Sairain ja pervoin fantasia
Pelkkä fantasia, jota et ikinä pystyisi/haluaisi toteuttaa. Eli esim masturboidessa.
Kommentit (83)
Nussia siskoani ja laueta hänen sisäänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomissa(!) oli joskus 90-luvulla mielipidekirjoitus nimimerkillä, missä joku poika tai nuori mies kirjoitti nimimerkillä kuinka hän ajautui insestisuhteeseen äitinsä kanssa.
Meni jotenkin niin, että kun äiti oli jäänyt leskeksi, niin hän oli ensin pessyt suihkussa saunan jälkeen 14-vuotiasta poikaansa ja siirtynyt vähitellen alemmaksi, kunnes sitten "huomannut mitä siitä seurasi". Ilmeisesti erektion todettuaan, äiti sanoi pojalleen, että tulee mukaan sänkyyn, niin hän "näyttää miten tyttöjen kanssa ollaan".
Tuon jälkeen kyseinen äiti sitten antoi sängyssä pojalleen opetusta lähes joka yö (vuosikausia?), kunnes jossain vaiheessa poika tajusi ettei tämä näin voi jatkua.
En ole suhteessa omiin sukulaisiini koskaan omannut insestifantasioita, mutta ulkopuolisena tuo maan suurimassa päivälehdessä julkaistu kirjoitus on jäänyt mieleen kiihottavana perversiona
Meillä se onnistui reilut 20 vuotta sitten, kun asuttiin pikkusiskon ja äidin kanssa kolmistaan. Asuimme omakotitalossa maaseudun rauhassa, joten ei ollut naapuritkaan näkemässä.
M 39
Jos ketjun nimi on "sairain ja pervoin fantasia," mutta sinne ei saa kirjoittaa sitä sairainta ja pervointa ilman, että juttu menee poistoon, minne sen sitten saa kirjoittaa?
Olisi 3 tuttavapariskuntaa, jotka tulisivat kylään. Teemana, kaikki panevat kaikkia pareja. Aloitettaisiin suihin otolla. Kaikki naiset imevät kaikkien miesten mulkut. Sitten kaikki miehet nuolevat kaikkien naisten pillut. Sitten ensimmäinen panokierros ilman kumia, satsi sisään. Erätauko ja lisää juomia. Sitten seuraava kierro ja erätauko ja seuraava kierros ja erätauko.
Kyllähän ne pervoimmat fantasiat kallistuvat insestin puolelle. Kuvittelen seurustelevani jonkun naisen kanssa ja sitten saan hänet kiinni panemasta joko isänsä tai poikansa kanssa. Siitä lähtien naidaan sitten häntä tiimityönä. Tai sitten niin, että nain äitiä ja tytärtä. Ensin kumpaakin erikseen ja tytärtä salassa, mutta lopulta päädytään siihen, että turha salailla, joten nukutaan kolmistaan ja nain molempia. Yhtä paljon kuin asian seksuaalinen puoli, fantasiassa viehättää ajatus täydellisestä luottamuksesta, jota on paljon vaikeampi löytää kuin pelkkää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Joka keskiviikko klo.20.10-20.20 puolison kanssa pimeässä huoneessa peiton alla
.........
Täsmennys: klo 20.10 - 20.12.
Mies ei puhu mitäön, ei suutele, ei hyväile, työntyy kerran kahdessa viikossa 2 min, nostaa kullin ulos ja kääntää selän.
Näin on mennyt jo kuusi vuotta. Seitsemättä ei tule.
Pano-Perttiä vailla. Olen muuttamassa.
Kyllä se on se, minkä tännekin palstalle olen joskus kirjoittanut. Haluan toimia vessana naiselle tai naisporukalle esim. viikonlopun ajan. Joka kerta hädän tullen hän istuu vessatuoliin jonka alla makaan ja saan kaiken päälleni. Nuolen puhtaaksi jos niin toivotaan.
Saman voi tehdä kyllä vaikka ulkohuussissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin Sanomissa(!) oli joskus 90-luvulla mielipidekirjoitus nimimerkillä, missä joku poika tai nuori mies kirjoitti nimimerkillä kuinka hän ajautui insestisuhteeseen äitinsä kanssa.
Meni jotenkin niin, että kun äiti oli jäänyt leskeksi, niin hän oli ensin pessyt suihkussa saunan jälkeen 14-vuotiasta poikaansa ja siirtynyt vähitellen alemmaksi, kunnes sitten "huomannut mitä siitä seurasi". Ilmeisesti erektion todettuaan, äiti sanoi pojalleen, että tulee mukaan sänkyyn, niin hän "näyttää miten tyttöjen kanssa ollaan".
Tuon jälkeen kyseinen äiti sitten antoi sängyssä pojalleen opetusta lähes joka yö (vuosikausia?), kunnes jossain vaiheessa poika tajusi ettei tämä näin voi jatkua.
