Hyi hitto. Joku oli kussut rapun hissiin ja luulen tietäväni kuka, mutta minulla ei ole todisteita.
Kunnon kusilammikko hissin lattialla. Oli todella mukava mennä vaunujen kanssa kusiseen hissiin.
Ärsyttävää kun epäilen tekijää, mutta en pysty sanomaan todeksi, joten asiaan ei voi puuttua. Epäilen silti naapurin poikaa koska kerran hän kavereineen oli juomassa talomme leikkipaikalla ja yksi kavereista alkoi kusemaan liukumäkeen. Siitäkin huolimatta että olin paikalla ja sanoin, että lasten leikkipaikka ei ole ryyppäämistä varten. Tai ehkä kusi sitten protestina liukumäkeen.
Ärsyttää asua näin likaisessa talossa 1.5 vuotiaan kanssa. Joudun koko ajan katsomaan, että ei mene koskemaan tai laittamaan suuhun mitään epäilyttävää.
Kommentit (21)
Joko tuo ihminen ei ole välittänyt mihin kusee tai sitten on rakon hallinta pettänyt.
Tee häiriö ilmoitus ja ihan sen mukaan ketä epäilet.
Miksi asutte tuollaisessa talossa?
Siinähän on todisteita kun otat kusinäytteen ja teetät dna-tutkimuksen.
Mä jaksoin 3v asua tuollaisessa taloyhtiössä, missä juuri vastaavaa touhua, hissi vähintään kerran viikossa kusessa. Kiva siinä sitten kuljettaa lapsi ja koirat...
Lisäksi joku naapuri oli ottanut minut silmätikuksi vaan koska minulla oli kolme koiraa ja valitti jatkuvasti isännöintiin kuinka ne haukkuvat. Mä pidin kameralla koirat valvonnassa töiden ajan ja sain jatkuvasti kiikuttaa näitä videoita isännöitsijälle nähtäväksi... Samalla puhuin jatkuvasti taloyhtiön oikeista ongelmista, joihin ei kuitenkaan koskaan löytynyt keinoja puuttua..
Tuo tilanne taloyhtiössä paheni siihen että roskapussit heitettiin suoraan ikkunoista pihalle ja lasten leikkipaikkalle, joka nyt muutenkin oli törkyinen, viimeinen ripaus oli ku päivittäin alkoi löytyä roskien seasta huumeneuloja.
Muutin pois, vaikka sijainniltaan asunto oli toimiva, päiväkoti tien toisella puolella ja oma työpaikka 1km päässä...
Vierailija kirjoitti:
Oikein valittajille. Oon itsekin kussut hissiin monesti jos talon väki ottaa podeen.
Kuse sen postiluukusta joka vituttaa, ei ole reilua kaikille kostaa...
Luulet tietäväsi, mutta sinulla ei ole todisteita. Mitkä todisteet olet siis itsellesi pystynyt esittämään, joiden perusteella olet sen luulosi muodostanut? Ja miksi et pysty esittämään toisille niitä samoja todisteita?
Vai onko niin, että luulosi ei perustu mihinkään todisteisiin, eli se on hatusta vedetty ennakkoluulo?
Vierailija kirjoitti:
Ei noita kukaan tutki ja DNA pitäisi olla rikosrekisterissä
Huoloyhtiön päivystykseen voi soittaa, niin saa siivoojan jo tänään...
Vierailija kirjoitti:
Miksi asutte tuollaisessa talossa?
Veikkaan että kyseessä on isompi kaupunki. Asunnoista on pulaa ja sossupummeja naapurina...
Vali vali ap pidähän huoli omista asioistasi!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän leikkii salapoliisia voi ottaa vertailunäytteen sopivalla hetkellä. Esim. kun näet että jantteri heittää tupakan tumpin pois tai sylkäisee purukumin. Ei tarvitse olla noin avuton.
Vierailija kirjoitti:
Oikein valittajille. Oon itsekin kussut hissiin monesti jos talon väki ottaa podeen.
Jatkan viel koska tääl on valittajia: Monasti kusen rappiksen matolle, vähemmän haiseva vastalause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähän leikkii salapoliisia voi ottaa vertailunäytteen sopivalla hetkellä. Esim. kun näet että jantteri heittää tupakan tumpin pois tai sylkäisee purukumin. Ei tarvitse olla noin avuton.
Veikkaan et sun häkkikoppiin käy monikin talon asukki kusasemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattais muuttaa metsään ku kuset niinku joku koira joka paikassa. Pitääkö sun uroksena merkata sun reviiri vai onko sulla joku pissa fetissi?
Onko ap:n talossa hissejä muuallakin kuin rapussa?
Jos haluat oikeasti tehdä jotain, niin laita Anonyymi lappu ilmoitustauluun tai postiluukusta jossa kerrot tietäväsi kuka sen teki, ja ensi kerralla ilmoitat taloyhtiöön ja viranomaisille.
Sanoisin kyllä muutenkin että tuosta pitäisi ilmoittaa taloyhtiöön? Ei ole normaalia eikä hyväksi heillekään.
Julkisilla paikoilla virtsaaminenhan on siis laitonta, ja lisäksi ku tapahtuu taloyhtiön sisällä, se on omaisuuden vahingoittamista tms. riippuen tilanteesta. Muistan aikanaan kun levisi juttu jostain nuoresta joka puristeli finneistä märkää talon hissin peilin edessä. Siitä tuli yhtälailla ongelmia hänelle, muistaakseni kustannuksia myös.
Eli ota ihan vakavissaan tämä. Sille voidaan tehdäkin jotain seurauksia. Itseäkin vituttaisi maksaa elää jossain saastassa toisten takia, olisin jo asialla.