Onko muita jotka ovat hiukan ihastuneet kaupan kassahenkilöön?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tiedostaa se, että ne kassahenkilöt ovat siellä tekemässä työtään. Eivät etsimässä kumppania.
Työnantajat eivät palkkaa kuin aseksuaaleja tai lesboja?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tiedostaa se, että ne kassahenkilöt ovat siellä tekemässä työtään. Eivät etsimässä kumppania.
Eihän tuon tiedostaminen ihastumista estä millään lailla. Eikä normaali ihastuminen myöskään tarkoita stalkkamista tai häiritsemistä millään lailla.
Kyllä. Lähikaupassa on niin ihanan iloinen nuori mies töissä. Käytän aina itsepalvelukassaa enkä todellakaan juttele kaupan työntekijöille, jollei ole tarve. Itsekseni vaan mietin, että ai että kun on söpö ja uhkuu elämää.
T. Keski-ikäinen äiti
Kerran taisin ihastua. Oli ihana ilmestys, erilainen, "munlainen". Söpö. 20 vuoden ikäero kuitenkin pani jäitä hattuuni. Ja se oli kuitenkin siellä tekemäässä töitä. Varmaan opiskelujen ohella. Todennäköisesti opiskeli jotain kaupallista alaa, eli kapitalismin läpeensä mädättämä yksilö. No, myihän hän minulle olutta ja tupakkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorempana ollut kaupan kassan kanssa treffeillä. Kaupan kassa pystyy päättelemään miehen olevan sinkku kun mies käy jatkuvasti yksin kaupassa.
Joo teen aina runkkausliikkeitä,olen tehnyt jo yli 30 vuotta ei vielä akka tajua että haluaisin vetää eläkemummoa kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nuorempana ollut kaupan kassan kanssa treffeillä. Kaupan kassa pystyy päättelemään miehen olevan sinkku kun mies käy jatkuvasti yksin kaupassa.
Oho? Provoko tämä on? Vai miksi pariskunnan pitäisi lähteä yhdessä kauppaan?