Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetellaan sinkkuuden hyviä puolia

Vierailija
05.12.2024 |

Aloitan.

Henkinen vapaus.

Kommentit (231)

Vierailija
121/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rauha ja oma tila. Joskus haluan vaan olla hiljaa monta päivää. 

voi suunnitella omaa elämää miettimättä toista. Muuttaa vaikka ulkomaille jos huvittaa. Ei tarvitse miettiä ruoanlaittoa. Voin syödä 2 viikkoa kaalilaatikkoa eikä kukaan valita siitä. 

voin piereskellä vapaasti, ei tarvitse yrittää olla seksikäs ja toiselle mieliksi :D

olis se oma kulta kuitenkin ihana :3 hyvät puolet voittaa noi huonot. 

Vierailija
122/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että kukaan haluaa olla parisuhteessa. Raukat 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saa silloin kun sitä haluaa, eikä tartte kinuta.

Tässähän puhuttiin sinkkuuden hyvistä puolista? Seksiähän ei silloin saa juuri koskaan, eikä mistään?

Saa, kun on järjestänyt itselleen muutaman vakkarin. Ihanaa ja rentoa, kun on monenlaista kivaa seksiä ilman sitoumuksia tai romanttisia tunteita. Ei suhdeseksi ole ainoa tapa.

Vierailija
124/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan säästää vettä, sähköä, suunnitella ruokia, jne kuten haluan eikä kukaan ole pilaamassa projektejani ottamalla tunnin suihkuja.

Saa säästää tai olla säästämättä, ihan kuin itse haluaa.

Vierailija
125/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on av:n tärkein ja paras ketju💕

Käsittämätöntä kuinka jotkut haluaa parisuhteeseen. Yksin on ihanaa.

Sanaa mieltä! 

Vierailija
126/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän emotionaalista stressiä, kun ei tarvitse koko ajan ajatella, mitä toinen minusta ajattelee.

Ei tarvitse ottaa toista huomioon kaikissa ajatuksissani. Suhteessa ollessa nekin asiat, joista nautin yksin (esim. elokuvat ja musiikki) tuntuivat jotenkin laimeammilta, kun ajattelin aina hänen tunteitaan ja mielipiteitään (ja ehkä myös sitä, miten sen suhteen olisi pitänyt olla kaikista tärkein ja tunteikkain asia elämässäni nyt kun sellainen kerran on). En tiedä onko muillakin näin. Minun pitää saada olla yksin omassa päässäni :D

Vierailija
127/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tapella kotitöistä, rahasta, ajasta, mistään.

Niin kun tekee 100% kaiken itse, maksaa 100% kaiken itse, eikö olisi vähän helpompaa, kun kotityöt ja kulut olisi vain 50% per henkilö?

Parasta on kun saa olla 100% rauhassa. Töistä ja rahasta viis.

Vierailija
128/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vältellä siivoamista tosi kauan.

Vierailija
129/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tykkäämäni musiikkia ei kukaan arvostele ja vähättele.

Vierailija
130/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on ihmeellisiä kokemuksia parisuhteista.

Vierailija
131/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Voi extempore ottaa työpaikan vastaan vaikka Inarista ja muuttaa sinne. 2. Voi vapaammin tutustua vastakkaisen sukupuolen edustajiin kun kukaan ei ole mustasukkainen 3. Voi flirttailla muiden sinkkujen kanssa 4. Ei tarvitse selitellä jos juhlat venähtää ja ei tuu yöksi kotiin (huom ei oo itselle koskaan käynyt näim :D) 5. Voi päättää että tänä talvena lomaillaan paikassa x, kysymättä kumppanin mielipidettä asiaan (okei olishan se seurakin kivaa tbh) 6. Kukaan ei syö mun herkkuja jääkaapista ku oon muualla 7. Saan nukkua vaikka puoleen päivään ilman että toinen soimaa siitä

N

Tuo, että saa nukkua vaikka puoleen päivään ilman että joku soimaa siitä on erittäin hyvä pointti. Olen kokenut saman. Ehkä miehet eivät ymmärrä naisten tarvitsevan enemmän unta, kuukautiskierrostakin riippuen. Itse sain sinkkuunnuttuani taas jatkaa ihania lauantai ja sunnuntaiuniani p

Olen aivan samanlainen kuin sinä. Tosin hassu juttu on se, että tykkään kyllä nukkua ei-vakavien deittikumppanien kanssa samassa sängyssä seksin jälkeen, on jotenkin suloista kun saa niin paljon kehokosketusta ja pitkään :) Mutta tuo on vaan satunnaista, ja yleensä on suuri helpotus, että kaikkina muina öinä saa olla rauhassa omassa sängyssä. 

Vierailija
132/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteilu ei ole minulle luonnollinen ja tavallinen olotila, joten suhteeseen alkaessani minun pitäisi opetella ihan uudella tavalla ottamaan toinen ihminen huomioon ja jakamaan asioita. Sinkkuna ei tarvitse muuttaa mitään, voin vaan olla oma itseni omalla mukavuusalueellani.

Vierailija
133/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurin osa onnellisista sinkuista viesteissä on naisia. Naiset antaa niin paljon itsestään parisuhteelle ja mukautuu miehen elämäntapaan, aikatauluihin, kiinnostuksen kohteisiin, kaveripiiriin.

Vierailija
134/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla rauhassa kotona kun on kipeä tai surullinen/huonolla tuulella, ilman että kukaan näkee, kauhistelee tai yrittää parantaa tilannetta. 

