Onko muita jotka ovat hiukan ihastuneet kaupan kassahenkilöön?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja ollaan ystävystytty, kyläilty puolin ja toisin. Vuosi sitten ei vielä tunnettukaan. Perhosia on vatsassa aina kun tavataan, ja samoin ilmeisesti hänellä, puheista päätellen. Mutta ollaan molemmat naimisissa.
Huh mikä moraali! Toivottavasti oli trolli...
Ei todellakaan ole trolli 😳 Siis mitään pahaa emme ole tehneet kenellekään. Yhtään mitään. Joten en nyt ollenkaan ymmärrä tätä moralisointia. Kuten sanottu, ystäviä olemme.
Joku on katkera koska hänellä ei ole samanlaista ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja ollaan ystävystytty, kyläilty puolin ja toisin. Vuosi sitten ei vielä tunnettukaan. Perhosia on vatsassa aina kun tavataan, ja samoin ilmeisesti hänellä, puheista päätellen. Mutta ollaan molemmat naimisissa.
Ei todellakaan ole trolli 😳 Siis mitään pahaa emme ole tehneet kenellekään. Yhtään mitään. Joten en nyt ollenkaan ymmärrä tätä moralisointia. Kuten sanottu, ystäviä olemme.
Minulla ei kyllä ole perhosia vastassa lukuisten ystävieni seurassa... Joten kyllä tuossa nyt taidetaan mennä vaaravesillä, sorry vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kyllä ole perhosia vastassa lukuisten ystävieni seurassa... Joten kyllä tuossa nyt taidetaan mennä vaaravesillä, sorry vain.
No, aikuiset ihmiset osaa käyttäytyä, eikö vain. On selvää että tämä pysyy ystävyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuo kuulostaa jo aika vaikealta ja vakavalta tilanteelta.
Vaikealta ja vakavalta? Siis millä tavalla? Minusta tilanne on hyvä. Olen saanut uuden rakkaan ystävän.
Ikävä että et näe tuossa mitään ongelmaa.
Jos sinä näkisit jonkun ongelman, varmaan kertoisit mikä se on?
Tuo ei liity enää ketjun aiheeseen, että on HIUKAN ihastunut kaupan kassahenkilöön, etkö tajuu?
Vierailija kirjoitti:
En ole ja valitsen aina mahdollisimman mummon kassahenkilön jotta vältän nolot tilanteet nuorien kanssa. M33
Mitkä nolot? Etkö osaa käyttäytyä kun normaali ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Sinäkö määräät muiden parien rajat ja säännöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, tuo kuulostaa jo aika vaikealta ja vakavalta tilanteelta.
Vaikealta ja vakavalta? Siis millä tavalla? Minusta tilanne on hyvä. Olen saanut uuden rakkaan ystävän.
Ikävä että et näe tuossa mitään ongelmaa.
Jos sinä näkisit jonkun ongelman, varmaan kertoisit mikä se on?
Tuo ei liity enää ketjun aiheeseen, että on HIUKAN ihastunut kaupan kassahenkilöön, etkö tajuu?
Aa selvä, sorry AP jos nyt pilasin ketjusi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Poika vaan on n. 30v minua nuorempi :D Mutta ei hän ihailuani huomaa, en ole ahdisteleva ollenkaan, tietty.
vanha äiti
Oletko milloinkaan kuvitellut millainen kulli hänellä on?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Poika vaan on n. 30v minua nuorempi :D Mutta ei hän ihailuani huomaa, en ole ahdisteleva ollenkaan, tietty.
t. Pekka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vanha Pekka
Oletko milloinkaan kuvitellut millainen kulli hänellä on?
kyllä olen ajatellut ja ryppyreikäni on haukotellut
Tottakai ja valitsen aina saman kassan kun kaunis hymyilevä nainen siellä 😍
M38
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän teitä riittää. T. Kaupan kassahenkilö
Huomaatko kun samat miehet tulee aina kassallesi vaikka viereisellä kassalla lyhyempi jono?
Samalla sekunnilla tuli mieleen eräs, joten itselleni valehtelematta pakko se on myöntää. Korostan, silloin kun hän sattuu olemaan kassalla niin en tarkoituksella hakeudu samaan jonoon. Minä vain itsestään kulkeudun siihen.
Ette ole tulleet lapsuudessa huomatuiksi ja kuulluiksi. Nyt asiakkaan huomioon ottava työntekijä puhuttelee tätä näkymättömäksi jäänyttä lasta sisällänne.
Terveisin av-psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Tiedän yhden joka sai lähestymiskiellon kassahenkilöön kun luuli olevansa vastustamaton.
Hän on siinä tapauksessa käyttäytynyt asiattomasti, kenties toistuvastikin. Ihastus itsessään kun ei ole syy lähestymiskieltoon.