En ole suhteessa omiin sukulaisiini koskaan omannut insestifantasioita, mutta ulkopuolisena tuo maan suurimassa päivälehdessä julkaistu ki
Me asuttiin 1970 luvulla Pohjois-Pohjanmaalla äidin ja veljen kanssa. Isä oli kuollut kaksi vuotta sitten. Olin itse tuolloin 17 vuotias , nuori nainen. Lähin naapuri oli yli kilometrin päässä ja kuntakeskukseen oli 15 kilometriä. 19 vuotias veli oli ainut, jolla oli ajokortti. Aavistelin, että veljellä ja äidillä on jotain, kunnes heräsi kunnon ääniin äidin huoneesta. Menin katsomaan ja siellähän he harrastivat seksiä. Se jäi kummittelemaan ja viikon päästä olin itse veljeni kanssa ja äiti pamahti paikalle. Sitä jatkui reilun vuoden, kunnes veli Meni armeijaan. Joskus hänfn lomillaan harrastimme perheen kesken edelleen seksiä.
N65
ylivoimaisesti pervoin runkkufantasia, jota en millään pystyisi oikeassa elämässä toteuttamaan, mutta mielikuvitusleikkinä hyvinkin kiihottava
Houkuttelen anopin katselemaan minun masturbointia, sellaista pitkänkaavan mukaan tapahtuvaa, aikaa käytössä 15-20 min, tässä fantasiassa osa yksi on peniksen runkkaaminen kovaksi ja jäykäksi. Osa kaksi, orgasmin reunalla roikkumista, haluan olla tässä kiihottuneisuuden äärimmäisessä tilassa pitkään ja ihan lopuksi laukeaminen. Ja orgasmi tulee jäävuoren kokoisena, laukean pienen lautasen päälle josta anoppi nuolee koko satsin suuhunsa.
Koulun liikuntatunnin päätteeksi tytöt ja pojat riisuuntuvat ja peseytyvät yhdessä samassa puku- ja suihkuhuoneessa. Opettajan, eli minun, lisäksi paikalla on myös koulunkäynninavustajamme, 19-vuotias viime kevään ylioppilastyttö, jolla on liekinpunaiset pitkät hiukset ja kaikin puolin edustava naisellinen vartalo. Avustaja videoi suihkusession, jonka myöhemmin katsomme luokassa oppilaiden kanssa sekä myös vanhempainillassa ja koko koulun kevätjuhlassa.
Sukellan itsekin alastomana oppilaiden sekaan. Saippuoin tyttöjen ja poikien vartalot liukkain käsin päästä varpaisiin. Joukko oppilaita ympäröi minut ja ainakin kahdeksan innokasta käsiparia alkaa pestä vartaloani. Koulunkäynninavustaja on niin kiihottunut, että kourii toisella kädellään haarojaan ja kuvaa toisella. Käsken avustajaa asettamaan kameran penkille kuvaamaan ja hänet itsensä suihkuun. Tyttö polvistuu eteeni ja hotkaisee seisovan kaluni terskan imuun.
Kehotan oppilaita muodostamaan tyttö-poika parit ja tekemään mallin mukaan. Pian suihkuhuoneessa on villi ryhmäorgia käynnissä...
Ei mulla oo sellaisia. No ehkä kaikkein sairain ja samalla sairaasti kiihottavin olisi kun yksi tuttu poika, nyk. aikuinen mies katselee mua yläkoulussa ja kiskaisee sitten voimalla kädestä johonkin hämärään varastokopperoon ja riisuu röyhkeästi multa farkut jalasta ja panee siinä edestä jotain hyllyä vasten.
Toinen on kun se jätkä oikeastikin katseli mua kun mä tulin kouluun oikoreittiä, se katselisi mua ja ottaisi kiinni lanteilta. Pakottaisi maahan, puskisi päälle ja vähän niin kuin räiskaisi mut siinä koulun takapihalla. Sillai että mä en olisi täysin ulkona kuviosta, mutta kuitenkin siihen liittyisi se etten mä voisi mitenkään vaikuttaa tapahtumien kulkuun. Että mun pitäisi vaan alistua vahvemman ja voimakkaamman tahtoon.
Että tavallaan se tyyppi voisi toteuttaa sitä mitä mä aina ajattelin, että se haluaisi mulle tehdä jos olis saanut vapaat kädet. Ja nämä jutut sijoittuisi siihen aikaan kun molemmat oltiin vielä koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä Riikka Purran kanssa. Jo nussiessa ällöttäisi se irvistys ja takaluukusta kurkisteleva pökäle, mutta ei voisi lopettaa koska himot lääkityksen avulla tapissaan.
SAIRASTA!!!
Katsoa kun arto satonen ja hjallis olisivat alasti kontillaan ja ulostaisivat siinä. Sitten hieroisin heidän ulostetta kasvoihini ja koko vartalolleni.
N 24
Jännä, mullakin on tuo koulu-"räiskaus" fantasia. Huomasin, että yksi poika katseli tunneilla ja seurasi välkällä kauempaa. Hän oli muuten sosiaalinen, mutta kai sitten minun suhteeni oli vaikeampaa tehdä aloitteita. Huomasin hänet usein lenkillä kotini lähellä, hän asui kauempana enkä keksinyt muuta selitystä kuin hienovaraisen stalkkauksen. Pojat kokoontuivat mopoilla kotikatuni päähän ja tämä oli siellä muita ennen ja usein ilman kavereitaankin pörryyttämässä. Jotenkin se kiehtovalla tavalla vähän pelottikin, vaikka mitään ei koskaan tapahtunut. En sitten mennyt minäkään kysymään häneltä mitään. Poika varmaan yritti saada mielenkiintoni ja kutsua minua jutuille?
Fantasioissani olen kuvitellut hänen panevan minua paikoissa joissa en oikeasti koskaan suostuisi. Mm. koulun käytävällä muiden läsnä ollessa pelkästään farkkujen vetskoja avaten. En olisi sinut asian kanssa, mutta hän vain tekisi vaikka yrittäisin vastustella. En voisi huutaa tai riuhtoa, koska tyyppi oli rehtorin poika.
Vierailija kirjoitti:
Olisi 3 tuttavapariskuntaa, jotka tulisivat kylään. Teemana, kaikki panevat kaikkia pareja. Aloitettaisiin suihin otolla. Kaikki naiset imevät kaikkien miesten mulkut. Sitten kaikki miehet nuolevat kaikkien naisten pillut. Sitten ensimmäinen panokierros ilman kumia, satsi sisään. Erätauko ja lisää juomia. Sitten seuraava kierro ja erätauko ja seuraava kierros ja erätauko.
Tämä lisätwistillä, jokaisen erän jälkeen arvotaan parit ja se, kuka antaa.
Voisi olla vaikka m+m pari, joista toisen tulisi antaa
Fantasiani on aika kesy, ei mikään kovin pervo. Fantasioin että minulla on noin kuusikymppinen salainen rakastajatar. Rehevä ja runsas, suuret rinnat ja iso perce. Pitkät hiukset. Tuuhea luomupuska. Muutenkin uhkuu naiseutta, käyttää koruja ja mekkoja, meikkaa.
Tulen matkalta rakastajattaren luo. Käymme kiinni toisiimme jo eteisessä. Olemme hulluna kiimasta. Saan heti purkaa pahimmat paineet syvälle naiseni ihanan isoon, leveään perceeseen, pi11u säästetään puhtaana vielä.
Saunomme, löylyjen välissä koskettelemme toisiamme kiihottavasti. Saunan jälkeen siirrymme sänkyyn, aloitamme pitkän esileikin jossa naisen valtavat rinnat saavat paljon huomiota. Rakastelemme hitaasti ja hellästi lähetyssaarnaajassa, yhteiseen huippuun saakka.
Rauhallisen illanvieton jälkeen käymme nukkumaan, naiseni pyytää että rakastelisin häntä kuten äsken, tällä kertaa kuitenkin pyllyyn. Hän ohjaa minut sisään, ja sormeilee samalla itseään. Kun olemme saavuttaneet huippumme, jäämme makaamaan raukeina ja nukahdamme.
Ennen kuin seuraavana päivänä jatkan matkaani, saan naiselta vielä kuuman suihinoton.
Voisin tämän fantasian jopa toteuttaa, jos kukaan tuttuni ei saisi tietää. Olen nelikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Sairain on varmaan joku että mut tapetaan tai että tapan ite jonkun. Tai että olen lapsi ja aikuinen mies tai nainen alistaa seksuaalisesti.
Pervoin mitä en toteuttaisi olisi että useampi mies panee porukalla ja joka reikään vastusteluista huolimatta ja myös tavoilla joista en oikeasti todellakaan pitäisi. En jaksaisi toteuttaa irl koska epäilsin liikaa että joku kuvaa homman ja olen sillä tavalla tylsä ja pöpökammoinen ja laiska etten tajua mistä löytäisi 4-6 minulle miellyttävän näköistä ukkoa jotka suostuisi porukalla panemaan ja käymään sitä ennen testeissä. Ja kaikkihan ei testeissä näy. Enkä toivottavasti enää koskaan ole sinkku, ainakaan missään "seksi-iässä".
Muut pervoilut onkin pitkästi toteutettavissa olevia kun on reipas mies kotona.
Tuo tappaminen ja tapetuksi tuleminen on jännä asia. Todella synkkä fetissi.
En voi sanoa että koskaan olen sellaisesta fantasioinut mutta joskus jotain asiaan liittyviä seksuaalisia ajatuksia on tullut mieleen.
Saatan kiihottua elokuvien kohtauksista joissa sellaista tehdään. Hirveää.
Mulla ois salasuhde naisen kanssa. Olisin varannut lemmenloman viikonlopuksi ja odottelisin häntä hotellihuoneessa. Hän saapuisi paikalle ja riisuisi jo ovella takkinsa, jonka alla ei olisi mitään. Koko viikonloppu menisi rakastellessa ja hyväillessä, kaikkea tuhmaa ja ällöromanttista tehdessä.
En toteuttaisi ikinä, koska en voisi pettää aviomiestäni mistään hinnasta.