailija
85/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, huhuu!

Vierailija
86/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäisin. Ehkä kerran vuodessa saan tällaista käsittelyä, jos on hyvä tuuri.

Ap

Vierailija
87/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä. Itellä oli just noi mitat kun painoin noin 56 kg. Olen 165 cm pitkä. 

Okei. Mä painan 58 kg ja olen 175 cm pitkä.

Ap

Joo, laiha olet, lienee alipainoinen.

Haluatko jonkun mitalin? Miksi kyselet tällaisia?

Kysyy kateellinen läski.

Vierailija
88/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tykkäisin. Ehkä kerran vuodessa saan tällaista käsittelyä, jos on hyvä tuuri.

Ap

Tämä on selvä vääryys.

Vierailija
89/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 163 pitkä ja 98-70-98

Vierailija
90/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu.

Vierailija
91/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiassa vierailen AP:n kaksiossa, leikin AP:n Tiibetinspanielin kanssa jonka jälkeen siirryn "leikkimään" AP:n kanssa läpi yön aina aamuun asti.

Vierailija
92/94 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu.

Ok. Saan tosi paljon hyvää palautetta mun kehosta ja kasvoista. Toisen paksu, toisen täydellinen. Rasva optimaalisesti kehossa, sporttinen jne. Oon tyytyväinen, toivottavasti myös ap. 

Vierailija
93/94 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu.

Ok. Saan tosi paljon hyvää palautetta mun kehosta ja kasvoista. Toisen paksu, toisen täydellinen. Rasva optimaalisesti kehossa, sporttinen jne. Oon tyytyväinen, toivottavasti myös ap. 

Äitisikö kehuu?

Vierailija
94/94 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasiassa vierailen AP:n kaksiossa, leikin AP:n Tiibetinspanielin kanssa jonka jälkeen siirryn "leikkimään" AP:n kanssa läpi yön aina aamuun asti.

Ei mulla ole koiraa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi