Sairain ja pervoin fantasia
Pelkkä fantasia, jota et ikinä pystyisi/haluaisi toteuttaa. Eli esim masturboidessa.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Arto satonen ja hjallis harkimo kontillaan ja nuolisin kummankin peräaukkoa.
N.25v
Onneks aloituksessa oli myös tuo sairain-sana mukana, koska mitään pervoa tässä ei enää ole! Tuo olisi vain ja ainoastaan sairasta 😅
Vierailija kirjoitti:
Panisin kimpassa vaimoani ja hänen siskoaan! Siskot olisivat perseet pystyssä sängyn reunalla ja vaihtelisin pantavaa pillua samalla sormettaen toista. Mällit vaimon siskon pilluun jonka jälkeen hän valuttaisi ne sieltä suuhuni samalla kun vaimo haukkuisi minua törkeäksi mieheksi.
Tämä olisi kyllä. Vaimolla on kolme siskoa. Kovettaa kyllä ajatus, että pääsis testaamaan. Peput pystyssä riviin sängynlaidalle ja sitten vanhimmasta nuorimpaan. Ensin isosiskoa 40v neljän lapsen äitiä. Rehevä takamus ja paksut reidet. Sitten luultavasti aika paljon tiukempaa ja paljon hoikempaa vaimoani 36v. Ja sitten reilusti nuorempia pikkusiskoja toinen 27, vähän pyöreä, isommat rinnat kuin vaimolla.Varmasti upea näky peppu pystyssä. Hyvä ote leveästä lantiosta ja kovaa ajoa. Ja nuorin sisko 24v viimeiseksi. Eniten vaimoni näköinen naamasta, treenattu kroppa, pieni pyöreä peppu. Olisikohan tiukin. Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sellaisia! Tykkään naida avuttomia naisia ns. raiskaus fantasia, mutta niinpä on paljon naisiakin, jotka tykkäävät siitä että heidät esim sidotaan pöydän päälle ja sitten naidaan.
Eiköhän tämä ole yleinen fantasia mutta harvemmin miehet myöntää sitä.
Itsellä miehenä on tämä myös ja fantasiana ihan sallittua minusta.
Ei minulla, mutta olenkin kilttimies.
Itse olen jännämies. Mutta en naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Mennä Riikka Purran hameen alla, riisua pikkuhousut ja tsekata karvojen väri ja pillun pissaisuus.
Toi on hyvä. Itsellä oli seinää vasten seisovan jakkupukuisen Sanna Marinin likomärän pillun sormettaminen kahdella sormella niin että tussu vaan lotisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arto satonen ja hjallis harkimo kontillaan ja nuolisin kummankin peräaukkoa.
N.25v
Onneks aloituksessa oli myös tuo sairain-sana mukana, koska mitään pervoa tässä ei enää ole! Tuo olisi vain ja ainoastaan sairasta 😅
Itselläni aiheutti todella vastenmielisiä väristyksiä jossain toisessa ketjussa mainittu Jussi Halla-Aho kontillaan öljyttynä pylly pystyssä. Siitä vaan lykkimään..
Kuvittelen olevani alle 15-vuotias ja joutuvani päälle kuuskymppisten lihavien ja karvaisten äijien orjaksi. Ukot alistaisivat, nöyryyttäisivät, kiduttaisivat ja raiskaisivat mua ilman armoa tai sääliä kuvaten koko nussintasession livenä nettiin kaikkien pervojen runkkumateriaaliksi.
m25
Sairain on varmaan joku että mut tapetaan tai että tapan ite jonkun. Tai että olen lapsi ja aikuinen mies tai nainen alistaa seksuaalisesti.
Pervoin mitä en toteuttaisi olisi että useampi mies panee porukalla ja joka reikään vastusteluista huolimatta ja myös tavoilla joista en oikeasti todellakaan pitäisi. En jaksaisi toteuttaa irl koska epäilsin liikaa että joku kuvaa homman ja olen sillä tavalla tylsä ja pöpökammoinen ja laiska etten tajua mistä löytäisi 4-6 minulle miellyttävän näköistä ukkoa jotka suostuisi porukalla panemaan ja käymään sitä ennen testeissä. Ja kaikkihan ei testeissä näy. Enkä toivottavasti enää koskaan ole sinkku, ainakaan missään "seksi-iässä".
Muut pervoilut onkin pitkästi toteutettavissa olevia kun on reipas mies kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sairain on varmaan joku että mut tapetaan tai että tapan ite jonkun. Tai että olen lapsi ja aikuinen mies tai nainen alistaa seksuaalisesti.
Pervoin mitä en toteuttaisi olisi että useampi mies panee porukalla ja joka reikään vastusteluista huolimatta ja myös tavoilla joista en oikeasti todellakaan pitäisi. En jaksaisi toteuttaa irl koska epäilsin liikaa että joku kuvaa homman ja olen sillä tavalla tylsä ja pöpökammoinen ja laiska etten tajua mistä löytäisi 4-6 minulle miellyttävän näköistä ukkoa jotka suostuisi porukalla panemaan ja käymään sitä ennen testeissä. Ja kaikkihan ei testeissä näy. Enkä toivottavasti enää koskaan ole sinkku, ainakaan missään "seksi-iässä".
Muut pervoilut onkin pitkästi toteutettavissa olevia kun on reipas mies kotona.
Aika tuhma tyttö. Tulisin opettaa sulle tapoja.
Helsingin Sanomissa(!) oli joskus 90-luvulla mielipidekirjoitus nimimerkillä, missä joku poika tai nuori mies kirjoitti nimimerkillä kuinka hän ajautui insestisuhteeseen äitinsä kanssa.
Meni jotenkin niin, että kun äiti oli jäänyt leskeksi, niin hän oli ensin pessyt suihkussa saunan jälkeen 14-vuotiasta poikaansa ja siirtynyt vähitellen alemmaksi, kunnes sitten "huomannut mitä siitä seurasi". Ilmeisesti erektion todettuaan, äiti sanoi pojalleen, että tulee mukaan sänkyyn, niin hän "näyttää miten tyttöjen kanssa ollaan".
Tuon jälkeen kyseinen äiti sitten antoi sängyssä pojalleen opetusta lähes joka yö (vuosikausia?), kunnes jossain vaiheessa poika tajusi ettei tämä näin voi jatkua.
En ole suhteessa omiin sukulaisiini koskaan omannut insestifantasioita, mutta ulkopuolisena tuo maan suurimassa päivälehdessä julkaistu kirjoitus on jäänyt mieleen kiihottavana perversiona.
Haluaisin kokea perusteellisen tullitarkastuksen missä minut tutkittaisiin kunnolla. Lopuksi joutuisin pyllistämään ja peräsuoli tutkittas kumihanska kädessä kunnolla ja syvältä. Tutkimus saisi olla raju koruton ja kivulias. Myös muutama tullimies voisi katsoa vieressä.
Haluaisin pukea strap-vyön päälleni, sen jälkeen murtautuisin yhden hyvännäköisen noin kolmekymppisen miehen kotiin. Sitoisin hänet sänkyynsä, peittäisin silmät ja sen jälkeen panisin häntä peppuun. N42
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pukea strap-vyön päälleni, sen jälkeen murtautuisin yhden hyvännäköisen noin kolmekymppisen miehen kotiin. Sitoisin hänet sänkyynsä, peittäisin silmät ja sen jälkeen panisin häntä peppuun. N42
Minä tulisin mielelläni mukaan panemaan tuota miestä kanssasi, ja hellimään sinua. N44/bi
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokea perusteellisen tullitarkastuksen missä minut tutkittaisiin kunnolla. Lopuksi joutuisin pyllistämään ja peräsuoli tutkittas kumihanska kädessä kunnolla ja syvältä. Tutkimus saisi olla raju koruton ja kivulias. Myös muutama tullimies voisi katsoa vieressä.
Yäk! Oletko mies vai nainen?
joskus käytän masturbaatiofantasiana mielikuvitusmatkaa, jossa rakastelen naisen kanssa joka on noin 30 vuotta vanhempi kuin minua vanhempi. Tässä fantasiassa nainen on hyvin pienirintainen, pillussa kummulla vain vähän vaaleaa karvoitusta, ja huulet sheivattuna paljaaksi.
Pillussa liukkaria, ja se ikääntyneen naisen pillun tuntuma - en siis tiedä, kuvittelen vain - lämmin. liukas... sellainen että saa keskittyä ikänaisen ihanaiseen tuntumaan joka on varmasti eri kuin nuorennaisen tiukka ja kireä pillu. Levittää hänen häpy, avata se koko kauneudessaan.. nuolla halusta tykyttävää klitorista
M57
Työpaikan ilkeän ja vähän tyhmän, mutta hyvän- ja kiihottavannäköisen pomonaisen työhuoneeseen tunkeutuminen, ensin terhakoiden rintojen puristelu liivien alta väkisin, sitten naisen nostaminen isolle työpöydälleen kontilleen ja hänen housujen vetäminen reisille. Pillun sormettaminen, kunnes on riittävän kostea ja niillä limoilla ison kullini työntäminen anukseen, itse pöydällä seisten. Naisin hyvin, sormettaisin samalla ja nöyryyttäisin kunnes lasti lentäisi suoleen ja vähän kannikoillekin.
Enpä tiedä sairaudesta tai pervoudesta, mutta fantasiassani olen n. parikymppinen (oikeasti 64) ja joudun miehen alistamaksi ja nöyryyttämäksi. Mies piiskaa minua, pakottaa nuolemaan peppuansa ja työntää kalunsa suuhuni. Minun pitää alistua ilman vastalauseita, muutoin saan kipeästi vyöstä pepulleni. Saan spermat suuhuni ja joudun nielemään ne. Lopuksi hän pissaa naamalleni ja suuhuni. Sitten hän työntää minut rappuun. Olen alasti ja muutaman tovin kuluttua hän heittää vaatteeni perään. Olen mies eikä minulla ole mitään seksuaalisia kokemuksia miesten välisestä.
Olen nuori neiti. Olisin alasti ja silmät sidottuna. Tuntematon vanhempi mies tulisi kotiini. Antaisi piiskaa ja alistaisi minua sanallisesti. Huorittelisi... Kun pylly olisi piiskattu punaiseksi, saisin peppuun ja pilluun paksua munaa. Mies naisi ja pitäisi tiukasti kiinni tukastani. En näkisi koko aikana miestä. Hän laskisi spermansa peppureikääni ja häipyisi.
Masturboin toisinaan fantasioidessani tästä. No fantasiansa kullakin... :)
Oltaisiin seksiklubin pimeässä huoneessa, pimeästä löytyy rouvalle mies ja alkavat panemaan, pidän rouvan sylissä. Toiselta sivulta tulee kolmannen miehen käsi, joka alkaa puristella penistäni, hetkisen kuluttua ottaa suihinsa ja alkaa lutkuttamaan. Rouvaa naidaan samantahtisesti kuin minua imetään.
hässiä 150 kg 161cm anoppia takaapäin kakkoseen
Pervoin asia jonka olen tehnyt on ex anopin paneminen. Siinä purkautui molemmilta kunnolla paineet.