Mitä Suomalaista et ole ikinä tehnyt?
Minä en ole koskaan katsonut tuntematonta sotilasta enkä ole lukenut kirjaa.
Kommentit (67)
Olen nähnyt elokuvan. Koulussa piti tehdä kirjasta arvostelu, mutta luin ainoastaan takakannen ja tein sen perusteella.
En ole lentänyt juovuksissa. Jaa niin, ellei ravintolasta poistoja lasketa.
Lappi ja kaikki pohjoinen vaeltelu on jäänyt tekemättä. En kestä sitä kylmyyttä tai itikoita.
En ole pudonnut kännissä veneestä, uinut avannossa tai osallistunut eukonkanto kisoihin.
En ole koskaan hiihtänyt. Koulussa sai liikuntatunnilla valita, meneekö luistelemaan vai hiihtämään, mulle ostettiin luistimet.
Harrastanut marjastusta tai sienestystä. Olen siis joskus tehnyt, muten harrastamiseen asti.
En ole ollut humalassa, en ole käynyt armeijaa, en omista ajokorttia.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittanut suomalaista isolla alkukirjaimella.
Minä olen joskus: lauseen alussa tai silloin kun jonkun sukunimi on Suomalainen. Tuntemattoman sotilaan kirjan nimenä sen sijaan tapaan kirjoittaa isolla alkukirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Katsonut kokonaista liikuntakilpailua yhtään mistään.
M 50
En minäkään. Monta urheilukilpailua kyllä olen katsonut alusta loppuun ja kohta katson hiihtokisoja Lillehammerista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen joskus: lauseen alussa tai silloin kun jonkun sukunimi on Suomalainen. Tuntemattoman sotilaan kirjan nimenä sen sijaan tapaan kirjoittaa isolla alkukirjaimella.
No olisi sittenkin pitänyt lisätä se 'lauseen keskellä', mutta uskoin ihmisten ymmärtävän.