Vierailija
135/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä nyt useampi vastaaja mainitsee sen, ettei tarvitse harrastaa seksiä. Mielenkiinnosta kysyn, tiesittekö aina ettette pidä seksistä vai selvisikö se vasta jossain parisuhteessa? 

Minä todellakin pidän seksistä ja nimenomaan ja vain parisuhteessa (yhdenyönpanot ei ole mun juttu), mutta minulta halut vie se ettei mies arvosta/kunnioita vaan pitää itsestäänselvyytenä jonka yli voi kävellä eikä mistään sovitusta menostakaan tarvitse pitää kiinni. Lisäksi minä tarvitsen paljon yhteistä aikaa ja sellaista arkihellyyttä ja -romantiikkaa jolloin ei tarvitse arvailla kuinka paljon mies tykkääkään.

Tarkennan vielä, että nimenomaan tarvitsen niitä pieniä tekoja ja eleitä, jotka paljastaa toisen olevan yhtä täysillä mukana ja ihan yhtä ihastuksissaan minusta mitä minä olen hänestä. Siis just niitä j

Okei, kiitos selvennyksestä. Tässä on nyt varmaan taustalla sellaista, että käsitykset sinkkuuden hyvistä puolista riippuvat siitä, millaisissa parisuhteissa on ollut tai millaisia parisuhteita on nähnyt. 

Vierailija
136/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän emotionaalista stressiä, kun ei tarvitse koko ajan ajatella, mitä toinen minusta ajattelee.

Ei tarvitse ottaa toista huomioon kaikissa ajatuksissani. Suhteessa ollessa nekin asiat, joista nautin yksin (esim. elokuvat ja musiikki) tuntuivat jotenkin laimeammilta, kun ajattelin aina hänen tunteitaan ja mielipiteitään (ja ehkä myös sitä, miten sen suhteen olisi pitänyt olla kaikista tärkein ja tunteikkain asia elämässäni nyt kun sellainen kerran on). En tiedä onko muillakin näin. Minun pitää saada olla yksin omassa päässäni :D

Ei kai terveessä parisuhteessa tuollaista ole? 

Vierailija
137/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kumppania, joka arvostelee elämänvalintoja tai jonka takia pitäisi stressata esim. rahasta. Itse olen nyt opiskelujen jälkeen ihan hömppäduunissa, joka ei liity opintoihini mitenkään tai ole mitenkään hyväpalkkainen, mutta on mukavaa ja helppoa ja sopii hyvin "aivolomaksi" vähäksi aikaa. Jos minulla olisi nyt joku kumppani, hän ehkä kummastelisi asiaa ja painostaisi minua olemaan "kunnianhimoisempi" tai muuten sopeutuvan normeihin.

Vierailija
138/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huvita tai jaksa tehdä jotain kotityötä tänään niin ei haittaa, huomennakin ehtii.

Jos tänään luen töiden jälkeen kirjaa koko päivän, niin huomenna voin ottaa kahden tunnin päikkärit ja sitten vaikka katsoa pari leffaa. Vapaa-aika mitä on, on rajattomasti itselleen.

Ruokahuolto on helppoa kun samalla vaivalla saa helposti kolmeksi, neljäksi päiväksi ruokaa tehtyä.

Kukaan ei motkota jostain yhdestä iltakaljasta tai -paukusta jos nyt siltä sattui tuntumaan.

Viikonloppuna voi olla koko päiväksi peittojen, pehmolelujen ja tyynyjen väliin hautautunut rullakebab tai vaikka päivällä kaupungilla dokaamisen aloittanut bilehile tai mitä muuta noiden väliltä löytyykään.

Ei mitään kissanristiäisiä, koska serkun pikkuveljen pojalla on synttärit ja mekin saatiin kutsu.

Kaikki näyttää siltä miltä itse haluat.

Vastuussa vain itsestään, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
139/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei huvita tai jaksa tehdä jotain kotityötä tänään niin ei haittaa, huomennakin ehtii.

Jos tänään luen töiden jälkeen kirjaa koko päivän, niin huomenna voin ottaa kahden tunnin päikkärit ja sitten vaikka katsoa pari leffaa. Vapaa-aika mitä on, on rajattomasti itselleen.

Ruokahuolto on helppoa kun samalla vaivalla saa helposti kolmeksi, neljäksi päiväksi ruokaa tehtyä.

Kukaan ei motkota jostain yhdestä iltakaljasta tai -paukusta jos nyt siltä sattui tuntumaan.

Viikonloppuna voi olla koko päiväksi peittojen, pehmolelujen ja tyynyjen väliin hautautunut rullakebab tai vaikka päivällä kaupungilla dokaamisen aloittanut bilehile tai mitä muuta noiden väliltä löytyykään.

Ei mitään kissanristiäisiä, koska serkun pikkuveljen pojalla on synttärit ja mekin saatiin kutsu.

Kaikki näyttää siltä miltä itse haluat.

Vastuussa vain itsestään, hyvässä ja pahassa.

Niin ja jos sillä on mitään merkitystä niin olen mies kolmissakymmenissä.

Vierailija
140/231 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että suurin osa onnellisista sinkuista viesteissä on naisia. Naiset antaa niin paljon itsestään parisuhteelle ja mukautuu miehen elämäntapaan, aikatauluihin, kiinnostuksen kohteisiin, kaveripiiriin.

Samoilla linjoilla. Miehillä taitaa suhteet enemmänkin kulkea siinä oman elämän sivussa tai korkeintaan rinnalla, kun taas liian useasti naiselle miehestä tulee elämän keskipiste. Eihän se ole edes tervettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän