Miltä kuulostaa mitat 86-66-96?
Kommentit (94)
Ihan ok
mä oon 95-78-99
kunnon läski siis
Synnyttäjän lantio ja vyötäröäkin löytyy. Mukava olisi takaapäin laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Synnyttäjän lantio ja vyötäröäkin löytyy. Mukava olisi takaapäin laittaa.
Lantion ulkomitoilla ei ole mitään tekemistä synnyttämisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan panisi ja lienee pannutkin.
Viimeisin tapailukumppani ei ainakaan halunnut.
Ap
Tykkäsi varmaan pojista tai sitten oli hyvin heikko libido luulen.
Sanoi ensin, että haluaa, mutta ei sitten halunnutkaan.
Ap
Teillä ei sitten vaan synkannut. Olet ihan tosi hyvä noin ja maailma on täynnä mukavia miehiä jotka varmasti mielellään panisivat :D
Synkkasi kyllä. En tiedä miksi hän yhtäkkiä perääntyi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kuulostaa aika omituisen muotoiselta pöydältä. En ostaisi.Onko pöydällä rinta, vyötärö ja lantio?
Voi olla vaikka minkälaisia muotoja sillä pöydällä, mutta en silti ostaisi. Kuulostaa kyllä vielä omituisemmalta pöydältä, joss sillä on jotkut rinnat. Joku fetissipöytä kai sitten?
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hyvä m-koko.
M koon rinnanympärys on yli 90 senttiä, joten ei ole M kokoa lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hyvä m-koko.
Mun vaatteet on pääosin s-kokoisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hyvä m-koko.
Mun vaatteet on pääosin s-kokoisia.
Ap
Nuo mitat on XS/S, joku kateellinen vaan vänisee. Jos joku vänisijä haluaa itselleen pienemmät mitat ja etenkin vyötäröltä senttejä pois (rinnat ja lantio kun ei välttämättä ainakaan paljoa pienene, vaikka laihduttaisi), niin tässä takuulla toimiva kikka kapeamman vyötärön saavuttamiseksi:
puhdasta ruokaa, lisätty sokeri ja ehkä viljatkin, runsaasti arkiliikuntaa ja askelia, vettä, vihanneksia
Vierailija kirjoitti:
Mittasi eivät kerro mitään luonteestasi.
M
Mitäs sillä luonteella on väliä?? Ei tää mikään treffipalsta ole
*lisätty sokeri pois
(hedelmät ok ja hyvä, iholle varsinkin)
Aika kivan kuuloiset, kun tuossa on noita kutosia jotenkin kivassa rytmissä ja symmetriassa.
Olen saman pituinen mutta n. 7 kg painavampi. Rinta sama, vyötärö pari cm enemmän. Käytännössä mulla on siis lähes 7 kiloa ekstraa pelkästään alavartalossa. Olen todella kateellinen aloittajan vartalon mitoille.
Onko 96 siis myös alavartalosi levein kohta? Mun superpäärynävartalossa nimittäin levein kohta on lantiotakin alempana. En tiedä voiko siihen vaikuttaa edes laihduttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni varmaan panisi ja lienee pannutkin.
Viimeisin tapailukumppani ei ainakaan halunnut.
Ap
Tykkäsi varmaan pojista tai sitten oli hyvin heikko libido luulen.
Sanoi ensin, että haluaa, mutta ei sitten halunnutkaan.
Ap
Varmaan oli sitten jotenkin moniongelmainen, miehisellä vietillä varustettu ei olisi jahkaillut, 90-luvun parikymppisillä oli toisin, silloin ei jahkailtu vaan toimittiin.😉
Vierailija kirjoitti:
Olen saman pituinen mutta n. 7 kg painavampi. Rinta sama, vyötärö pari cm enemmän. Käytännössä mulla on siis lähes 7 kiloa ekstraa pelkästään alavartalossa. Olen todella kateellinen aloittajan vartalon mitoille.
Onko 96 siis myös alavartalosi levein kohta? Mun superpäärynävartalossa nimittäin levein kohta on lantiotakin alempana. En tiedä voiko siihen vaikuttaa edes laihduttamalla.
Eli olet 175cm ja 65kg? Ei yhtään mitään vikaa nuissakaan mitoissa, hyvän kuuloiset ja ihmisten vartalot nyt vaan on eri mallisia eli voit olla tyytyväinen omaasi eikä mitään syytä kadehtia aloittajan mittoja (jotka nekin hyvät).
Suotta mietitte, voisitte olla vaan ylpeitä ja tyytyväisiä ja keskittyä itsevarmasti elämään hienoissa kehoissanne!
Hyvät mitat, omat mitat on vähän pienempiä, mutta ehkä suhteessa aika samat, kun olen lyhyempi. Eli 164/52, mitat 83/62/89. Rinnat ei sinänsä isot, mutta muuhun kokoon nähden kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet 175cm ja 65kg? Ei yhtään mitään vikaa nuissakaan mitoissa, hyvän kuuloiset ja ihmisten vartalot nyt vaan on eri mallisia eli voit olla tyytyväinen omaasi eikä mitään syytä kadehtia aloittajan mittoja (jotka nekin hyvät).
Suotta mietitte, voisitte olla vaan ylpeitä ja tyytyväisiä ja keskittyä itsevarmasti elämään hienoissa kehoissanne!
Kiitos paljon kommentistasi, olet oikeassa. Tämä aloitus jotenkin taas herätti miettimään oman vartaloni eriparisuutta, koska numeroina se kuulostaa niin paljolta verrattuna toisiin. Peilikuvaani olen pääosin tyytyväinen, niin en tajua miksi nuo numerot aiheuttavat niin paljon epävarmuutta.
Teillä ei sitten vaan synkannut. Olet ihan tosi hyvä noin ja maailma on täynnä mukavia miehiä jotka varmasti mielellään panisivat :D