Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyisin ei parisuhteissa ja perheissä ole enää yhteisiä rahoja?

Vierailija
05.12.2024 |

Sehän on kaikkein helpointa. Ei ikinä riitaa rahasta. 

Kommentit (145)

Vierailija
141/145 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että avioliitot eivät enää kestä loppuelämää. Pitää varautua eroon.

Vierailija
142/145 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani oli erilliset rahat.

Äidillä oli pieni palkka, hän maksoi puolet asuntolainasta ja perheen ruoat sekä lasten vaatteet omien kulujensa lisäksi.

Isä maksoi puolet asuntolainasta. Hänellä oli suurempi palkka, joten rahaa riitti runsaaseen tupakointiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/145 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten tapasin miesystäväni ja hän on selkeästi varakkaampi. Mutta minä en päässyt julkisilla helposti hänen luo ja hän pääsi taas autolla helposti minun luo. Vietimme paljon aikaa minun luona. Hänen ex vaimonsa on aina tykännyt käyttää rahaa, on laukkuja, kenkiä, koruja ja minä en niinkään. Esim ennen joulua hän kysyi mitä haluaisin joululahjaksi ja toive maksoi alle 10 e. Kaupungilla yritti mm saada minua ostoksille ja kerroin en tarvitse mitään.

Miehellä on 2 lasta ja kummatkin ovat sitä mieltä minä käytän heidän isäänsä hyväksi. Hoidan kaikki kotityöt, hommasin joululahjat jne jne olen valtaosin tyhjentänyt kodin romusta jne. Puhe, mitä ovat minulle sanoneet, on täysin ala-arvoista ja mm viime jouluna olivat täällä ja saivat tulla vain sillä ehdolla käyttäytyvät. 

Myin entisen kodin pois ja ostin uuden. Remontin ajaksi muutin miesystävän luo asumaan ja lopulta jäin ja asunto laitettiin vuokralle. 

Loisit siis ilmaiseksi miehen nurkissa? Sellainen loinen.

Vierailija
144/145 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmillani oli erilliset rahat.

Äidillä oli pieni palkka, hän maksoi puolet asuntolainasta ja perheen ruoat sekä lasten vaatteet omien kulujensa lisäksi.

Isä maksoi puolet asuntolainasta. Hänellä oli suurempi palkka, joten rahaa riitti runsaaseen tupakointiin. 

Tarkkaanpa olet päässyt vanhempiesi tililiikennettä seuraamaan.

Vierailija
145/145 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on merkitystä? Maksan meidän menoista reilusti yli puolet ja molemmilla on omat rahat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi