Miltä kuulostaa mitat 86-66-96?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Mittasi eivät kerro mitään luonteestasi.
M
Se että kyselee niihin mielipiteitä kyllä kertoo hieman.
Voisit laittaa taidevalokuvan alastomasta vartalostasi eri asennoissa, tieteen vuoksi.
Kuvaehdotukset: kontillaan takaosa kameraa kohden, selällään jalat niskan takana yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä. Itellä oli just noi mitat kun painoin noin 56 kg. Olen 165 cm pitkä.
Okei. Mä painan 58 kg ja olen 175 cm pitkä.
Ap
Noilla tiedoilla et ole ilmoittamissasi mitoissa.
Millähän perusteella?
Ap
Olet pitkä etkä laiha, painoa pitäisi olla enemmän.
57,7 kg näytti just vaaka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Noilla tiedoilla et ole ilmoittamissasi mitoissa.
Millähän perusteella?
Ap
Olet pitkä etkä laiha, painoa pitäisi olla enemmän.
Siis miksi enemmän sitten painoa pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso prc ja pienet tissit 🤷
Tuskin noilla mitoilla iso perä. Joko kapeammat lanteet ja söpö peppu tai leveämmät lanteet ja vähemmän täytykettä takamuksessa.
Lantio on kapeahko.
Ap
mutta suomi leidit.
-pituus 154 cm
-vyötärö 154 cm
-paino 154 kg
tv. matkarakastaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso prc ja pienet tissit 🤷
Tuskin noilla mitoilla iso perä. Joko kapeammat lanteet ja söpö peppu tai leveämmät lanteet ja vähemmän täytykettä takamuksessa.
Lantio on kapeahko.
Ap
Joka tapauksessa sinulla on hyvät mitat, ei mitään vikaa varmasti vartalossasikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo, laiha olet, lienee alipainoinen.
Haluatko jonkun mitalin? Miksi kyselet tällaisia?
Mitat tarkoittaa tiimalasivartaloa jota on yleisesti pidetty ihanteellisena ja klassisena vartalotyyppinä.
täydellisimmillään vartalo tiimalasi olisi mitoilla 90-60-90. Nämä oli Marilyn Monroen mitat.
Olin teini-ikäinen 90-luvulla ja muistan elävästi kuinka mitoista puhuttiin: naisen rinnanympäryksen kuuluu olla yli 90, mutta alta 95, vyötärössa sallitaan kaikki alta 65 ja lantion tulee olla suunnileen sama kuin rinnan ympäryksen, tai vain minimaalisesti suurempi. Nyt olen nelikymppinen ja en ole varmaan pariinkymmeneen vuoteen mitannut omia suhteitani :D.
Voisit seuraavaksi kehittää henkistä puoltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen saman pituinen ja tuon painoisena oli mitatkin melkein sentilleen samat. Hoikka olin ja olen edelleenkin 62-kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Mitat tarkoittaa tiimalasivartaloa jota on yleisesti pidetty ihanteellisena ja klassisena vartalotyyppinä.
täydellisimmillään vartalo tiimalasi olisi mitoilla 90-60-90. Nämä oli Marilyn Monroen mitat.
Tämä on jokaisen oma mielipide ja liittynee kyseiseen aikaan lähinnä. Vastaava ajatus olisi se tiimalasi senteistä huolimatta. Itsehän omaan ruumiinrakenteeseen ei voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisit seuraavaksi kehittää henkistä puoltaisi.
Tämä kommentti kertoo sinun henkisen kehityksesi tarpeesta sillä miksi heitit tämän tähän väliin? Älkää nyt vartaloista olko kateellisia kun kerran olette itse niin täydellisiä ja itsevarmoja. Itsevarma nainen tai mies ei koe tarvetta dissata toisia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuppikoko?
70C/65D.
Ap
Kuulostaa siltä että sulla on vyötärö ja lantio. Josta tietysti oikeana miehenä tykkään kovasti.
-OIKEA MIES