Oletko tehnyt tämmöisen tempun mahdolliselle partnerillesi: 'Ihastuin häneen, joten katsoin paremmaksi viilentää välit.' Jos olet niin nyt o
Oletko tehnyt tämmöisen tempun mahdolliselle partnerillesi: 'Ihastuin häneen, joten katsoin paremmaksi viilentää välit.' Jos olet niin nyt on aika purkaa tämäkin juttu. Miten elämä sitten meni? Harmittiko ehkä - kun et päässyt palaamaan vai mitä? Jos et itse niin tiedätkö jonkun tällaisen jutun - loppuiko yhtä lyhyeen kun oli alkanut?
Kommentit (5)
Viilennän aina välit jos ihastun. Säästyn paljolta murheelta.
Minulle on käynyt näin, että minuun syvästi ihastunut mies laitti yhtäkkiä liinat kiinni. Hän vaihtoi työpaikkaa (mielestäni kyllä liian radikaalia, josta tuli minulle todella syyllinen olo) Hän kertoi, että ei jaksa alkaa mihinkään, koska hänellä tapahtuu niin paljon aikuisten lasten taholla ja hän haluaa keskittyä siihen täysin. Vaikea ymmärtää, että ihminen joka sanoo olevansa jopa rakastunut, voi tehdä näin julmasti. Minun elämäni suistui raiteiltaan. Olen ollut n.3 kk sairaslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt näin, että minuun syvästi ihastunut mies laitti yhtäkkiä liinat kiinni. Hän vaihtoi työpaikkaa (mielestäni kyllä liian radikaalia, josta tuli minulle todella syyllinen olo) Hän kertoi, että ei jaksa alkaa mihinkään, koska hänellä tapahtuu niin paljon aikuisten lasten taholla ja hän haluaa keskittyä siihen täysin. Vaikea ymmärtää, että ihminen joka sanoo olevansa jopa rakastunut, voi tehdä näin julmasti. Minun elämäni suistui raiteiltaan. Olen ollut n.3 kk sairaslomalla.
0/5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5.
Niin no joillakin on näin surkeä elämä, vaikka sinun mielestäsi näin ei tapahdu.
Kuka mitä häh?